Sekretær til intensivt afsnit 13 på Rigshospitalet Glostrup
Er du blæksprutte og har lyst til at være med til at forme din egen stilling og afsnittets profil ud ad til? Så er intensivt afsnit 13 i Afdelingen for Bedøvelse og Intensiv Behandling måske din nye arbejdsplads.
Kunne du tænke dig at
- Gøre en forskel for de dårligste patienter og deres pårørende?
- Blive fagligt udfordret i et team af professionelle?
- Have tæt kontakt med pårørende, sygeplejersker, sosu-assistenter, læger og andre tværfaglige samarbejdspartnere?
- At have et bredt ansvarsområde, som både indebærer traditionelle sekretæropgaver, sekretariatsfunktioner men også være den person der naturligt er service-og løsningsorienteret og som kan være på forkant med opgaverne?
Så læs videre nu
I vores afsnit er du som sekretær en meget vigtig del af vores tværfagligt team.
Som sekretær på intensivt afsnit 13 har du ofte talrige bolde i luften med mange forskellige administrative funktioner i forbindelse med patientens forløb før og efter indlæggelsen. Opgaverne veksler meget, da de dels dækker patientens forløb gennem afsnittet og afdelingen, men også dækker administrative opgaver for afsnitsledelsen og resten af personalegruppen på afsnittet. Du vil i mange sammenhænge være afsnittets ansigt udadtil, når det handler om pårørendekontakt, samarbejdet med andre afdelinger omkring patientforløbet samt som bindeled til de andre afsnit i afdelingen.
Som sekretær på intensivt afsnit 13 kommer du bl.a. til at beskæftige dig med
- Diagnose-, ydelses- og efterregistrering samt arbejdslister og fejl i SP
- At være bindeled til vores samarbejdende afdelinger og afsnit
- Varebestilling, varemodtagelse samt fakturagodkendelse i SAP
- Vedligehold af vejledninger, telefonlister m.m.
- Referent ved personalemøder og andre administrative opgaver for afsnitsledelsen
- Oprettelse af nye medarbejdere i lønsystemet (Personaleweb)
- Bestilling og opdatering af koder og adgange (CBAS)
- Bestilling af håndværkere, IT-folk m.m.
- Diverse administrative opgaver omkring beredskabet i afsnittet
- Assistance til udarbejdelse af inventarlister og udstyr
Som en del af hele afdelingens sekretariatet vil dine opgaver bl.a. være at
- Opdatere og udsende afsnittets telefon-, beredskabs- og alarmeringslister
- Være ansvarlig for opsætning og opdatering af afsnittets pjecer (tidligere X-media)
- Være medansvarlig for opdatering af afsnittets hjemmeside på Intranettet
- Redigere diverse distributionslister m.m.
- Oprettelse af nye medarbejdere i diverse systemer, herunder koder og adgange
- Besvare mails i sekretariatets Fællespostkasse
Vi forventer, at du
- Har erfaring med hospitalsarbejde i en sekretærfunktion
- Har flair for IT
- Er erfaren bruger af Sundhedsplatformen
- Er serviceminded, detaljeorienteret, hjælpsom og omstillingsparat
- Har et godt humør og let til smil
Vi lægger stor vægt på
- Fleksibilitet
- Ansvarsbevidsthed
- Selvstændighed
- Faglig stolthed
- Socialt og fagligt fællesskab
Vi tilbyder
- En spændende og afvekslende hverdag mandag til fredag i dag tiden
- Et planlagt introduktionsforløb med tværfaglige samarbejdspartnere
- Gode kollegaer der hjælper og passer på hinanden
- En levende arbejdsplads som udvikler sig
- Mulighed for indflydelse på egne opgaver og planlægningen af disse
- Intensiv afsnit 13 er en del af Rigshospitalets Neurocenter og ligger under Afdeling for Bedøvelse og Intensiv Behandling hvor også vores søsterafdeling 6021 også er funderet. Dynamikken i denne konstellation betyder udveksling, samarbejde på tværs af de to matrikler og dermed god faglig sparring.
Stillingen ønskes besat pr. 15. november 2021.
Ønsker du yderligere oplysninger, er du meget velkommen til at kontakte afdelingssygeplejerske Tine Melgaard Frandsen på tlf. 38 63 38 13 eller mobil 40 41 50 52.
Motiveret ansøgning og CV sendes senest onsdag den 6. oktober 2021 kl. 12:00. Ansættelsessamtaler forventes gennemført i uge 41.
-
Jobbet er udløbet...
- Føj til favoritter
- Læs om regionen
Fakta
- Arbejdssted
Rigshospitalet, Glostrup - Adresse
Valdemar Hansens vej 1, 2600 Glostrup -
Kontaktperson
Rene Richard Andersen - Stillingstyper
Lægesekretær - Ansættelsesform
Fast ansættelse - Ugentlig arbejdstid
Fuld tid - Ansættelsens start
15-11-2021 - Regionens jobnr.
235028 - Quick-nr.
416900 - Indrykningsdato
22-09-2021 -
Ansøgningsfrist
06-10-2021 (udløbet)
Du er ikke logget ind
For at kunne oprette en jobagent på baggrund af dette job skal du først logge ind. Vil du logge ind nu?
Ja, tak! Opret bruger ×Andre job fra Region Hovedstaden der minder om dette
-
Sekretær til Cytostatikaproduktionen på Herlev Hospital
Region Hovedstadens Apotek | Borgmester Ib Juulsvej 9, 2730 Herlev
LægesekretærOpslået
03-04-2024Ansøgningsfrist
26-04-2024 -
Kalder alle registrerings-SP-nørder
Bispebjerg og Frederiksberg Hospital | Bispebjerg Bakke 23, 2400 København
LægesekretærOpslået
15-04-2024Ansøgningsfrist
01-05-2024 -
Lægesekretær - Du skal ikke søge vores ledige stilling på Gl. Kongevej, hvis du vil løbe rundt som en forvildet høne, have daglig hjertebanken, eller ikke kunne huske fra hoved til hale, når du kommer hjem
Region Hovedstadens Psykiatri | Gammel Kongevej 33, 1610 København V
LægesekretærOpslået
12-04-2024Ansøgningsfrist
24-04-2024 -
I Afdelingen for Urinvejssygdomme på Gentofte Hospital søger vi en ny kollega
Gentofte Hospital | Gentofte Hospitalsvej 1, 2900 Hellerup
LægesekretærOpslået
14-03-2024Ansøgningsfrist
19-04-2024 -
Nyoprettet stilling som PA’er: tovholder og sparringspartner for ledelsen på stor hospitalsafdeling
Nordsjællands Hospital | Dyrehavevej 29, 3400 Hillerød
LægesekretærOpslået
26-03-2024Ansøgningsfrist
22-04-2024