Dygtig sekretær søges til barselsvikariat i receptionen Hjertemedicinsk Afdeling B
Barselsvikariat
Vi søger en dygtig lægesekretær eller sundhedsservicesekretær til 1-årigt barselsvikariat til afdelingens reception i Vestfløjen, Hjertemedicinsk afdeling B.
Hjertemedicinsk Afdeling er en stor afdeling med ca. 270 ansatte og med et årligt driftsbudget på ca. 300 mill. kr.
Vi er en stor og spændende afdeling, der varetager udredning og behandling af alle former for hjertesygdomme.
Afdelingen er organiseret med tre stationære sengeafsnit, et akut kardiologisk modtageafsnit, et kardiologisk laboratorium og et omfattende ambulatorium. Hjertemedicinsk afdeling B udgør ét af Danmarks fire hjertecentre, der varetager højt specialiserede funktioner.
Vi er 33 sekretærer ansat i Hjertemedicinsk Afdeling B, hvor vi har ansvar for mange forskellige og spændende opgaver.
Læs ledende sekretær Anette Reimer Hansens ledelsesgrundlag her.
Hjertemedicinsk Afdeling B søger pr. 1. november eller efter aftale en uddannet lægesekretær eller sundhedsservicesekretær til afdelingens receptionistfunktion. Stillingen er på 37 timer pr. uge med arbejdstid i tidsrummet kl. kl. 08.00-15.30
Opgaverne i receptionen er mangeartede og for at komme i betragtning til stillingen skal du gerne have blæksprutte-evner, være et energibundt, elske patientkontakt og være serviceminded. Man må gerne kunne høre dit smil i telefonen! Dine primære opgaver i receptionen vil være modtagelse af patienter i receptionsområdet, indkaldelse af ambulante patienter og en del telefonkontakt til patienter og pårørende. Desuden vil du i tæt tværfagligt samarbejde med læger og sygeplejersker indgå i planlægningen af dagens program.
Opgaverne i afdelingen er mangeartede. For at komme i betragtning til stillingen forventer vi, at du har et positivt sind, er glad for patientkontakt, og forstår at sætte patient og pårørende først.
Krav til stillingen
- Du er enten uddannet lægesekretær/sundhedsservicesekretær eller har erfaring som receptionist.
- Du er rutineret i at benytte Cosmic/CPAS. Herudover må du gerne kunne begå dig i programmerne i Office pakken.
- Du har gode kommunikative evner
Vi tilbyder
- En afdeling i rivende udvikling frem mod nyt OUH.
- Tværfagligt samarbejde med både læger, sygeplejersker, øvrige sekretærer og andre personaler både i egen afdeling og med øvrige samarbejdspartnere.
- Gode kolleger med godt humør, også i en travl hverdag.
- En afdeling med mulighed for udvikling af kompetencer både i egen afdeling, ved faglige kurser og ved videreuddannelse.
Ansættelse
01.11.21 eller efter aftale. Ansættelsessamtaler afholdes løbende.
Vil du høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Anette Reimer Hansen på mobil 6541 2640 eller mail anette.reimer.hansen@rsyd.dk eller stedfortræder Lis Rasmussen mobil 6541 2681, mail lis.rasmussen@rsyd.dk
-
Jobbet er udløbet...
- Føj til favoritter
- Læs om regionen
Fakta
- Arbejdssted
OUH Odense Universitetshospital, Odense - Adresse
J.B. Winsløws Vej 4, Indgang 20, Penthouse 2. sal, 5000 Odense C -
Kontaktperson
Karin Koertz - Stillingstyper
Lægesekretær - Ansættelsesform
Vikariat - Ugentlig arbejdstid
Fuld tid - Ansættelsens start
01-11-2021 - Regionens jobnr.
217352 - Quick-nr.
417022 - Indrykningsdato
24-09-2021 -
Ansøgningsfrist
08-10-2021 (udløbet)
Du er ikke logget ind
For at kunne oprette en jobagent på baggrund af dette job skal du først logge ind. Vil du logge ind nu?
Ja, tak! Opret bruger ×