Forskningssekretær og personlig assistent til Nyremedicinsk Forskning
Nyremedicinsk Forskning ved Aarhus Universitetshospital søger pr. 1. oktober en forskningssekretær/personlig assistent til vores lærestolsprofessor.Forskningsafsnittet
Vi har tilknyttet fire professorer, syv lektorer, postdocs, ph.d.-studerende, forskningsårsstuderende og udenlandske gæsteforskere. Den fastansatte stab består udover forskningssekretæren af fire bioanalytikere og to projektsygeplejersker.
Forskningsfaciliteterne på plan 1 er moderne, både laboratoriet, de kliniske undersøgelsesrum og kontorforholdene. Der er tæt samarbejde med de nyremedicinske patientafdelinger på plan 1, 2 og 6, og også med andre kliniske afdelinger og den dyreeksperimentelle afdeling ved Aarhus Universitetshospital (AUH).
Sekretæren kan efter ønske arbejde på et delt kontor i laboratoriet eller med læger og kliniske sekretærer på plan 6.
Vores forventninger til dig
Du kan være lægesekretær med højt kompetenceniveau eller have anden relevant uddannelse, f.eks. fra det private erhvervsliv eller Universitet, og med gode dansk- og engelskkundskaber i både skrift og tale.
Vi søger en energisk, fleksibel og imødekommende person, der arbejder struktureret og har lyst til alsidige opgaver, og som har en god økonomiforståelse. Du skal kunne trives med at have mange bolde i luften og kontaktflader, samt være klar til at påtage dig mange forskellige ansvarsområder og opgaver. Stillingen indebærer en høj grad af selvstændighed, og du skal være på forkant med løsning af problemstillinger.
Vi forventer desuden, at du har stærke og alsidige IT-kompetencer. Kendskab til de administrative IT-systemer ved Aarhus Universitet (AU) og AUH samt Midt EPJ er en fordel, men ikke et krav.
Vi tilbyder
- et selvstændigt job med en varieret hverdag
- engagerede kolleger
- et godt tværfagligt samarbejde.
Dine opgaver vil være forankret ved både Aarhus Universitet og AUH
Sekretæropgaver
- Personlig assistent for lærestolsprofessor, bl.a. modtagelse af henvendelser, hjælp til bestyrelses- og -bedømmelsesarbejde, rejseplanlægning og ajourføring af CV og publikationsliste
- Mødeplanlægning, f.eks. seminarer og ph.d.-forsvar
- Samarbejde med HR- i forbindelse med rekruttering, ansættelser, løn
- Fondsadministration
- Forberedelse af mødematerialer og præsentationer
- Kommunikation med samarbejdspartnere internt, nationalt og internationalt
- Diverse ad hoc opgaver, som f.eks. dataudtræk eller vejledninger for personale og patienter
- Oprettelse af medarbejdere i diverse AU og AUH IT-systemer
- Assistance til oprettelse af Region Midt ID-kort.
Økonomistyring
- Fakturering ift. indkøb, lønrefusioner, honorarer mv.
- Fakturahåndtering i IT systemer (ØS og IndFak)
- Projektøkonomi, herunder oprettelse af konti og overvågning af kontobeløb og udløb assisteret af økonomiafdelingerne ved AU og AUH
- Assistere forskerne med rapportering til fonde og ved forskningsansøgninger (AURAP/Power BI)
- Assistere forskerne med refusion af udlæg og rejseafregninger (ØS og RejsUD).
Forskningsopgaver
- Opdatering og udvikling af hjemmeside og anden PR for forskningsaktiviteter
- Assistance til PURE og andre indberetninger af forskernes publikationer
- Introduktion til forskningen af nye læger, medicinstuderende og forskere i samarbejde med forskerne og den faste stab
- Planlægning af laboratoriemøder og ”journal clubs”
- Ajourføring af forskerlister, afdelingens publikationsliste, adgangsliste mv.
- Hjælp til overvågning af deadlines for udløb af tilladelser
- Ajourføring af forskningsmedarbejderhåndbog i samarbejde med forskerne.
Undervisningsopgaver
- Koordinator og bindeled mellem studerende, undervisere og AU
- Assistance til planlægning af undervisning (forelæsninger, symposier og case-hold)
- Hjælp til planlægning af undervisning og assistance til lektorernes forberedelser
- Planlægning af klinikophold for medicinstuderende
- Assistance til eksamen.
Ansættelsesvilkår
Stillingen er som udgangspunkt en fuldtidsstilling på 37 timer/uge.
Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst.
Vil du vide mere?
Hvis du vil høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte lærestolsprofessor Bente Jespersen på bente.jespersen@clin.au.dk eller ledende lægesekretær Mie Bruun på miebruun@rm.dk (eller på 2157 2634)
https://www.en.auh.dk/departments/department-of-renal-medicine/
https://newsroom.au.dk/nyheder/vis/artikel/novo-nordisk-fonden-stoetter-aarhus-forskning-i-donor-nyrer/
Ansættelsessamtaler finder sted den 25.august 2022. Ansøgninger, som indsendes på anden vis end via vores online ansøgningsformular eller som modtages senere end ansøgningsfristen, vil ikke blive taget i betragtning.
Stillingen er som udgangspunkt en fuldtidsstilling.
Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.
-
Jobbet er udløbet...
- Føj til favoritter
- Læs om regionen
Fakta
- Arbejdssted
Aarhus Universitetshospital - Adresse
Palle Juul-Jensens Boulevard 99, 8200 Aarhus -
Kontaktperson
Mie Bruun - Stillingstyper
Lægesekretær - Ansættelsesform
Fast ansættelse - Ugentlig arbejdstid
Fuld tid - Ansættelsens start
01-10-2022 - Regionens jobnr.
36947 - Quick-nr.
433642 - Indrykningsdato
04-07-2022 -
Ansøgningsfrist
22-08-2022 (udløbet)
Du er ikke logget ind
For at kunne oprette en jobagent på baggrund af dette job skal du først logge ind. Vil du logge ind nu?
Ja, tak! Opret bruger ×Andre job fra Region Midtjylland der minder om dette
-
Lægesekretær/sundhedsadministrativ koordinator søges til Sekretariatsfællesskabet for Neurologi, Fysio- og Ergoterapien og Ernæring.
Regionshospitalet Gødstrup | Hospitalsparken 15, 7400 Herning
LægesekretærOpslået
12-03-2024Ansøgningsfrist
03-04-2024 -
Administrativ koordinator
RehabiliteringsCenter for Muskelsvind - Aarhus | Kongsvang Allé 23, 8000 Århus C
LægesekretærOpslået
27-03-2024Ansøgningsfrist
18-04-2024 -
Er du vores nye kollega i en spændende og unik stilling som lægesekretær/ Sundhedsadministrativ koordinator ved Team for Ældrepsykiatri?
Regionspsykiatrien Midt | Søndersøparken, 14, 8800 Viborg
LægesekretærOpslået
07-03-2024Ansøgningsfrist
31-03-2024 -
Lægesekretær/SAK med primær funktion i gynækologisk onkologi ved Kvindesygdomme og Fødsler, Aarhus Universitetshospital
Aarhus Universitetshospital | Palle Juul-Jensens Boulevard 99, 8200 Aarhus N
LægesekretærOpslået
12-03-2024Ansøgningsfrist
01-04-2024 -
Bliv en del af et velfungerende team som vores nye lægesekretær/sundhedsadministrative koordinator - Regionspsykiatrien Gødstrup
Regionspsykiatrien Gødstrup | Hospitalsparken 15, 7400 Herning
LægesekretærOpslået
12-03-2024Ansøgningsfrist
02-04-2024