Lægesekretær til administrativ funktionsenhed for Region Hovedstaden
Lægesekretær til administrativ funktionsenhed for Region Hovedstaden
I 2014 startede landets folkeundersøgelse for tarmkræft. I den forbindelse blev der etableret et tarmkræftscreeningssekretariat på Bornholm, som varetager de samlede administrative opgaver for Region Hovedstaden.
Sekretariatet tilrettelægger tarmkræftscreeningsforløb for mænd og kvinder i aldersgruppen 50-74 år i Region Hovedstaden. Tarmkræftscreeningssekretariatet er placeret i nær tilknytning til Region Hovedstadens Brystkræftsscreeningssekretariat.
Sekretariatet er bemandet med 7 lægesekretærer.
Vi søger en uddannet lægesekretær, med ansættelse pr. 01.12.22. Der er tale om en fast stilling med 28 timer ugentligt. Derud over vil der kunne tilbydes 5 timer yderligere i en begrænset periode (forventelig i 2 år).
Vi tilbyder:
- Et spændende job, hvor du arbejder med de administrative opgaver omkring tarmkræftscreeningen.
- God oplæring i de relevante IT-systemer.
- Undervisning vedr. tarmkræftscreening både regionalt og nationalt.
- Gode efter- og videreuddannelsesmuligheder.
- Jævnlige personalemøder med deltagelse af teamets sektionsleder.
- Samarbejdspartnere på tværs af regionerne.
- Div. mødefora både regionalt og nationalt.
- Årlig MUS-samtale med sektionsleder.
Vi forventer at du:
- Er uddannet lægesekretær.
- Er serviceminded og fleksibel.
- Evne til at være med til at skabe et godt arbejdsklima, da vi har stort fokus på trivsel.
- Er rutineret PC-bruger og har flair for IT generelt.
- Har gode kommunikationsevner.
- Har godt humør og en positiv indgangsvinkel til en travl og omskiftelig hverdag.
- Er i stand til at bevare overblikket også når der er travlt.
- Har situationsfornemmelse og rummelighed.
Hovedopgaver:
- At give borgerne en god oplevelse.
- Telefonpasning.
- Rådgivning omkring prøvetagning, udrensning, medicin mv.
- Styring af invitationer og påmindelser.
- Booking af koloskopitider på 5 forskellige hospitaler i Regionen.
- Diverse registreringsopgaver.
- Udsendelse af indkaldelsesbreve til koloskopier.
- Statistiske udtræk.
- Deltage i sekretariatets normale arbejdsrutiner.
- Besvarelse af mails.
- Postbehandling.
- Brug af vores IT-systemer IAM og SP.
- Bestilling af varer til sekretariatet.
Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst og aftale om Ny Løn.
Yderligere oplysninger ved kontakt til:
Sektionsleder Lise Wandt tlf. 38671611 eller Heidi Andreassen tlf. 38671716
Ansøgningen skal være os i hænde senest d. 10.10.22.
-
Jobbet er udløbet...
- Føj til favoritter
- Læs om regionen
Fakta
- Arbejdssted
Bornholms Hospital - Adresse
Ullasvej 8, Rønne Rønne -
Kontaktperson
Lise Kisum Wandt - Stillingstyper
Lægesekretær - Ansættelsesform
Fast ansættelse - Ugentlig arbejdstid
Deltid over 21 timer - Ansættelsens start
01-12-2022 - Regionens jobnr.
244303 - Quick-nr.
437602 - Indrykningsdato
27-09-2022 -
Ansøgningsfrist
10-10-2022 (udløbet)
Du er ikke logget ind
For at kunne oprette en jobagent på baggrund af dette job skal du først logge ind. Vil du logge ind nu?
Ja, tak! Opret bruger ×