Effektivt lungemedicinsk ambulatorium er udvidet – vi har brug for to uddannede lægesekretærer eller sundhedsadministrative koordinatorer 37 timer om ugen, med start henholdsvis 1.8.24 og 1.9.24
Vi søger dig, som er uddannet lægesekretær/sundhedsadministrativ koordinator, til at være medspiller på vores hold, hvor udvikling, fagligt engagement, nysgerrighed, fokus på godt kollegaskab og en servicemindet indstilling er omdrejningspunktet i vores ønske om at yde det optimale for vores patienter.
Du vil sammen med dine kolleger være ambulatoriets centrale omdrejningspunkt i et godt og tæt samarbejde på tværs af faggrupper og i tæt kontakt med patienter og pårørende. Sammen tegner vi den professionelle administrative linje i den kliniske verden.
Vi er fire sekretærer, og med jer bliver vi seks. Kollegerne er Trine, Line, Natalee og Lisbeth og vi tør godt sige, at vores ambulatorium kører drøneffektivt, men vi risikerer at motoren hakker, hvis du ikke kommer.
Vi behandler astma-patienter, KOL-patienter, har lungeforskningspatienter, ilt-patienter, rehabiliteringspatienter, biologisk medicin patienter og telemedicin.
Dit arbejdsområde omfatter varierede opgaver, hvor du kommer hele vejen rundt om patienten; booking af ambulante tider, afrunding af besøg i SP, hvor du holder den administrative hånd under din patient og følger det hele til dørs, arbejdslister i SP, telefonbetjening via call-center, bestille undersøgelser, servicere patienter og pårørende med fokus på ventet og velkommen samt indgår i tæt og godt samarbejde med læger og plejepersonale. Ved behov afløser vi også i lungemedicinsk sengeafsnit, hvor din kollega Simone sidder.
En gang om måneden og ad hoc holder vi sekretærmøde, hvor også sekretærerne, Dorthe og Susanne, i palliativ enhed deltager, og naturligvis Simone fra vores lungemedicinske sengeafsnit.
Og hvad med dig? Mon du
- har erfaring med ambulatoriefunktion
- har erfaring og rutine med arbejdet i SP
- er selvstændig og ansvarstagende
- bidrager til et godt samarbejde og medvirker til at skabe det gode arbejdsmiljø
- er mødestabil og fleksibel
- er udpræget serviceminded og med en positiv indstilling
- har kendskab til specialet, men det er ikke et krav
- HAR STOR LYST TIL AT VÆRE MED PÅ VORES HOLD
Så tilbyder vi
- god introduktion
- godt tværfagligt samarbejde og fællesskab
- høj faglighed og en tro på at vi alle yder det bedste, vi kan
- godt humør
- varierede opgaver
- medindflydelse og værdsættelse
- STOR LYST TIL AT HAVE DIG MED PÅ VORES HOLD
Hvad er vigtigt for os?
God stemning, at komme glad på arbejdet, tryghed og nærvær i vores kollegaskab, at lytte til hinanden, at løfte og hjælpe hinanden, når vi har brug for det, vores faglighed og at grine sammen.
Kan du se dig selv i ovenstående? Vil du sammen med os få motoren til at spinde? Så ser vi frem til at modtage din ansøgning! Send – send – send
Du er også velkommen til at komme på besøg – ring eller send mig en mail, så vi kan aftale nærmere.
Udelukkende lægesekretærer eller sundhedsadministrative koordinatorer kommer i betragtning til stillingerne.
Lungemedicinsk ambulatorium er en del af Afdeling for Lunge- hormon- og stofskiftesygdomme, som dækker Amager Hospital og Hvidovre Hospital. Stillingerne er placeret på Hvidovre-matriklen.
Ansøgningsfrist er d. 10. juni 2024 kl. 12.
Vi holder løbende ansættelsessamtaler.
Løn og ansættelsesvilkår i henhold til overenskomst.
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås hos sundhedsadministrativ leder Charlotte Honoré Oldendow-Jantzen 38622825, charlotte.honoré.oldendow-jantzen@regionh.dk eller hos lægesekretær og teamkoordinator Trine Meyer Baran Bastian på telefon 38621586 trine.meyer.baran.bastian.02@regionh.dk
Søg jobbet
-
Dit næste skridt...
- Søg jobbet
- Føj til favoritter
- Del jobbet
- Læs om regionen
Fakta
- Arbejdssted
Hvidovre Hospital - Adresse
Kettegård Allé 30, 2650 Hvidovre -
Kontaktperson
Charlotte Honore Oldendow-jantzen
charlotte.honore.oldendow-jantzen@regionh.dk - Stillingstyper
Lægesekretær - Ansættelsesform
Fast ansættelse - Ugentlig arbejdstid
Fuld tid - Ansættelsens start
01-08-2024 - Regionens jobnr.
256115 - Quick-nr.
462812 - Indrykningsdato
03-05-2024 -
Ansøgningsfrist
10-06-2024
Du er ikke logget ind
For at kunne oprette en jobagent på baggrund af dette job skal du først logge ind. Vil du logge ind nu?
Ja, tak! Opret bruger ×Andre job fra Region Hovedstaden der minder om dette
-
Kunne du tænke dig en plads fyldt med muligheder i Fertilitetsklinikkens sekretariat?
Rigshospitalet, Blegdamsvej | Blegdamsvej 9, 2100 København Ø
LægesekretærOpslået
03-05-2024Ansøgningsfrist
20-05-2024 -
Sundhedsadministrativ medarbejder/sekretær til lungevisitationen for Afdeling for hjerte- og lungekirurgi søges
Rigshospitalet, Blegdamsvej | Blegdamsvej 9, 2100 København Ø
LægesekretærOpslået
07-05-2024Ansøgningsfrist
26-05-2024 -
Sundhedsadministrativ koordinator eller lægesekretær søges til varierede opgaver i vores dynamiske team
Gentofte Hospital | Gentofte Hospitalsvej 3B, 2900 Hellerup
LægesekretærOpslået
06-05-2024Ansøgningsfrist
23-05-2024 -
Personlig assistent (PA) og professorsekretær søges til REACT - et helt nyt, visionært og internationalt forskningsprojekt på Hjertecentret, Rigshospitalet
Rigshospitalet | Blegdamsvej 9, 2100 København Ø
LægesekretærOpslået
08-05-2024Ansøgningsfrist
28-05-2024 -
Brænder du for patientkontakt og at skabe de bedste patientforløb i det bedste arbejdsmiljø?
Herlev Hospital | Borgmester Ib Juuls Vej 101, Herlev, Danmark, 2730 Herlev
LægesekretærOpslået
08-05-2024Ansøgningsfrist
24-05-2024