Region Syddanmark
Sdr. Boulevard 29, Indgang 7, stuen, 5000 Odense C
Receptionist til Ortopædkirurgisk Ambulatorium OUH
Har du lyst til en central rolle i Ortopædkirurgisk Ambulatorium med masser af direkte patientkontakt og et tæt tværfagligt samarbejde? Og kan du lide at have mange bolde i luften hver dag?
01.04.16 (eller snarest herefter) har vi brug for en ny og dygtig kollega i vores reception.
Ugentlig arbejdstid er 35 timer i tidsrummet 7.30 til 16.00 (muligvis en enkelt vagt om måneden til kl. 17.00).
Ortopædkirurgisk Ambulatorium har omkring 250 besøgende om dagen og vores reception er bemandet med tre sekretærer.
De daglige opgaver i receptionen er bl.a.:
-
Modtage patienter, ankomstregistre i Cosmic og RIS/PACS og guide patienterne til den rigtige behandlingsstue
-
Booke nyt besøg, hvis patienten har brug for yderligere kontroller
-
Holde styr på logistikken omkring patienterne til ambulatoriet
-
Besvare mundtlige, skriftlige og telefoniske forespørgsler
-
Bestille tolk og transport
-
Udarbejde oversigt over ugens ambulatorier og lignende administrative opgaver
Du bliver et af vores ansigter udadtil, så derfor forventer vi, at du altid er smilende, imødekommende og fyldt med godt humør samtidig med at du optræder rolig og professionelt.
Vi tilbyder dig en hverdag med meget patientkontakt og et stærkt tværfagligt samarbejde.
Du vil få en grundig oplæring, så du er godt klædt på, når du skal stå på egne ben.
Lidt om dig
Du er uddannet lægesekretær eller receptionist og det er en fordel med kendskab til Cosmic.
Du kan lide at arbejde i en travl afdeling og har lyst til at være en af blæksprutterne, der får alle brikkerne til at falde i hak og får patienterne til at gå hjem med en positiv oplevelse efter besøget her hos os.
Lidt om os
Sekretærgruppen i Ortopædkirurgisk Afdeling O består af 38 sekretærer i Odense. Vi er opdelt i flere mindre teams, men hjælper også hinanden på kryds og tværs i disse teams. Du får fast arbejdsplads i receptionen, men bliver tilknyttet et sekretærteam og der vil være mulighed for at skrive journalnotater og evt. løse andre lægesekretæropgaver, når der er brug for dette.
Løn- og ansættelsesforhold:
I henhold til overenskomst mellem Regionernes Lønnings- og Takstnævn og HK/DL.
OUH er røgfrit for personalet, hvilket betyder at det ikke er tilladt at ryge i arbejdstiden på matriklen.
Hør mere
Du er meget velkommen til at kontakte ledende sekretær Charlotte Gram på tlf. 6541 2291 eller charlotte.gram@rsyd.dk eller stedfortræder Katja Stilund på tlf. 6541 3587 eller katja.stilund@rsyd.dk
Læs om os på www.ouh.dk/afdo
Ansøgningsfrist
Ansøgningsfristen er tirsdag den 15.03.16 kl. 12.00 og vi forventer at afholde samtaler fredag 18.03.16.
Vi glæder os meget til at høre fra dig.
Søg stillingen elektronisk ved at klikke på "søg stillingen"
Fakta
- Arbejdssted
OUH Odense Universitetshospital, Odense -
Kontaktperson
Vivian Fredberg - Adresse
Sdr. Boulevard 29, Indgang 7, stuen, 5000 Odense C - Stillingstyper
Lægesekretær - Ansættelsesform
Fast ansættelse - Ugentlig arbejdstid
Deltid over 21 timer - Ansættelsens start
Snarest muligt - Regionens jobnr.
196221 - Quick-nr.
254051 - Indrykningsdato
04-03-2016 -
Ansøgningsfrist
15-03-2016 (udløbet)
-
Jobbet er udløbet...
- Føj til favoritter
- Læs om regionen
Fakta
- Arbejdssted
OUH Odense Universitetshospital, Odense - Adresse
Sdr. Boulevard 29, Indgang 7, stuen, 5000 Odense C -
Kontaktperson
Vivian Fredberg - Stillingstyper
Lægesekretær - Ansættelsesform
Fast ansættelse - Ugentlig arbejdstid
Deltid over 21 timer - Ansættelsens start
Snarest muligt - Regionens jobnr.
196221 - Quick-nr.
254051 - Indrykningsdato
04-03-2016 -
Ansøgningsfrist
15-03-2016 (udløbet)