Region Midtjylland

Anæstesiologisk afd.

Sundvej 30, 8700 Horsens

Ledelsessupporter/ledende lægesekretær

En fuldtidsstilling, hvor du både er ledelsessupporter til afdelingsledelsen og ledende sekretær i Anæstesiologisk afdeling, Hospitalsenheden Horsens er ledig til besættelse pr. 1. oktober 2016.
 
Brænder du for organisering og ledelse, så søger vi en initiativrig og selvstændig ledelsessupporter til afdelingsledelsen samt ledende sekretær til vores sekretariat.

Hospitalsenheden Horsens er et innovativt hospital, hvor der er partnerskab med patienten og kvalitet og sammenhæng i alt. De indsatser, der arbejdes målrettet med er innovation som vandmærke, dynamiske medarbejdere og ledere samt understøttelse af IT løsninger.

Anæstesiologisk afdeling består af ca. 285 medarbejdere fordelt på 7 afsnit. Sekretariatet består af 4 engagerede og fagligt dygtige medarbejdere, som dagligt varetager mange forskelligartede opgaver og funktioner i hele Anæstesiologisk afdeling. Afdelingen varetager uddannelse af lægesekretærelever.

Anæstesiologisk afdeling er blandt andet kendetegnet ved:
  • Dialog, dygtighed og dristighed præger hverdagen.
  • Fokus på patientsikkerhed og patienttilfredshed.
  • Optimering af patientforløb.
  • At arbejde målrettet med det gode arbejdsmiljø og kompetenceudvikling.
  • Fokus på faglig udvikling og kvalitetssikring gennem innovation. Herunder mono- og tværfaglige udviklings- og forskningsprojekter. 
Vi tilbyder et spændende, udfordrende og vekslende arbejde, hvor hovedparten af arbejdstiden er ledelsessupporter. Opgaverne i de to funktioner indeholder:

Ledelsessupporter for afdelingsledelsen:
  • Opgaverne varierer fra lavpraktiske opgaver; at administrere afdelingsledelsens aftaler, kalender og mails til større projekter i afdelingen.
  • At varetage projekt– og procesledelse af forskellige forandringstiltag, digitale løsninger samt sundheds-IT.
  • Du får mulighed for at bidrage til ledelse i den samlede organisation i Anæstesiologisk afdeling.
  • At levere økonomital og relevante data til afdelingsledelsen.
  • Ledelsessupport med sagsfremstillinger, kvalificering af ledelsesoplæg, referent til ledelsesmøder, og håndtering af henvendelser til afdelingsledelsen.
Ledelse af Anæstesiologisk afdelings sekretariat:
  • Ansvar for økonomi og daglig drift af sekretariatet.
  • Faglig- og kompetenceudvikling af sekretærgruppen og den enkelte medarbejder.
  • Arbejde målrettet med Organisationsudvikling i forhold til opgaver og personaleressourcer samt løsningen af de forskelligartede lægesekretæropgaver.
  • Medvirke til at strategier føres ud i praksis i den kliniske hverdag.
Vores forventninger til dig:
  • Du arbejder selvstændig og systematisk og kan administrere en lang opgaveportefølje.  Samtidig tænker du fremadrettet, koordinerer og har overblik over, hvad næste opgave kræver, således at du kommer på forkant med opgaverne.
  • Du anvender Office pakken på højt niveau, dels i forhold til at administrere afdelingsledelsens kalender og mails, og dels kan du fremstille professionelt udseende præsentationer for afdelingsledelsen.
  • Du skaber gode samarbejdsrelationer eksternt og internt i afdelingen gennem dialog og gensidig respekt. Du har indlevelsesevne og situationsfornemmelse og kan argumentere for synspunkter med afsæt i visioner og strategier.
  • Du kan medvirke i udviklings- og projektarbejde og formår at lade personalet få indblik i og indflydelse på beslutningsprocesser.
  • Du har personlig gennemslagskraft, er synlig, kreativ og visionær både som leder og som ledelsessupporter.
  • Du er lægesekretær, kontoruddannet eller anden relevant uddannelse.
  • Du har ledelseserfaring og lederuddannelse.
Har du lyst til at vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte:
oversygeplejerske Elin Høymark på tlf. 78 42 53 03  eller mobil 2112 8879 eller ledende overlæge Marianne Simonsen tlf. 78 42 53 00 eller mobil 21 48 65 86

Se afdelingens og hospitalets hjemmeside på www.hospitalsenheden-horsens.dk

Løn og ansættelsesforhold i henhold til den gældende overenskomst. Aflønningen fastsættes efter principperne i lokal løndannelse.
Stillingen er betinget af tilfredsstillende børneattest.
Ansøgningsfristen er den 23.08.2016
Ansøgningen skal sendes elektronisk via nedenstående link
Ansættelsessamtaler afholdes d. 29. august efter kl. 12.
 


Da Region Midtjylland er igennem en væsentlig spareplan, vil omplaceringsramte medarbejdere der søger stillingen have fortrinsret til samtale.
 

 
  • Fakta

  • Arbejdssted
    Regionshospitalet Horsens
  • Kontaktperson
    Elin Høymark
  • Adresse
    Sundvej 30, 8700 Horsens
  • Stillingstyper
    Ledende lægesekretær
  • Ansættelsesform
    Fast ansættelse
  • Ugentlig arbejdstid
    Fuld tid
  • Ansættelsens start
    01-10-2016
  • Regionens jobnr.
    6862
  • Quick-nr.
    297408
  • Indrykningsdato
    20-07-2016
  • Ansøgningsfrist
    23-08-2016 (udløbet)


  • Fakta

  • Arbejdssted
    Regionshospitalet Horsens
  • Adresse
    Sundvej 30, 8700 Horsens
  • Kontaktperson
    Elin Høymark
  • Stillingstyper
    Ledende lægesekretær
  • Ansættelsesform
    Fast ansættelse
  • Ugentlig arbejdstid
    Fuld tid
  • Ansættelsens start
    01-10-2016
  • Regionens jobnr.
    6862
  • Quick-nr.
    297408
  • Indrykningsdato
    20-07-2016
  • Ansøgningsfrist
    23-08-2016 (udløbet)
På baggrund af dette job

Andre job fra Region Midtjylland der minder om dette

Jobbet ligger i Region Midtjylland

Sundhedsadministrativ leder i Lungesygdomme, Aarhus Universitetshospital

Aarhus Universitetshospital  |  Palle Juul-Jensens Boulevard 99, 8200 Aarhus N
Ledende lægesekretær

Opslået
11-04-2025

Ansøgningsfrist
09-05-2025

Jobbet ligger i Region Midtjylland

Bliv leder for en engageret sekretærgruppe, hvor faglighed, samarbejde og udvikling er i fokus - Regionshospitalet Randers

Regionshospitalet Randers  |  Skovlyvej, 1, 8930 Randers
Ledende lægesekretær

Opslået
07-04-2025

Ansøgningsfrist
15-05-2025