Anæstesiologisk afd.
Sundvej 30, 8700 Horsens
Ledelsessupporter/ledende lægesekretær
En fuldtidsstilling, hvor du både er ledelsessupporter til afdelingsledelsen og ledende sekretær i Anæstesiologisk afdeling, Hospitalsenheden Horsens er ledig til besættelse pr. 1. oktober 2016.Brænder du for organisering og ledelse, så søger vi en initiativrig og selvstændig ledelsessupporter til afdelingsledelsen samt ledende sekretær til vores sekretariat.
Hospitalsenheden Horsens er et innovativt hospital, hvor der er partnerskab med patienten og kvalitet og sammenhæng i alt. De indsatser, der arbejdes målrettet med er innovation som vandmærke, dynamiske medarbejdere og ledere samt understøttelse af IT løsninger.
Anæstesiologisk afdeling består af ca. 285 medarbejdere fordelt på 7 afsnit. Sekretariatet består af 4 engagerede og fagligt dygtige medarbejdere, som dagligt varetager mange forskelligartede opgaver og funktioner i hele Anæstesiologisk afdeling. Afdelingen varetager uddannelse af lægesekretærelever.
Anæstesiologisk afdeling er blandt andet kendetegnet ved:
- Dialog, dygtighed og dristighed præger hverdagen.
- Fokus på patientsikkerhed og patienttilfredshed.
- Optimering af patientforløb.
- At arbejde målrettet med det gode arbejdsmiljø og kompetenceudvikling.
- Fokus på faglig udvikling og kvalitetssikring gennem innovation. Herunder mono- og tværfaglige udviklings- og forskningsprojekter.
Ledelsessupporter for afdelingsledelsen:
- Opgaverne varierer fra lavpraktiske opgaver; at administrere afdelingsledelsens aftaler, kalender og mails til større projekter i afdelingen.
- At varetage projekt– og procesledelse af forskellige forandringstiltag, digitale løsninger samt sundheds-IT.
- Du får mulighed for at bidrage til ledelse i den samlede organisation i Anæstesiologisk afdeling.
- At levere økonomital og relevante data til afdelingsledelsen.
- Ledelsessupport med sagsfremstillinger, kvalificering af ledelsesoplæg, referent til ledelsesmøder, og håndtering af henvendelser til afdelingsledelsen.
- Ansvar for økonomi og daglig drift af sekretariatet.
- Faglig- og kompetenceudvikling af sekretærgruppen og den enkelte medarbejder.
- Arbejde målrettet med Organisationsudvikling i forhold til opgaver og personaleressourcer samt løsningen af de forskelligartede lægesekretæropgaver.
- Medvirke til at strategier føres ud i praksis i den kliniske hverdag.
- Du arbejder selvstændig og systematisk og kan administrere en lang opgaveportefølje. Samtidig tænker du fremadrettet, koordinerer og har overblik over, hvad næste opgave kræver, således at du kommer på forkant med opgaverne.
- Du anvender Office pakken på højt niveau, dels i forhold til at administrere afdelingsledelsens kalender og mails, og dels kan du fremstille professionelt udseende præsentationer for afdelingsledelsen.
- Du skaber gode samarbejdsrelationer eksternt og internt i afdelingen gennem dialog og gensidig respekt. Du har indlevelsesevne og situationsfornemmelse og kan argumentere for synspunkter med afsæt i visioner og strategier.
- Du kan medvirke i udviklings- og projektarbejde og formår at lade personalet få indblik i og indflydelse på beslutningsprocesser.
- Du har personlig gennemslagskraft, er synlig, kreativ og visionær både som leder og som ledelsessupporter.
- Du er lægesekretær, kontoruddannet eller anden relevant uddannelse.
- Du har ledelseserfaring og lederuddannelse.
oversygeplejerske Elin Høymark på tlf. 78 42 53 03 eller mobil 2112 8879 eller ledende overlæge Marianne Simonsen tlf. 78 42 53 00 eller mobil 21 48 65 86
Se afdelingens og hospitalets hjemmeside på www.hospitalsenheden-horsens.dk
Løn og ansættelsesforhold i henhold til den gældende overenskomst. Aflønningen fastsættes efter principperne i lokal løndannelse.
Stillingen er betinget af tilfredsstillende børneattest.
Ansøgningsfristen er den 23.08.2016
Ansøgningen skal sendes elektronisk via nedenstående link
Ansættelsessamtaler afholdes d. 29. august efter kl. 12.
Da Region Midtjylland er igennem en væsentlig spareplan, vil omplaceringsramte medarbejdere der søger stillingen have fortrinsret til samtale.
Fakta
- Arbejdssted
Regionshospitalet Horsens -
Kontaktperson
Elin Høymark - Adresse
Sundvej 30, 8700 Horsens - Stillingstyper
Ledende lægesekretær - Ansættelsesform
Fast ansættelse - Ugentlig arbejdstid
Fuld tid - Ansættelsens start
01-10-2016 - Regionens jobnr.
6862 - Quick-nr.
297408 - Indrykningsdato
20-07-2016 -
Ansøgningsfrist
23-08-2016 (udløbet)
-
Jobbet er udløbet...
- Føj til favoritter
- Læs om regionen
Fakta
- Arbejdssted
Regionshospitalet Horsens - Adresse
Sundvej 30, 8700 Horsens -
Kontaktperson
Elin Høymark - Stillingstyper
Ledende lægesekretær - Ansættelsesform
Fast ansættelse - Ugentlig arbejdstid
Fuld tid - Ansættelsens start
01-10-2016 - Regionens jobnr.
6862 - Quick-nr.
297408 - Indrykningsdato
20-07-2016 -
Ansøgningsfrist
23-08-2016 (udløbet)
Andre job fra Region Midtjylland der minder om dette
-
Sundhedsadministrativ leder i Lungesygdomme, Aarhus Universitetshospital
Aarhus Universitetshospital | Palle Juul-Jensens Boulevard 99, 8200 Aarhus N
Ledende lægesekretærOpslået
11-04-2025Ansøgningsfrist
09-05-2025 -
Bliv leder for en engageret sekretærgruppe, hvor faglighed, samarbejde og udvikling er i fokus - Regionshospitalet Randers
Regionshospitalet Randers | Skovlyvej, 1, 8930 Randers
Ledende lægesekretærOpslået
07-04-2025Ansøgningsfrist
15-05-2025