Erfaren projektleder til Gynækologisk/Obstetrisk afdeling på Hvidovre Hospital
Gynækologisk/Obstetrisk afdeling på Hvidovre Hospital søger erfaren projektleder til udvikling af et beslutningsstøtteværktøj til gravide kvinder, der tidligere har født ved kejsersnit.
Hvidovre Hospitals gynækologiske/obstetriske afdeling har landets største fødeafdeling, og dækker et optageområde på knap en halv mio. borgere. Afdelingen består af ca. 450 ansatte og har årligt omkring 13.000 indlæggelser, 63.000 ambulante besøg, 6.200 operationer og 7.000 fødsler.
Om projektet:
Du skal som projektleder lede udviklingen af et IT-baseret beslutningsstøtteværktøj til gravide kvinder, der tidligere har født ved kejsersnit. Formålet med dette beslutningsstøtteværktøj er at understøtte den gravide kvindes valg af fødselsmåde ud fra evidensbaseret viden, personlige præferencer, livssituation og ikke mindst hendes oplevelse og bearbejdelse af den sidste fødsel. Udviklingen kommer til at ske i samarbejde med projektets styregruppe, patienter, klinikere samt eksterne samarbejdspartnere.
Projektet er finansieret af midler fra Sundhedsstyrelsen
Om jobbet:
Som projektleder har du ansvaret for projektet om beslutningsstøtteværktøjet lige fra behovsanalyse og udvikling til implementering og rapportering. Som projektleder er du ansvarlig for at:
• planlægge og styre projektet så forventede resultater nås inden for tidsrammen
• varetage kommunikation med projektdeltagere og samarbejdspartnere
• inddrage interessenter og håndtere forskellige forventninger
• varetage økonomistyring, ledelsesrapportering og betjene styregruppen
• dokumentere projektets mål og resultater samt rapportere til både samarbejdspartnere og til Sundhedsstyrelsen
Vi forestiller os at du:
• har en relevant videregående uddannelse
• har minimum 2 års erfaring med projektledelse, er skarp til at styre ud fra ressourcer, en fastlagt tidsramme og har et godt overblik
• har gode kommunikationsevner, både mundtligt og skriftligt
• kan samarbejde på tværs af forskellige interessenter og organisationer
• har erfaring med patient/brugerinddragelse og kendskab til metoder til brugerinddragelse
• har erfaring med behovsanalyse, udvikling og implementering af en intervention
• har erfaring med leverandørstyring af IT leverandører
Stillingen er på 30 timer ugentligt og med tidsbegrænset ansættelse fra 1.oktober 2016 til 1.november 2017.
Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst
Yderligere oplysninger og ansøgning:
Ønsker du at vide mere om stillingen er du velkommen til at kontakte Klinisk Sygeplejespecialist Kristina Petersen på telefon 4014 0385 eller på mail kristina.petersen@regionh.dk, efter den 1.8.2016
Ansøgning og CV sendes via REGI.
Ansøgningsfrist: Torsdag d. 18. august 2016 kl. 12.00.
Ansættelsessamtaler: Forventes afholdt i uge 34
-
Jobbet er udløbet...
- Føj til favoritter
- Læs om regionen
Fakta
- Arbejdssted
Hvidovre Hospital - Adresse
Kettegård Allé 30, 2650 Hvidovre -
Kontaktperson
Dorthe Bomund Jespersen - Stillingstyper
Projektsygeplejerske - Ansættelsesform
Projektansættelse - Ugentlig arbejdstid
Deltid over 21 timer - Ansættelsens start
01-10-2016 - Regionens jobnr.
201292 - Quick-nr.
297442 - Indrykningsdato
22-07-2016 -
Ansøgningsfrist
18-08-2016 (udløbet)
Du er ikke logget ind
For at kunne oprette en jobagent på baggrund af dette job skal du først logge ind. Vil du logge ind nu?
Ja, tak! Opret bruger ×