Region Hovedstaden
Kettegård Allé 30, 2650 Hvidovre
Medarbejder til patient registrering
Amager og Hvidovre Hospital søger medarbejder til patient registrering
Vi implementerer Sundhedsplatform her i foråret og har brug for ekstra hænder
Den 18. marts 2017 går Amager og Hvidovre Hospital på Sundhedsplatformen, som er et nyt patientadministrativt system i Region Hovedstaden og Region Sjælland. Systemet samler ca. 30 IT-systemer og betyder en markant ændring af arbejdsgangene for hospitalets personale i de kliniske afdelinger.
Amager og Hvidovre Hospital er et af landets største akuthospitaler. Hos os handler det om liv. Om at redde liv og bringe liv til verden. Om livskvaliteten for patienten og et godt arbejdsliv for medarbejderne. Vi skal samtidig kunne levere stigende aktivitetsniveau for færre ressourcer og leve op til centrale kvalitets- og leverancekrav. Det er vores ambition, at vi også skal være et af de bedste akuthospitaler i Danmark, og det kræver solid styring og effektiv ressourceanvendelse.
Stillingen
Vi søger en medarbejder, som i en periode på seks måneder, kan hjælpe os med at sikre klinisk korrekt registrering på Amager og Hvidovre Hospital, mens vi implementerer Sundhedsplatformen. Din primære opgave bliver at hjælpe med at assistere vores afdelinger i forhold til patientregistrering og kvalitetssikring af registreringerne. Dine opgaver vil være, at:
• varetage de daglige henvendelser vedr. korrekt registreringspraksis i henhold til Sundhedsstyrelsens Fællesindhold for basisregistrering af sygehuspatienter, Region Hovedstadens Registreringshåndbog og lokale retningslinjer for Amager og Hvidovre Hospital
• hjælpe med opfølgning på afdelingernes forberedelse til Sundhedsplatformen
• hjælpe med udarbejdelse af fejllister og vejledning til afdelingerne
• bidrage til den løbende aktivitetsopfølgning på hospitals- og afdelingsniveau
• bidrage til opfølgning på registrering af kræftpakker/hjertepakker/udredningsretten
Din vigtigste sparring skal du hente blandt dine kolleger i Økonomi & Styring, og i samarbejdet med registreringsansvarligt personale, afdelingsøkonomer og lægesekretærer i de kliniske afdelinger.
Kvalifikationer
Vi forestiller os, at du:
• er fortrolig med GS!åben/OPUS Arbejdsplads – også på detailniveau
• evt. har kendskab til Sundhedsplatformen
• kender til DRG-systemet
• kan arbejde med Excel og eventuelt SAS
• har nogle års erfaring fra sundhedsvæsenet
Derudover, at du:
• er positiv og åben overfor nye opgaver
• har et stort servicegen
• er stabil og engageret
• er god til at skabe overblik og kan arbejde med korte tidsfrister
• har lyst til at arbejde i et tværfagligt miljø
Vi tilbyder
Vi tilbyder spændende opgaver i en ny, uformel og inspirerende stabsenhed. Her er de grundlæggende budget- og regnskabsopgaver samlet med det tværgående ansvar for økonomisk og kapacitetsmæssig planlægning, aktivitets- og driftsmålsstyring samt produktionsstyring og procesoptimering.
Dine nærmeste kolleger vil være medarbejdere, der beskæftiger sig med aktivitetsstyring, produktionsstyring og budgetstyring. Vi arbejder 37 timer om ugen med flekstid. Løn- og ansættelsesforhold følger gældende overenskomst.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Registreringskonsulent Karina Louise Borup på telefon 38 62 17 51
eller Aktivitetschef Rikke Nyrop Rosenberg på telefon 38 62 19 70.
Du skal sende din ansøgning via linket. Der vil blive afholdt samtaler løbende.
Fakta
- Arbejdssted
Hvidovre Hospital -
Kontaktperson
Rikke Nyrop Rosenberg - Adresse
Kettegård Allé 30, 2650 Hvidovre - Stillingstyper
Lægesekretær - Ansættelsesform
Tidsbegrænset periode - Ugentlig arbejdstid
Fuld tid - Ansættelsens start
Snarest muligt - Regionens jobnr.
203916 - Quick-nr.
314389 - Indrykningsdato
25-01-2017 -
Ansøgningsfrist
19-02-2017 (udløbet)
-
Jobbet er udløbet...
- Føj til favoritter
- Læs om regionen
Fakta
- Arbejdssted
Hvidovre Hospital - Adresse
Kettegård Allé 30, 2650 Hvidovre -
Kontaktperson
Rikke Nyrop Rosenberg - Stillingstyper
Lægesekretær - Ansættelsesform
Tidsbegrænset periode - Ugentlig arbejdstid
Fuld tid - Ansættelsens start
Snarest muligt - Regionens jobnr.
203916 - Quick-nr.
314389 - Indrykningsdato
25-01-2017 -
Ansøgningsfrist
19-02-2017 (udløbet)