Lægesekretær, Akut afd. Herning
Vi tilbyder en afvekslende arbejdsdag - det betyder dage med patientkontakt og dage til fordybelse i sekretariaterne.Vi søger ny kollega til fast stilling i Akut Senge Afsnit (ASA)/Akutmodtagelsen (30-32 timer/uge) – en kollega, der har lyst til at være en del af den fortsatte udvikling af Akutafdelingen. Stillingen besættes kun med uddannede lægesekretærer.
Tiltrædelse 1.4.2017 eller så hurtigt som muligt herefter.
Hvis du altid har drømt om en lægesekretærstilling, der kombinerer muligheden for patientkontakt med journalskrivning og andre administrative opgaver – så læs videre!
Vi kan tilbyde dig en udfordrende, spændende og varieret hverdag, der indeholder det hele og i et tæt samarbejde med Akutsekretariatets 45 øvrige lægesekretærer samt Akutafdelingens øvrige faggrupper.
Du indgår i en fast vagtplan, og må således påregne dag-, aften- og nattevagter samt weekendvagt hver 3. weekend. Du må påregne vagter i både ASA og Akutmodtagelsen.
Sekretærteamet i Akutsekretariatet varetager følgende funktioner
- Bemander Receptionen i ASA. Her har sekretæren en meget central funktion i afdelingens “hjerte”. Sekretæren er blandt andet ansvarlig for tidstro overflytning, indlæggelse og udskrivning samt deraf følgende EPJ-handlinger, er “problemknuser” og skal sætte pris på, at dagene i receptionen ofte byder på uforudsete problemstillinger
- Bemander Hospitalsvisitationen i Akutmodtagelsen i samarbejde med sygeplejersker - hvilket blandt andet indebærer modtagelse og registrering af alle skadestuepatienter, har telefonkontakt til vagtlæger og Falck, opretter patienter på vores elektroniske overblikstavler, booker patienter til ambulatorium.
- Bemander en Modtagefunktion i både Akutmodtagelsen og ASA – hvilket blandt andet indebærer modtagelse, registrering indlæggelse af alle patienter, der indbringes akut med Falck.
- I Sekretariaterne varetager du primært journalskrivning og registreringsopgaver vedrørende den akutte patient, men stilles ofte overfor andre opgaver, der kræver at du trives som ”problemknuser”, og du skal sætte pris på, at dagen ofte byder på uforudsete problemstillinger.
- Kan skabe dig et godt overblik, planlægge og prioritere dine arbejdsopgaver
- Er “team-player”, tænker “vi” og ikke “jeg”
- Af natur er du åben, imødekommende og meget servicemindet
- Kan bevare roen i pressede situationer
- Arbejder engageret og varetager dine arbejdsopgaver ansvarsfuldt
- Er fleksibel, er indstillet på at “smøge ærmerne op” og kan se en fordel i skiftende arbejdstider og rotation imellem sekretariaterne
- Besidder bred IT-kompetence
- Sidst - men ikke mindst vigtigt – er du i besiddelse af et godt humør og medvirker til at bevare vores gode arbejdsmiljø
- Grundig og struktureret oplæring og med kontaktpersonordning.
- Løbende evalueringssamtaler igennem det første halve år. Herefter udviklingssamtaler.
- Vi tilbyder mulighed for at du kan opnå gode og brede kompetencer, da vi udover at varetage Akutafdelingens sekretariatsopgaver – varetager akutte skriveopgaver for de kliniske afdelinger i Hospitalsenhed Vest efter almindelig dagvagtstid. Det betyder, at lægesekretærer i Akutsekretariatet kan opnå gode og brede kompetencer indenfor kirurgi, ortopædkirurgi, pædiatri, medicin, urologi, neurologi, onkologi, ØNH og i forhold til patienter indlagt på Intensiv Afdeling.
- I Akutafdelingen kan vi ud over basisopgaverne også tilbyde en række forskellige nøglefunktioner, blandt andet elevvejleder, koordinator, EPJ-superbruger, introduktionsansvarlig og kontaktperson til samarbejdspartner, hvor man her har mulighed for at udvikle sig i et ansvarsområde.
- Vi døgndækker sekretariatet - det vil sige, der kommer altid en kollega og tager over
- Frihed, når andre arbejder
- Mulighed for ekstravagter og indflydelse på egen arbejdstid. Vi vægter højt - så langt som muligt - at tilgodese den enkelte medarbejders individuelle ønsker i forhold til en vagtplan. Vi tilstræber en høj grad af fleksibilitet i forhold til vagtplanen, men forventer også det samme fra dig.
Akutafdelingen i Hospitalsenhed VEST består af 1 Akutmodtagelse og 1 Akut Sengeafsnit på Regionshospitalet i Herning og 1 Akutmodtagelse/klinik på Regionshospitalet i Holstebro samt en skadeklinik i Ringkøbing.
Hos os skal alle patienter have lagt en behandlingsplan indenfor 24 timer og enten udskrives eller visiteres videre til den rette specialeafdeling indenfor et døgn.
Se i øvrigt vores hjemmeside for yderligere information om Akutsekretariatet. http://www.vest.rm.dk/afdelinger/akutafdelingen/om+os/afsnit/akutsekretariatet
Stillings- og funktionsbeskrivelse
Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst.
Ansættelsen er betinget af en tilfredsstillende børneattest.
Nærmere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til ledende sekretær Marianne Knudsen tlf.: 5125 2722
Du kan søge jobbet ved at klikke på send ansøgning. Vedhæft din ansøgning og dit CV.
Ansøgningen skal være os i hænde senest 15.3.2017.
Samtaler forventes afholdt uge 12 og 13.
Hospitalsenheden Vest er fem hospitaler med adresse i Herning, Holstebro, Lemvig, Ringkøbing og Tarm.
Vi er inde i en markant udvikling, hvor vi arbejder målrettet frem mod at flytte fysisk sammen i et nyt og moderne Vestjysk hospital i Gødstrup, nordvest for Herning.
Vi har fælles hospitalsledelse og fælles afdelingsledelser på tværs af husene. Sammen er vi 4.200 engagerede og højtkvalificerede medarbejdere, der arbejder for at sikre trygge, effektive og sammenhængende patientforløb af høj faglig kvalitet.
Vi lægger vægt på et godt arbejdsmiljø og tror på, at en åben, tillidsfuld dialog med respekt for hinandens faglighed giver de bedste resultater.
Organisatorisk består Hospitalsenheden Vest af 15 kliniske afdelinger, 9 kliniske serviceafdelinger og 4 serviceafdelinger. Vi er nærhospitaler for hen ved 300.000 borgere, råder over 550 sengepladser og har et samlet driftsbudget på 1,7 mia. kr.
Læs mere på www.vest.rm.dk
Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil omplaceringsramte medarbejdere, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale
-
Jobbet er udløbet...
- Føj til favoritter
- Læs om regionen
Fakta
- Arbejdssted
Regionshospitalet Herning - Adresse
Gl Landevej 61, 7400 Herning -
Kontaktperson
Marianne Knudsen - Stillingstyper
Lægesekretær - Ansættelsesform
Fast ansættelse - Ugentlig arbejdstid
Deltid over 21 timer - Ansættelsens start
01-04-2017 - Regionens jobnr.
9101 - Quick-nr.
315670 - Indrykningsdato
24-02-2017 -
Ansøgningsfrist
15-03-2017 (udløbet)
Du er ikke logget ind
For at kunne oprette en jobagent på baggrund af dette job skal du først logge ind. Vil du logge ind nu?
Ja, tak! Opret bruger ×