Jobbet "To lægesekretærer søges til Lungemedicinsk Afdeling" er udløbet

Region Midtjylland

Lungemedicinsk Afdeling LUB

Nørrebrogade 44, 8000 Aarhus C

Dit næste skridt
Lægesekretær til Lungemedicinsk Cancerafsnit og Lungemedicinsk Allergiambulatorium
 
Er du vores nye kollega?
 
Vi kan tilbyde dig
  • en fast stilling i Lungemedicinsk Cancerafsnit på 37 timer pr. uge fra den 1. november 2017 eller snarest derefter.
  • et barselsvikariat i Lungemedicinsk Allergiambulatorium på ca. 37 timer pr. uge fra 1. december 2017 til 30. juni 2018.
Mødetider er fleksible indenfor tidsrummet 7.30 – 15.30 alle hverdage.
 
I Lungemedicinsk Afdeling er lægesekretærerne organiseret i specialiserede teams, hvor der er stor fleksibilitet i forhold til at hjælpe hinanden på tværs. Afdelingen består af forskellige afsnit, herunder tre ambulatorier, et sengeafsnit og en forskningsafdeling.
 
Teamene i Cancerafsnittet og Allergiambulatoriet består af i alt ni sekretærer. Lægesekretærerne indgår i et tæt tværfagligt samarbejde med afdelingens øvrige personale og dækker de mangeartede, administrative og koordinerende opgaver i hele afdelingen, herunder planlægning og koordinering af patientforløb fra henvisning til afslutning af forløbene.

Vi arbejder i ”rul”, hvilket gør vores dagligdag meget alsidig og medfører, at vi alle kan varetage samtlige funktioner i sekretærgruppen. Vores opgaver består bl.a. i booking af tider, journalskrivning, registrering samt servicering og vejledning af det øvrige personale.
Som sekretærer har vi tæt kontakt til vores patienter.
 
Vi kan tilbyde dig
  • et rummeligt og lærende miljø, hvor sekretærernes faglige- og personlige egenskaber er betydningsfulde for hele afdelingen og hvor samarbejde prioriteres højt
  • et varieret job, som foregår i ”rul”, så du vil få kendskab til alle funktioner i teamet
  • daglig kontakt til tværfaglige samarbejdspartnere, patienter og pårørende.
  • engagerede kolleger
  • god introduktion og oplæring
  • faste arbejdstider, ingen vagter
  • god ledelsesopbakning
  
Du er
  • uddannet lægesekretær
  • har god indsigt i registrering og patientadministration og er erfaren bruger af Midt-EPJ
  • har gode IT-kompetencer
  • er positiv, servicemindet, fleksibel, frisk og smilende og har gode samarbejdsevner
  • har præsteret et stabilt fremmøde på dine forrige arbejdspladser
  • arbejder struktureret og forstår at prioritere opgaverne
 
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Der må påregnes prøvetid i de første tre måneder af ansættelsen. Ansættelsen er betinget af en tilfredsstillende børneattest.
 
Flere oplysninger om afdelingen kan findes på hospitalets hjemmeside.
 
Ved spørgsmål om stillingernes indhold, kan henvendelse ske til lægesekretær Lone Jakobsen på 7846 2128 eller til afdelingssygeplejerske Lotte Bloch Christensen på 2159 2027.
 
Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 43 eller 44.


Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil omplaceringsramte medarbejdere, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.