Social og sundhedsassistent til Akutmodtagelsen, Kolding Sygehus
Har du lysten til at arbejde med
akutte patienter og korte patientforløb
- så er det lige dig vi mangler i
vores team
Vi producerer børn
som aldrig før, derfor søger vi en ny kollega til et barselsvikariat med start
d. 01.06.18 eller efter aftale.
Stillingen er i et vikariat med
start d.01.06.18 og til 01.05.19 eller efter aftale.
Stillingen er på 32 eller 37
timer ugentligt i blandede vagter dag/aften, men vil overvejende være i dagvagter.
Der vil være weekendarbejde hver 3 weekend i 12 timers vagter.
Akutafdelingen
Akutafdelingen
er i hjertet af det nye Akutsygehus i Kolding. Akutafdelingen modtager akutte
patienter fra alle specialer. Vi har netop taget det sidste af vores spritnye
afdeling i brug, som bl.a. betyder, at vi nu har røntgen, ultralyd og
CT–scanner i afdelingen.
Målsætningen er, at patienter i
akutafdelingen er videre inden for 24 timer – enten udskrevet til eget hjem
eller flyttet til stamafdelingen.
Akutafdelingen består af 3 zoner.
I zone 1 modtages primært patienter
med mindre skader (skadestuen), alle ortopædkirurgiske patienter og
traumepatienter.
I zone 2 modtages primært
organkirurgiske, karkirurgiske, neurologiske og gynækologiske patienter. Til
zone 2 hører også en undersøgelsesstue.
I zone 3 modtages primært medicinske
og kardiologiske patienter.
Ovenstående stilling er i zone 2
og 3.
Du kommer til
at varetage udvalgte patienters akutte forløb fra de meldes via visitationen
eller ”banker på vores dør”, til de er sikret en god plan i tæt samarbejde med
sygeplejerskerne. Opgaven er her at sikre optimal pleje og observation i
forløbet for den enkelte
patient.
Det er fortsat
nyt for os at have SSA i akut afdelingen, så du får mulighed for at være
med til at udvikle arbejdsopgaverne over tid.
Vi er aktive i
mange udviklingsprojekter som bl.a. Patientsikkert Sygehus, Patientsikkert Flow
og forbedringsarbejdet ”patienternes forbedringssystem”. Derfor forventer vi,
at du aktivt støtter afprøvninger og test af bl.a. arbejdsgange og
organisering. Vi er generelt meget lydhøre over for
kreativitet, nye ideer og udvikling.
Herudover er opgaverne kendetegnet ved:
- Varetagelse af dele af plejen omkring afdelingens patienter – man er aldrig alene, da vi arbejder i TEAMS
- Veksler mellem vagter i zone 2 og 3
- Du vil arbejde med akutmodtagelse, triage, sepsisopsporing, TOKS samt mange andre opgaver
- Du er villig til at arbejde for Sygehus Lillebælts værdier i enhver sammenhæng
Vi kan tilbyde dig
- Et job blandt motiverede og engagerede kollegaer, hvor der er fokus på at skabe hensigtsmæssige, smidige og meningsfulde behandlingsforløb for patienten og pårørende
- At du bliver en del af både den medicinske og den kirurgiske modtagelse, hvor vi netop har stablet regelmæssig teamtræning på benene med de faggrupper, som indgår i modtagelsen og behandlingen af patientgrupperne. Vi har netop fået uddannet SIM instruktører
- At blive en del af en afdeling hvor faglig og personlig udvikling er højt prioriteret bl.a. gennem medinddragelse og uddelegering
- At blive en del af et stærkt team, hvor din evne til at samarbejde på tværs af fag og kultur er afgørende for gode løsninger
- En flok fantastiske kollegaer der tager hånd om hinanden. Vi er forskellige i alder og anciennitet, og vi vægter arbejdsmiljøet højt med plads til denne forskellighed
- Vi har ”Hos Info” og ”Ønskeplan”, hvilket giver dig mulighed for stor indflydelse på din arbejdsplan
Vi ønsker af dig
- At du mestrer at holde ’hovedet koldt’ i akutte og stressede situationer og evner at prioritere din tid
- At du har interesse for den akutte sygepleje og gerne bred klinisk erfaring
- At du er åben, fleksibel og har gode samarbejdsevner
- Er indstillet på at opgaverne tilpasses over tid i forhold til afdelingens behov
- At du er serviceorienteret og evner at rumme nye udfordringer
- At du kender og handler bevidst indenfor eget kompetencefelt – ved hvornår du skal sige fra.
Spørgsmål
Du
er meget velkommen til at høre mere hos:
Afdelingssygeplejerske Katrine Twisttmann
Øelund tlf. 21 33 85 28 / mail: katrine.oeelund@rsyd.dk
Souschef Camilla Dahl Nielsen tlf. 24 87 26 00 /
mail: camilla.dahl.nielsen1@rsyd.dk
Du kan få mere at vide om
Sygehuset og afdelingen på: https://www.sygehuslillebaelt.dk
Løn og ansættelsesforhold efter
overenskomst med FOA.
.
Ansøgning
Send din ansøgning via linket i
stillingsopslaget senest d. 28.01.2018. Du bedes oplyse mindst en reference.
Ansættelsessamtaler forventes afholdt tirsdag den 30.01.2018.
-
Jobbet er udløbet...
- Føj til favoritter
- Læs om regionen
Fakta
- Arbejdssted
Sygehus Lillebælt, Kolding Sygehus - Adresse
Sygehusvej 24, 6000 Kolding -
Kontaktperson
Katrine Øelund - Stillingstyper
Social- og sundhedsassistent - Ansættelsesform
Vikariat - Ugentlig arbejdstid
Fuld tid - Ansættelsens start
01-06-2018 - Regionens jobnr.
202670 - Quick-nr.
327700 - Indrykningsdato
12-01-2018 -
Ansøgningsfrist
28-01-2018 (udløbet)
Du er ikke logget ind
For at kunne oprette en jobagent på baggrund af dette job skal du først logge ind. Vil du logge ind nu?
Ja, tak! Opret bruger ×