To engagerede og dygtige lægesekretærer søges til Det Regionale Tarmscreeningssekretariat for Region Syddanmark
Trives
du med en omskiftelig og travl hverdag, er du dygtig og engageret, så er du
måske vores nye lægesekretær.
I
vores Tarmscreeningssekretariat som er en del af Endoskopisk Afsnit, er der to
stillinger ledige på hhv. 37 timer/uge og på 32 timer/uge per 1.9.18 eller efter aftale.
Vores
nye medarbejdere bliver en del af en gruppe på 16 sekretærer, hvoraf de 6 har
base i Endoskopisk Afsnit. Sekretærerne i Endoskopisk Afsnit arbejder i rul med
forskellige opgaver, men har samtidig faste og mere specialiserede opgaver hver
især.
Endoskopisk
Afsnit
Endoskopisk
afsnit er en del
af Organ- og Plastikkirurgisk afdeling og er en
effektiv, tværfaglig enhed hvor der udføres endoskopisk udredning og behandling
af såvel elektive som akutte patienter. Aktiviteten udgør 6-7000 skopier
pr år, fordelt på især gastroskopier og koloskopier, men også sigmoideoskopier.
En hovedopgave i Endoskopisk Afsnit er at sikre udredning af patienter for
kræft i mavetarmkanalen, især tyk- og endetarm, indenfor pakkeforløbenes korte
ventetider.
En del af aktiviteten
udgøres af screeningsskopier af borgere med positiv undersøgelse for blod i
afføringen i forbindelse med tarmkræftscreeningen.
Tarmscreeningssekretariatet
Det Regionale
tarmsscreenings-sekretariat udgør en del af Endoskopisk Afsnittet.
I 2014 blev den
nationale strategi for tarmkræftscreening udrullet og alle borgere mellem 50 og
74 år tilbydes at indgå i screeningen.
Det Regionale
tarmscreenings-sekretariat er placeret ved Organ- og Plastikkirurgisk Afdeling,
Vejle Sygehus og administrerer booking og indkaldelser til koloskopi på de fire
af regionens sygehuse, som varetager screeningsskopier. Endvidere varetages
registrering af ydelser og besvarelse af regionens screeningstelefon. Endelig
er der overlap i opgaveløsningen til den endoskopiske enhed.
Dine
opgaver
De primære opgaver vil
være:
- Diverse registreringer for endoskopien og screeningssekretariatet, herunder kræftpakkeregistrering og cancerregistreringer
- Booking af tider og indkaldelse af nyhenviste patienter og kontrolpatienter
- Administrative opgaver som behandling af henvisninger, forsikringssager, bestilling af tolk og transporter
- Mange telefoniske henvendelser, som kræver venlig imødekommenhed og der vil forekomme spørgsmål af sygeplejemæssig karakter, som man kvalificeres til at varetage
Der vil være fokus på
indkaldelse og booking af nyhenviste patienter, idet afdelingen p.t. er i gang
med en omstrukturering.
Der afløses i patientmodtagelsen
ved behov, og du kan forvente, at der over en periode på 6 måneder vil være
omkring 8 vagter til kl. 18 i vores modtagelse.
Din
profil
Vi forventer, at du er
uddannet lægesekretær, er faglig dygtig og gerne har nogle års erfaring.
Desuden har du flair for IT og kendskab til Cosmic vil være en fordel.
Som person er
du:
- Omhyggelig og serviceminded
- Ansvarsbevidst og arbejder både selvstændigt og struktureret
- Fleksibel og kan lide at arbejde med mange forskellige opgaver i en travl hverdag
- Venlig og imødekommende i kontakten med borgere og samarbejdspartnere
Afdelingen
Organkirurgisk
Afdeling er en dynamisk arbejdsplads med fokus på høj kvalitet og effektive
udrednings- og behandlingsforløb (kræftpakkeforløb). Vi er en specialafdeling
med særligt fokus på kræftbehandling. Blandt kerneopgaverne er udredning og
kirurgisk behandling af de tre store kræftsygdomme: Tarmkræft, bryst- og
hudkræft. Afdelingen udgør en del af Vejle Sygehus`
profil som Kræftsygehus.
Vi har høj
arbejdstilfredshed og et godt socialt fællesskab.
Hvis
du vil vide mere
Har du spørgsmål til
stillingen, er du velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Sandra Grib
Christiansen på telefon 7940 5625 eller sandra.grib.christiansen@rsyd.dk
Ansøgningsfrist: Den 21.
juni 2018.
Samtaler forventes
afholdt den 27. juni 2018 mellem kl. 13 og 15.
-
Jobbet er udløbet...
- Føj til favoritter
- Læs om regionen
Fakta
- Arbejdssted
Sygehus Lillebælt, Vejle Sygehus - Adresse
Beriderbakken 4, 7100 Vejle -
Kontaktperson
Sandra Grib Christiansen - Stillingstyper
Lægesekretær - Ansættelsesform
Fast ansættelse - Ugentlig arbejdstid
Deltid over 21 timer - Ansættelsens start
01-09-2018 - Regionens jobnr.
204076 - Quick-nr.
343283 - Indrykningsdato
06-06-2018 -
Ansøgningsfrist
21-06-2018 (udløbet)
Du er ikke logget ind
For at kunne oprette en jobagent på baggrund af dette job skal du først logge ind. Vil du logge ind nu?
Ja, tak! Opret bruger ×