Region Hovedstaden
Blegdamsvej 9, 2100 København Ø
Kontorassistent til sekretariatet i Klinisk Genetisk Klinik, Rigshospitalet
Klinisk Genetisk Klinik søger en kontorassistent 30 timer/uge pr. 1 okt.
2018 eller efter aftale
Vi søger en kontorassistent til vores sekretariat i Klinisk
Genetisk Klinik. Sekretariatet for ambulatoriefunktionen er en del af
klinikkens sekretariat, som består af 7 sekretærer, samt yderligere 3
sekretærer i laboratoriet. Vi løser mange forskellige sekretæropgaver i tæt
samarbejde med klinikkens genetiske vejledere, læger og andre faggrupper. Vi
lægger vægt på selvstændighed, orden og faglig kvalitet, som er med til at
skabe det gode patientforløb. Hjælpsomhed, fleksibilitet og gensidig respekt er
vigtige værdier for alle faggrupper i Klinisk Genetisk Klinik, som er
beliggende på to matrikler på Gamle Landevej i Glostrup og Blegdamsvej i
København.
De primære
arbejdsopgaver vil bl.a. omfatte
- Tage imod patienter med alt hvad det indebærer: tjek ind i SP, opdatere oplysninger på patienten og pårørende samt skanne samtykkeerklæringer.
- Afslutning af journaler: skanne relevante papirer til SP, gennemgå kodning/diagnose/forløb og afslutte disse korrekt.
- Ordne post/fax.
- Generelt hjælpe med opgaver i sekretariatet.
Vi kan tilbyde
- Et travlt og udfordrende tværfagligt arbejdsmiljø.
- En arbejdsplads med engagerede kolleger.
Vi forventer at du
- Har gode IT-kundskaber og kendskab til Sundhedsplatformen og stamtræsprogrammet PASS og patientportalen MinSundhedsplatform.
- Har lyst til at indgå i et positivt samarbejde tværfagligt og med dine kolleger.
- Kan prioritere opgaver i en travl hverdag.
- Er åben for alle opgaver store som små.
- Kan trives i en til tider hektisk arbejdsdag, hvor der er mange bolde i luften.
- Har et positivt sind, kan arbejde når der er travlt, men også hygge når der er tid til det.
Klinisk
Genetisk Klinik varetager højt specialiseret diagnostik og genetisk rådgivning
af en række arvelige og sjældne sygdomme. Som led i denne funktion har
klinikken speciallaboratorier og er p.t. beliggende på 2 matrikler, Blegdamsvej
i København og Gamle Landevej i Glostrup. Den aktuelle stilling vil være med hovedansættelse
på Blegdamsvej, men arbejde på begge matrikler er muligt.
Ansøgning skal vedlægges CV, evt. autorisation og eventuelle referencer.
Hvis du ønsker at vide mere om os og stillingen, så kontakt sekretær Lotte
Beneke på tlf. 35 45 53 54.
Du kan også gå
ind på klinikkens hjemmeside www.rigshospitalet.dk/kgk eller www.kennedy.dk .
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst mellem
Region Hovedstaden og relevant fagforening.
Ansøgningsfrist: 6. august 2018.
Stillingen er
omfattet af bekendtgørelse om indhentelse af børneattest. Det er derfor en
forudsætning for ansættelse, at du har blank børneattest. Centret indhenter
børneattesten hos Rigspolitiet efter samtykke fra ansøger.
Fakta
- Arbejdssted
Rigshospitalet, Blegdamsvej -
Kontaktperson
Birgitte Diness - Adresse
Blegdamsvej 9, 2100 København Ø - Stillingstyper
Lægesekretær - Ansættelsesform
Fast ansættelse - Ugentlig arbejdstid
Deltid over 21 timer - Ansættelsens start
01-10-2018 - Regionens jobnr.
213140 - Quick-nr.
355622 - Indrykningsdato
23-07-2018 -
Ansøgningsfrist
06-08-2018 (udløbet)
-
Jobbet er udløbet...
- Føj til favoritter
- Læs om regionen
Fakta
- Arbejdssted
Rigshospitalet, Blegdamsvej - Adresse
Blegdamsvej 9, 2100 København Ø -
Kontaktperson
Birgitte Diness - Stillingstyper
Lægesekretær - Ansættelsesform
Fast ansættelse - Ugentlig arbejdstid
Deltid over 21 timer - Ansættelsens start
01-10-2018 - Regionens jobnr.
213140 - Quick-nr.
355622 - Indrykningsdato
23-07-2018 -
Ansøgningsfrist
06-08-2018 (udløbet)
Andre job fra Region Hovedstaden der minder om dette
-
Lægesekretær eller sundhedsadministrativ koordinator 26 – 30 timer til Afdeling for Blodsygdomme på Rigshospitalet
Rigshospitalet, Blegdamsvej | Blegdamsvej 9, 2100 København Ø
LægesekretærOpslået
30-04-2025Ansøgningsfrist
19-05-2025 -
Teamleder og lægesekretær/SAK til skadeambulatoriet
Herlev Hospital | Borgmester Ib Juuls vej 1, 2730 Herlev
LægesekretærOpslået
02-05-2025Ansøgningsfrist
20-05-2025