Uddannet lægesekretær til Regionshospitalet Horsens, Medicinsk Sengeafsnit søges til barselsvikariat fra 1. september 2018
Et års barselsvikariat, 37 timer ugentligt er ledig til besættelse fra 1. september 2018, fordelt i Medicinsk Sengeafsnit 1 og Medicinsk Sengeafsnit 2.I Medicinsk Afdeling arbejder 43 sekretærer, fordelt i teams.
Sekretærerne i sengeafsnittene (vi har tre sengeafsnit) er samlet i ét team, bestående af en teamkoordinator, 8 lægesekretærer og én elev.
Vi varetager specialerne: Medicinsk sengeafsnit 1: lunge- og mavetarmsygdomme, Medicinsk sengeafsnit 2: diabetes og hormonsygdomme, intern medicin, gigtsygdomme, ældresygdomme, apopleksi og Hjertemedicinsk Sengeafsnit: hjertesygdomme.
Selv om vi er tilknyttet hvert vores sengeafsnit, hjælper vi hinanden på kryds og tværs og samarbejder både i forhold til skriveopgaver og i forhold til fysisk tilstedeværelse i de to andre afsnit ved ferie m.m.
Vi arbejder også tæt med det øvrige personale i de respektive sengeafsnit.
Arbejdstiden er som udgangspunkt mandag - torsdag: kl. 8-15.30 og fredag: kl. 8-15.
Der er lørdagsvagt ca. hver 7. lørdag (rul), og der er også én i vagt på helligdage – med efterfølgende fridage. I disse vagter dækker vi alle tre sengeafsnit. Vi synes selv vi er gode til at fordele helligdagsvagterne mellem os.
Vores nye kollega er uddannet lægesekretær (krav), og har høje kompetencer ift skrivearbejde, idet sengeafsnittet er en afdeling med et højt patientflow. Vi vægter et godt kendskab til de medicinske specialer. Du jonglerer professionelt rundt i regionens IT-systemer.
Du er teamplayer, kan inspirere, udvikle og samtidig være løsningsorienteret og i stand til at se muligheder. Du er fagligt velfunderet og god til at prioritere arbejdsopgaver i en travl hverdag og ikke mindst er du forandringsparat, fleksibel og har en stabil fremmødeprofil
Vi er engagerede og målrettede. Åbne over for initiativer og gode ideer. Vi giver dig mulighed for at lære spændende medicinske specialer og vi tilbyder dig en hverdag, hvor vi vægter et godt arbejdsmiljø, hvor humor også er en del af arbejdsglæden.
Vil du høre mere,
er du meget velkommen til at kontakte lægesekretær Theresa Møller Clausen, 7842 6809 eller undertegnede på 5122 4497 (mobil).
Praktisk
Stillingen er omfattet af NyLøn.
Ansættelsen er betinget af tilfredsstillende børneattest.
Ansøgningsfrist: tirsdag den 14. august 2018.
Samtaler: tirsdag den 21. august 2018.
Ansøgning sendes elektronisk via dette stillingsopslag og stiles til ledende lægesekretær Judith Prang.
Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil omplaceringsramte medarbejdere, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.
-
Jobbet er udløbet...
- Føj til favoritter
- Læs om regionen
Fakta
- Arbejdssted
Regionshospitalet Horsens - Adresse
Sundvej 30, 8700 Horsens -
Kontaktperson
Judith Riget Prang - Stillingstyper
Lægesekretær - Ansættelsesform
Vikariat - Ugentlig arbejdstid
Fuld tid - Ansættelsens start
01-09-2018 - Regionens jobnr.
14389 - Quick-nr.
356114 - Indrykningsdato
08-08-2018 -
Ansøgningsfrist
14-08-2018 (udløbet)
Du er ikke logget ind
For at kunne oprette en jobagent på baggrund af dette job skal du først logge ind. Vil du logge ind nu?
Ja, tak! Opret bruger ×