Professorsekretær/forskningsadministrator søges til Blodprøver og Biokemi
Har du lyst til at prøve at arbejde i et dynamisk, aktivt og uformelt forskningsmiljø?Vi søger pr. 1. maj 2019 (eller snarest muligt) en medarbejder til at varetage sekretær- og administrationsopgaver inden for forskning og undervisning. Stillingen er en fast fuldtidsansættelse (37 t/uge) med arbejdsplads på Blodprøver og Biokemi, Aarhus Universitetshospital, Palle Juul-Jensens Boulevard 99, 8200 Aarhus N.
Vi søger en fleksibel og imødekommende person, som arbejder selvstændigt og både har overblik og sans for detaljen.
Dine opgaver er blandt andet
- at fungere som assistent for lærestolsprofessoren og yde sekretærbistand til professorerne
- mødeplanlægning og referater (tilrettelæggelse af møder, kurser, ph.d.-forsvar, symposier og andre relevante møder/arrangementer, herunder programlægning, lokalebooking, forplejning, rejser, hotelbooking og øvrige praktiske opgaver)
- administration af fondskonti (elektronisk fakturabehandling og regnskab) i relation til hospital og universitet
- administration af forskningsansættelser
- håndtering af kontrakter, udarbejdelse af forskningsstatistikker, opdatering af forskningspublikationer
- medvirken i forbindelse med fondsansøgninger, bevillinger og afrapporteringer
- opdatering af afdelingens forskningshjemmeside og diverse forskningsrelaterede informationer
- tovholder og kontakt til universitetet vedrørende planlægning af studenterundervisning
Vi tilbyder
- afvekslende opgaver i tæt samarbejde med professorer, lektorer og forskere
- indflydelse på tilrettelæggelse af din arbejdsdag i respekt for opgaveløsningen
- et attraktivt job i en afdeling med fokus på tillid, åbenhed og dialog
- et dynamisk og udviklingsorienteret miljø med et højt fagligt niveau
- et behageligt og uformelt arbejdsklima
Vi forestiller os, at du har erfaring fra en lignende administrativ stilling. Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke det vigtigste. Du har gode engelsk-kundskaber og gode IT-kompetencer med interesse og flair for nye systemer. Kendskab til systemerne på Aarhus Universitetshospital (fx ØS, Silkeborg Data) og Aarhus Universitet (fx Pure, RejsUd) er en fordel, men ikke et krav. Du har økonomisk sans og erfaring med økonomi og regnskab.
Du har gode samarbejdsevner, er fleksibel og kan bevare overblik, humor og venlighed i en travl hverdag. Du er selvstændig, initiativrig og ser muligheder frem for begrænsninger. Du kan selv prioritere og koordinere dine opgaver, og du er fagligt stolt og kan lide en udfordrende hverdag. Du er serviceminded og en vigtig brik i at få det daglige arbejde i forskningsadministrationen og studenterundervisningen til at fungere. Du tager et aktivt medansvar for afdelingens liv og arbejdsglæde.
Blodprøver og Biokemi er en stor diagnostisk afdeling med mere end 350 medarbejdere. Afdelingen har en omfattende driftsfunktion og er en stor universitetsafdeling med undervisnings- og forskningsopgaver. Vi har en stor forsknings- og udviklingsaktivitet, der ledes af lærestolsprofessoren, en klinisk professor og en professor MSO. Der er otte lektorer/forskningsaktive overlæger og ca. 30 tilknyttede forskningsbioanalytikere, ph.d.-studerende, specialestuderende og andre forskere.
Organisatorisk vil du referere til lærestolsprofessoren, men du vil indgå i kollegafællesskab med de øvrige professorer, forskere, vores forskningskoordinerende bioanalytiker og de øvrige sekretærer i afdelingen.
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Der må påregnes prøvetid i de første tre måneder af ansættelsen. Ansættelsen er betinget af en tilfredsstillende børneattest.
Yderligere oplysninger fås ved henvendelse til professor Holger Jon Møller på 3120 2201 eller på holgmoel@rm.dk. Du kan læse mere på vores hjemmeside.
Ansøgningsfrist den 24. marts 2019. Tiltrædelse den 1. maj 2019 eller efter aftale.
Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.
-
Jobbet er udløbet...
- Føj til favoritter
- Læs om regionen
Fakta
- Arbejdssted
Aarhus Universitetshospital - Adresse
Palle Juul-Jensens Boulevard 99, 8200 Aarhus N -
Kontaktperson
Holger Jon Møller - Stillingstyper
Lægesekretær - Ansættelsesform
Fast ansættelse - Ugentlig arbejdstid
Fuld tid - Ansættelsens start
01-05-2019 - Regionens jobnr.
16772 - Quick-nr.
364461 - Indrykningsdato
07-03-2019 -
Ansøgningsfrist
24-03-2019 (udløbet)
Du er ikke logget ind
For at kunne oprette en jobagent på baggrund af dette job skal du først logge ind. Vil du logge ind nu?
Ja, tak! Opret bruger ×Andre job fra Region Midtjylland der minder om dette
-
Lægesekretær med flair for OP-booking og registrering søges til vores nye bookingenhed, Plastik- og Brystkirurgi, AUH
Aarhus Universitetshospital | Palle Juul-Jensens Boulevard 99, 8200 Aarhus N
LægesekretærOpslået
23-04-2024Ansøgningsfrist
17-05-2024 -
Lægesekretær, Urinvejskirurgi. Vil du prøve noget nyt? Er du til alsidige og spændende opgaver i en afdeling i rivende udvikling? Så er det lige dig, vi mangler!
Regionshospitalet Gødstrup | Hospitalsparken 15, 7400 Herning
LægesekretærOpslået
19-04-2024Ansøgningsfrist
28-04-2024 -
Lægesekretær/sundhedsadministrativ koordinator til Kirurgisk Fællesafdeling/Øre-næse-hals- og øjenklinik
Regionshospitalet Randers | Skovlyvej, 15, 8930 Randers
LægesekretærOpslået
09-04-2024Ansøgningsfrist
02-05-2024 -
Uddannet lægesekretær/sundhedsadministrativ koordinator, Røntgen og Skanning, Regionshospitalet Randers
Regionshospitalet Randers | Skovlyvej 1, 8930 Randers NØ
LægesekretærOpslået
19-04-2024Ansøgningsfrist
15-05-2024 -
Lægesekretær/sundhedsadministrativ koordinator til Kirurgisk Fællesafdeling/Urinvejskirurgisk klinik
Regionshospitalet Randers | Skovlyvej 1, 8930 Randers NØ
LægesekretærOpslået
23-04-2024Ansøgningsfrist
09-06-2024