Lægesekretær til Obstetrisk sekretariat
Vi søger løsningsorienteret lægesekretær til afdelingens obstetriske sekretariat.
I
sekretariatet håndteres de administrative opgaver i patientforløbet, fra den
nyhenviste gravide til barselsopholdet. Opgavesættet spænder vidt fra booking,
skrivning, telefoni, registrering m.m. Vi søger en sekretær, der kan se sig selv indgå i det tværfaglige samarbejde
omkring det samlede patientforløb.
Vi er en
stor universitets- og specialeafdeling med engagerede og kompetente
medarbejdere.
I de
obstetriske afsnit varetages årligt betjeningen af 80.000 ambulante kontakter,
10.500 indlæggelser samt 4.700 fødsler.
Der er tale
om en fast stilling på deltid, 32 timer.
Arbejdstiden er i tidsrummet kl. 7-17, der planlægges i udgangspunktet med vagter á 8 timer.
Arbejdstiden er i tidsrummet kl. 7-17, der planlægges i udgangspunktet med vagter á 8 timer.
Der er weekendvagt hver 4. uge samt tilsvarende hverdagsfri.
Fysisk
skifter din arbejdsplads mellem stamsekretariat og fødeafsnit.
Hos os er fordelene:
* God
mulighed for at præge arbejdsgange
* Stor variation i opgavesættet
* Høj grad
af indflydelse i forhold til opgaveløsning
Vi søger en uddannet lægesekretær, der:
* Har en
værdsættende og anerkende tilgang til patienter og samarbejdspartnere
* Er fleksibel
og har positiv indstilling til kontinuerlig udvikling af opgaveløsningen
* Har lyst
til og mod på at præge arbejdsopgaverne
Godkendt
lægesekretæruddannelse er et ufravigeligt krav.
At arbejde
hos os betyder spændende opgaver og udfordringer, samt mulighed for at udvikle
dig både fagligt og personligt. Vi forventer at du motiveres af, at løse
opgaver til gavn for patienter, pårørende og samarbejdspartnere - at du har
lyst til at gøre en forskel.
Løn- og
ansættelsesforhold i henhold
til overenskomst mellem HK og De Danske Regioner. Gensidige forventninger til
lønniveau drøftes ved samtalen.
Region Syddanmark er én ansættelsesmyndighed, såfremt du ikke for nuværende er
ansat i Region Syddanmark, vil der være en prøvetid på 3 måneder.
Ansøgningsfrist
Torsdag den 21. marts 2019 kl. 12:00, samtaler afholdes løbende.
Ønsker du yderligere oplysninger vedrørende
stillingen er du velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Solveig Jensen,
tlf. 2135 3207.
-
Jobbet er udløbet...
- Føj til favoritter
- Læs om regionen
Fakta
- Arbejdssted
OUH Odense Universitetshospital, Odense - Adresse
J.B . Winsløws Vej 4, Indgang 55, 5000 Odense C -
Kontaktperson
Solveig Jensen - Stillingstyper
Lægesekretær - Ansættelsesform
Fast ansættelse - Ugentlig arbejdstid
Deltid over 21 timer - Ansættelsens start
01-04-2019 - Regionens jobnr.
206884 - Quick-nr.
364463 - Indrykningsdato
07-03-2019 -
Ansøgningsfrist
21-03-2019 (udløbet)
Du er ikke logget ind
For at kunne oprette en jobagent på baggrund af dette job skal du først logge ind. Vil du logge ind nu?
Ja, tak! Opret bruger ×