Børne- og Ungeafdelingen søger uddannet lægesekretær til et barselsvikariat
Børne- og Ungeafdelingen på Kolding Sygehus har brug for dig, hvis du er en faglig dygtig uddannet lægesekretær med lyst og mulighed for at starte i et barselsvikariat på 34 timer pr. uge fra 15. december 2019. Vikariatet løber frem til 31. august 2020 forventelig med mulighed for yderlig forlængelse. Vi ønsker en lægesekretær, der mestrer at sætte vores patienter/forældre i centrum og gøre en vigtig forskel fra første til sidste kontakt i et patientforløb. Du får tilknytning til vores diabetes og endokrinologiske team i Børne- og Ungeambulatoriet.
Hvem er vi?
Børne- og Ungeafdelingens sekretariat består af 1 sekretariatsleder og 13 dygtige og engagerede lægesekretærer samt 2 lægesekretærelever. Sekretariatet er fordelt ud på flere afsnit i Børne- og Ungeafdelingen på Kolding Sygehus. Afhængig af placering er der tilknyttet forskellige gruppevise opgaver som visitation og team-sekretariater med tilknytning til læger og sygeplejersker indenfor et specifikt speciale.
I vores afdeling lægger vi stor vægt på åbenhed, gensidig respekt og tillid, god kommunikation og tæt tværfagligt samarbejde med afdelingens læger, sygeplejersker, psykologer, socialrådgiver m.v. Vores mål er til stadighed at levere god service på et højt fagligt niveau, og have fokus på ordentlighed i alt hvad vi gør, og hvad vi siger.
Som vores nye lægesekretær kollega skal du
- være uddannet lægesekretær - være faglig dygtig, serviceminded og mødestabil
- have stor erfaring med at arbejde i vores primære system Cosmic
- have lægesekretær erfaring indenfor specialerne endokrinologi og diabetes
- være god til at stave og formulere dig skriftligt og klar på at fungere som referent ved behov
- have lyst og evner til løsning af både administrative/praktiske opgaver ved behov
- tage ansvar og udvise drive og engagement
- mestre at arbejde i en dynamisk og forandringsskabende afdeling, samtidig med at du altid selv bidrager til det gode arbejdsmiljø
- være positiv af sind og have lyst og evner til at tænke i forbedrings tiltag og løsninger
Dine vigtigste arbejdsopgaver vil blive
- modtagelse/hjælp til vores patienter i Børne- og Ungeambulatorie
- besvare/hjælpe vores patienter/pårørende ved telefoniske henvendelser
- diverse koordinering i forhold til patienter, personale og pårørende
- håndtering af besøgsbookinger, ydelsesregistreringer og rettelse af fejllister
- udfærdige breve, henvisninger og underretninger (Vi har talegenkendelse – så journalnotater dikteres direkte af læge ind i den elektroniske patientjournal)
- rekvirering af tolk, befordring m.v.
- diverse administrative opgaver tilknyttet vores afdeling
Vi tilbyder:
- et spændende job i en afdeling, hvor vi er sammen om at have patientens behov i fokus
- faglige dygtige og hjælpsomme kollegaer og et godt arbejdsmiljø
- gode muligheder for faglig og personlig udvikling
Løn- og ansættelsesforhold
Kolding
sygehus er røgfrit for ansatte, og det betyder, at der ikke må ryges i
arbejdstiden.
Løn- og
ansættelsesforhold sker i henhold til gældende overenskomst og er omfattet af
Ny Løn.
Spørgsmål om stillingen kan rettes til sekretariatsleder Vicky Johansen, tlf.nr. 76 36 22 33.
Ansøgning
Stillingen kan søges via ”Søg stilling” linket.
Ansøgningen skal være
afdelingen i hænde senest den 24. oktober 2019.
Ansættelsessamtaler afholdes tirsdag
den 29. oktober 2019.
-
Jobbet er udløbet...
- Føj til favoritter
- Læs om regionen
Fakta
- Arbejdssted
Sygehus Lillebælt, Kolding Sygehus - Adresse
Sygehusvej 24, 6000 Kolding -
Kontaktperson
Vicky Johansen - Stillingstyper
Lægesekretær - Ansættelsesform
Vikariat - Ugentlig arbejdstid
Deltid over 21 timer - Ansættelsens start
15-12-2019 - Regionens jobnr.
208886 - Quick-nr.
382796 - Indrykningsdato
08-10-2019 -
Ansøgningsfrist
24-10-2019 (udløbet)
Du er ikke logget ind
For at kunne oprette en jobagent på baggrund af dette job skal du først logge ind. Vil du logge ind nu?
Ja, tak! Opret bruger ×