Region Syddanmark

Region Syddanmark

J.B. Winsløws Vej 4, Indgang 20, Penthouse, 5000 Odense C

1-årigt barselsvikariat Øvre sektion, Kir. Afd. A

Barselsvikariat 37 timer – øvre sektion 1. januar 2020 til primo 2021, eller efter aftale

Trænger du til nye udfordringer eller blot en pause fra nuværende stilling, så er der her mulighed for en god og spændende orlovsperiode, hvor du vil lære en masse nyt inden for kirurgi og cancer-patienter.

Hvem er vi? 

Teamet, hvortil vi mangler en barselsvikar til arbejder med øvre gastrointestinale cancerforløb helt fra starten af patientforløbet til patienten er opereret og afsluttet. Vi arbejder med røntgenkonferencer, MDT-konferencer, koordinering, visitering, indkaldelser, operationskoordinering, PIPAC-patienter (projekt), afskrivning af notater, tlf. henvendelser, registrering m.m. Teamet er opdelt i to mindre teams, som hver især er specialiseret inden for en række opgaver.

Vi er fleksible i forhold til arbejdstider, og teamet er gode til selv at aftale ferie, fleks m.m. Vi har en 18-vagt hver 2. uge og en fredagsvagt hver 6. uge. Sekretariatet er åbent fra kl. 0800-1800 alle hverdage 
 

Forventninger til ansøger 

  • Uddannet lægesekretær – et ufravigeligt krav
  • Godt kendskab til COSMIC samt interesse for IT
  • Er engageret og kvalitetsbevidst i opgaveløsningen
  • Kan arbejde selvstændigt, samt indgå i et arbejdsfællesskab
  • Interesse for udvikling af fagområdet
  • Bidrager til et godt socialt arbejdsmiljø
  • Placering på Odense matriklen
  • Positivt humør og positiv tilgang til at have travlt 

Hvad kan vi tilbyde dig 

  • Godt tværfagligt samarbejde blandt læger og lægesekretærer
  • Grundig oplæring i dine arbejdsopgaver og generel introduktion til afdelingen.
  • Dygtige, engagerede og humoristiske kollegaer i sekretærgruppen, som arbejder i tre huse (Nyborg, Svendborg og Odense)
  • Sociale arrangementer  

 

I kontoret i Penthouse, 2. sal, hvor du skal sidde, sidder fire andre kollegaer, som du skal samarbejde med. Vi afløser hinanden ved ferier og lignende, og skal hjælpe hinanden i dagligdagen som et team. Det er vigtigt for teamet, at vi hjælper hinanden, passer på hinanden og er villige til at give den et ekstra nap, hvis det kræves,
Kontoret er kendetegnet ved en god tone, humor og ikke mindst et rigtig godt samarbejde. 

Du kan læse mere om vores afdeling på dette link: http://ouh.dk/wm357719

Kirurgisk afdeling A er på Facebook og LinkedIn, her kan du også læse lidt om afdelingen.

 

Hvis du med baggrund i ovenstående har fået lyst til at blive en del af vores kirurgiske team, ser vi frem til at modtage din ansøgning via mail. Du er også velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Mette Høst tlf. 2448 4634, hvis du skulle have spørgsmål eller lyst til et uforpligtende besøg i afdelingen.

 

 

 

  • Fakta

  • Arbejdssted
    OUH Odense Universitetshospital, Odense
  • Kontaktperson
    Mette Høst
  • Adresse
    J.B. Winsløws Vej 4, Indgang 20, Penthouse, 5000 Odense C
  • Stillingstyper
    Lægesekretær
  • Ansættelsesform
    Vikariat
  • Ugentlig arbejdstid
    Fuld tid
  • Ansættelsens start
    Snarest muligt
  • Regionens jobnr.
    209060
  • Quick-nr.
    383473
  • Indrykningsdato
    28-10-2019
  • Ansøgningsfrist
    25-11-2019 (udløbet)


  • Fakta

  • Arbejdssted
    OUH Odense Universitetshospital, Odense
  • Adresse
    J.B. Winsløws Vej 4, Indgang 20, Penthouse, 5000 Odense C
  • Kontaktperson
    Mette Høst
  • Stillingstyper
    Lægesekretær
  • Ansættelsesform
    Vikariat
  • Ugentlig arbejdstid
    Fuld tid
  • Ansættelsens start
    Snarest muligt
  • Regionens jobnr.
    209060
  • Quick-nr.
    383473
  • Indrykningsdato
    28-10-2019
  • Ansøgningsfrist
    25-11-2019 (udløbet)

Du er ikke logget ind

For at kunne oprette en jobagent på baggrund af dette job skal du først logge ind. Vil du logge ind nu?

Ja, tak! Opret bruger ×
På baggrund af dette job

Sundhedsjobs

Sundhedsjobs.dk er en portal, der samler alle regionernes stillingsopslag i sundhedssektoren. Portalen drives af Danske Regioner og de 5 regioner i fællesskab.