Jobbet "Lægesekretær eller assistent med kontoruddannelse søges til Blodbank og Immunologi, Aarhus Universitetshospital" er udløbet

Region Midtjylland

Blodbank og Immunologi

Palle Juul-Jensens Boulevard 99, 8200 Aarhus N

Dit næste skridt
Vi søger et par engagerede og initiativrige kollegaer til Blodbankens sekretariat i Blodbank og Immunologi, Aarhus Universitetshospital. Vi søger en kollega på 37 timer/uge og kollega på 30 timer/uge. Den ene stilling er foreløbig et et-årigt vikariat. Angiv i ansøgningen, hvad du søger. Tiltrædelse er pr. 1. januar 2020 eller efter aftale.

Donoradministrationen sikrer indkald som et callcenter, fremmøde af bloddonorer, vedligehold af donordatabasen og øvrige specialopgaver, herunder ansvar for Blodbankens sociale medier. Du vil indgå i et team på otte sekretærer, der har et tæt samarbejde med afdelingens øvrige medarbejdere.

Blodbank og Immunologi ved Aarhus Universitetshospital er Region Midtjyllands specialafdeling i Klinisk Immunologi. Afdelingen har ca. 160 ansatte og varetager produktion af blodkomponenter, transfusionsmedicinske analyser og rådgivning, transplantationsimmunologiske analyser, udredning og rådgivning, testning for hiv og hepatitis, autoimmundiagnostik og udredning af immundefekter. Afdelingen har regions- og højt specialiserede funktioner. Afdelingsledelsen består af en ledende bioanalytiker og en ledende overlæge. Læs mere om afdelingen på vores hjemmeside

Vi tilbyder dig
  • en travl hverdag
  • gode kolleger og et godt arbejdsmiljø
  • et spændende speciale
  • mulighed for personlig og faglig udvikling

Vi forventer at du
  • er uddannet lægesekretær eller assistent med gode kompetencer indenfor IT
  • har gode kommunikative evner
  • har kendskab/rutine i LibreOffice
  • har en udadvendt personprofil med gode sociale kompetencer og relationelle evner
  • er ansvarsfuld, fleksibel og serviceminded
  • har et godt humør og er med til at spille dine kolleger gode
  • kan arbejde selvstændigt
  • vil faglig og personlig udvikling
  • har stort kendskab til og erfaring med brug af sociale medier

Stillingsprofil
De daglige administrative opgaver varetages selvstændig af dig og omfatter bl.a.
  • booking/indkald af donorer - callcenter
  • donorinterview ved fremmøde
  • vedligehold af data
  • registrering, reservation og special-indkald
  • øvrige administrative opgaver

Booking/indkald og donorinterview ved fremmøde vil omfatte ca. 80% af din arbejdstid. Blodbanken har åbent til 20.00 ugens fire første dage, så der vil være aftenvagter.

Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst.

Yderligere oplysninger hos ledende sekretær Joan Kjærgaard på 2477 8206. Ansøgningen sendes elektronisk via nedenstående link. 

Ansøgningsfrist er den 20. november 2019, og ansættelsessamtaler afholdes den 25. november 2019.





Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.