Region Hovedstaden
Borgmester Ib Juuls Vej 1, 2730 Herlev
Lægesekretær til Akutmodtagelsen på Herlev og Gentofte Hospital
Lægesekretærer til Akutmodtagelsen HGH
Har du lyst til at arbejde i en akutmodtagelse, hvor vi:
◾ ønsker at gøre en forskel for patienter og pårørende, så de føler sig både ventede og velkomne
◾ har stort fokus på korrekt registreringspraksis
Dine kerneopgaver vil bestå i at give vores patienter en god start på deres behandlingsforløb. Du har første og sidste hånd på registreringen af vores patientforløb.
Du vil få et tæt og givtigt tværfagligt samarbejde med afdelingens øvrige faggrupper samt den præhospitale funktion.
Hvad forventer vi af dig?
Vi ønsker os en kollega, som kan sætte flueben ved følgende:
◾ Du er både serviceminded og en dygtig kommunikatør.
Du kommunikerer respektfuldt med patienter og pårørende med fokus på deres individuelle situation.
◾ Du har en positiv indstilling til forandringer.
Vi er i gang med forberedelserne til indflytningen i den nye FAM, hvilket betyder at vi løbende kører nye projekter og afprøver nye arbejdsgange.
◾ Du er fagligt nytænkende.
Lægesekretærens rolle samt arbejdsopgaver er i forandring, og vi har brug for en kollega, som ser udviklingspotentiale og muligheder i hverdagens opgaver.
◾ Er omstillingsparat og robust, så du kan håndtere en hektisk arbejdsdag.
Du kan skifte tempo, når der er behov for det, du har en rolig udstråling og kan bevare et godt overblik, også når vi har travlt.
Desuden forestiller vi os, at du;
◾ Er uddannet lægesekretær – har du erfaring med Sundhedsplatformen, er det en fordel, men det er ikke et krav, da vi arbejder i vores eget modul og sørger for grundig oplæring.
Hvad kommer du til at beskæftige dig med?
Vi søger en uddannet lægesekretær til fast stilling på 30-32 timer om ugen i blandede vagter og fast vagt hver 3. weekend
Efter at du har gennemgået et grundigt introduktions- og oplæringsprogram, vil du arbejde med forskellige arbejdsopgaver.
Vores arbejdsopgaver er blandt andet:
◾ Teamsekretær med modtagelse af patienter, bestilling af prøver, portør osv. i vores teamfunktioner
◾ Teamsekretær i skadespor, hvor der skrives efter direkte diktering, samt tæt samarbejde med læge og sygeplejerske om at skabe flow og korrekt registrering.
◾ Traumesekretær
◾ CVI-funktion (central visitation)
◾ Bestilling af patienttransport i vores Centrale kørselskontor (call-center funktion)
Hvad kan vi tilbyde?
Udvikling til den enkelte. Vi sørger løbende for, at du er godt klædt på til at varetage dine arbejdsopgaver. formaliseret introduktions- og oplæringsforløb. Vi har et struktureret kompetenceudviklingsprogram med lønaftale i forhold til indplacering på kompetenceniveauer. Vi har indgået et samarbejde med Center for Offentlig Kompetenceudvikling (COK) og har udviklet et formelt kompetencegivende forløb, der klæder akutmodtagelsens lægesekretærer på til fremtidens opgavevaretagelse. Forløbet tager udgangspunkt i 3 moduler fra Sundhedskommunomuddannelsen, som vi har skræddersyet til vilkår, behov og praksis i akutmodtagelsen.
Vi er en afdeling, der arbejder på at være forandringsparat og medinddragende.
Vi er nysgerrige på vores medarbejderes observationer og forslag til ændringer, og vi prioriterer at inddrage medarbejderne i vores forandringsprocesser og optimeringer af arbejdsgange. Vi har fokus på medarbejdernes arbejdsmiljø og trivsel, og det er vigtigt for os at vores medarbejdere føler sig lige så Ventet og Velkomne, som vores patienter.
NYT Akuthus. Vi skal flytte i et nyt Akuthus. Med de nye rammer, de rette kompetencer og diagnostisk teknologi er det visionen, at vi skal sætte standarden for udredning og behandling af akutte patienter i Danmark.
Hør
vores kollega og arbejdsmiljørepræsentant Karina fortælle om det nye
Akuthus her.
Ansøgningsfrist og ansættelsesvilkår
Der er tale om en fast stilling til besættelse pr. 1.2.2020 eller efter aftale.
Løn og ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst.
Ansøgningsfristen er onsdag 15.01.20, kl. 12:00.
Ansættelsessamtalerne forventes at blive afholdt i uge 6.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Pernille Fris Kriegsbaum Stender på pernille.kriegsbaum.stender@regionh.dk
Fakta
- Arbejdssted
Herlev og Gentofte hospital -
Kontaktperson
Bente Gjøl - Adresse
Borgmester Ib Juuls Vej 1, 2730 Herlev - Stillingstyper
Lægesekretær - Ansættelsesform
Fast ansættelse - Ugentlig arbejdstid
Deltid over 21 timer - Ansættelsens start
01-02-2020 - Regionens jobnr.
222021 - Quick-nr.
385910 - Indrykningsdato
20-12-2019 -
Ansøgningsfrist
15-01-2020 (udløbet)
-
Jobbet er udløbet...
- Føj til favoritter
- Læs om regionen
Fakta
- Arbejdssted
Herlev og Gentofte hospital - Adresse
Borgmester Ib Juuls Vej 1, 2730 Herlev -
Kontaktperson
Bente Gjøl - Stillingstyper
Lægesekretær - Ansættelsesform
Fast ansættelse - Ugentlig arbejdstid
Deltid over 21 timer - Ansættelsens start
01-02-2020 - Regionens jobnr.
222021 - Quick-nr.
385910 - Indrykningsdato
20-12-2019 -
Ansøgningsfrist
15-01-2020 (udløbet)
Andre job fra Region Hovedstaden der minder om dette
-
Attraktiv stilling i Hjertekirurgisk Visitation – er du vores nye kollega?
Rigshospitalet, Blegdamsvej | Blegdamsvej 9, 2100 København Ø
LægesekretærOpslået
30-11-2025Ansøgningsfrist
14-12-2025 -
Vores sengeafsnit har brug for dig!!
Bispebjerg og Frederiksberg Hospital | Bispebjerg Bakke 23, 2400 København
LægesekretærOpslået
12-12-2025Ansøgningsfrist
04-01-2026 -
Her får du både faglig udvikling og gode kolleger, du glæder dig til at møde hver dag!
Herlev Hospital | Borgmester Ib Juuls vej 101, 2730 Herlev
LægesekretærOpslået
08-12-2025Ansøgningsfrist
18-01-2026 -
Et job med fokus på overblik, samarbejde og god stemning
Bispebjerg og Frederiksberg Hospital | Bispebjerg Bakke 23, 2400 København
LægesekretærOpslået
12-12-2025Ansøgningsfrist
04-01-2026 -
Forskningssekretær i Sundhedsfaglig Forskningsenhed
Rigshospitalet, Blegdamsvej | Blegdamsvej 9, 2100 København Ø
LægesekretærOpslået
10-12-2025Ansøgningsfrist
04-01-2026