Dronning Ingrids Hospital søger en leder til afdelingen for sundhedssekretærer
En stilling 40 timer pr. uge som leder for en samlet klinisk sekretariat er ledig til besættelse 1. marts 2020 eller efter aftale. Det kliniske sekretariat er organisatorisk placeret som en enhed i det nye Forløbskoordinering. Det kliniske sekretariat er en sammenlægning af medicinsk- og kirurgisk sekretariat, og det er således en ny enhed, der varetager sekretariatsfunktionen for både det kirurgiske og det medicinske område.
Lederen af det kliniske sekretariat skal primært medvirke til at samle de to afdelinger, der tidligere varetog henholdsvis det medicinske og kirurgisk sekretariats opgaver. Lederen skal endvidere sammen med afdelingens medarbejdere og ledelsen medvirke til at styrke og sikre de tværgående opgaver og forløb i både de medicinske og kirurgiske specialer, idet sekretærerne er væsentlige for det samlede patientforløb samt kvalitetssikring af arbejdsgange.
Er du god til at sikre fremdrift i opgaveløsning, til at lave løbende prioritering af ressourcer og opgaver samt til faglig sparring med kolleger og ledelse, så er du måske den rette til jobbet.
Vi leder efter en erfaren leder, der:
·Kender til sundhedsvæsenet gerne som lægesekretær eller med lignende sundhedsfaglig baggrund.
·Har kendskab til eller erfaring med ledelse i forandring
·Er fortrolig med at arbejde i EPJ, gerne kendskab til COSMIC og/eller MEDOS
·Kan bevare roen, også når tingene går stærkt
·Er glad, stabil og nem at arbejde sammen med
·Er fleksibel og empatisk i sin tilgang til ledelse
Det er en fordel, hvis du er dobbeltsproget, grønlandsk og dansk, samt har sprogøre, men det er ikke en betingelse. Gode danskkundskaber er et krav.
Vi kan tilbyde:
·En spændende og udfordrende arbejdsplads med rig mulighed for udvikling
·Dækning af mange specialer, hvor samarbejde på tværs af organisationen af afgørende.
·Dygtige kollegaer
·En aktiv personaleforening, der arrangerer sejlture, sammenkomster m.v.
Statsborgerskab
Såfremt du ikke er nordisk statsborger, gøres der opmærksom på, at ansættelsen er betinget af gyldig opholds- og arbejdstilladelse. Opholds- og arbejdstilladelse kan først ansøges ved aftalt ansættelse.
Løn og ansættelse
Løn- og ansættelsesvilkår, herunder ret til til- og fratrædelsesrejse og bohaveflytning, i henhold til den på tiltrædelsestidspunktet gældende aftale/overenskomst mellem Grønlands Selvstyre og pågældende forhandlingsberettigede organisation.
Bolig
Der vil til stillingen kunne anvises bolig efter gældende regler. Husleje og boligstandard kan variere, og der kan være ventetid på anvisning af permanent personalebolig.
Ansøgning
Ansøgning bilagt kopi af relevante bilag skal sendes i PDF-format via www.Gjob.gl
Ansøgningsfrist: 10 februar 2020
Ansættelsessamtaler afholdes løbende
Kontakt
Information om stillingen kan indhentes ved Lise Mørup Dalsgaard på tlf. (+299) 34 47 32 eller på e-mail: lisd@PEQQIK.GL
Generelle oplysninger om løn og ansættelsesforhold kan desuden fås ved henvendelse på e-mail: PERSONALE@PEQQIK.GL
Vi modtager kun ansøgninger i PDF-format.
-
Jobbet er udløbet...
- Føj til favoritter
Fakta
- Arbejdssted
Grønlands Sundhedsvæsen -
Kontaktperson
Personale Afdelingen - Stillingstyper
Ledende lægesekretær - Ansættelsesform
Fast ansættelse - Ugentlig arbejdstid
Fuld tid - Ansættelsens start
01-03-2020 - Quick-nr.
387108 - Indrykningsdato
21-01-2020 -
Ansøgningsfrist
10-02-2020 (udløbet)
Du er ikke logget ind
For at kunne oprette en jobagent på baggrund af dette job skal du først logge ind. Vil du logge ind nu?
Ja, tak! Opret bruger ×