Jobbet "Vagtplanskonsulent" er udløbet

Region Hovedstaden

Region Hovedstaden

Kettegård Allé 30, 2650 Hvidovre

Dit næste skridt

Vagtplanskonsulent til Økonomi og Planlægning

Vil du være tæt på beslutningerne på et af Region Hovedstadens store akuthospitaler? Har du lyst til at arbejde med planlægning, implementering og analyser? Har du erfaring med vagtplanlægning, systemsupport og undervisning? Kan du rådgive om overenskomster, arbejdstids- og arbejdsmiljøregler, og har du lyst til at være med til at udvikle vagtplanlægningen på Amager og Hvidovre Hospital?

Så bør du søge vores nye stilling som vagtplanskonsulent på Amager og Hvidovre Hospital. Der er tale om en fast stilling med ansættelse fra 1. april 2020.

Dine opgaver
Region Hovedstaden skal implementere et nyt vagtplanlægningssystem, Optima i 2020. Amager og Hvidovre Hospital skal på det nye system her i foråret. Det bliver din første store opgave sammen med gode kolleger centralt og i afdelingerne at sørge for, at vagtplanlæggerne på hospitalet bliver undervist og supporteret i anvendelsen af Optima. Du vil blive indført grundigt i denne rolle.

Når hverdagen atter har bredt sig, skal du være med til at sikre, at vi får det bedste ud af systemet ved at:

  • Være med til at udvikle vagtplanlægningen på Amager og Hvidovre Hospital
  • Yde support til nye vagtplanlæggere/indberettere
  • Yde systemsupport i en overgangsperiode både til Tjenestetid og Optima
  • Undervise og rådgive ledere/vagtplanlæggere i vagtplanlægning
  • Undervise og rådgive ledere/vagtplanlæggere i overenskomster, arbejdstids- og arbejdsmiljøregler
  • Være superbruger i Tjenestetid/Optima

Du kommer til at indgå i et inspirerende arbejdsmiljø med engagerede medarbejdere i Økonomi og Planlægning, administrationens øvrige stabe, og du vil få samarbejdsrelationer med kolleger i de kliniske afdelinger.

Din profil
Du har en relevant uddannelse og relevant erhvervserfaring. Du skal kunne arbejde struktureret og systematisk. Du er nysgerrig og initiativrig. Du kan lide at undervise både enkelte brugere og på kurser med op til 20 deltagere. Du trives med at samarbejde på tværs af forskellige faggrupper, og har forståelse for, at det kan være en balanceakt at navigere i feltet mellem klinik og administration.

Du skal kunne arbejde selvstændigt og søge råd og sparring hos kollegaer. Du er servicemindet,  udviklings- og resultatorienteret og har sans for god kvalitet. Du engagerer dig og bidrager til det gode kollegaskab, også i en travl hverdag, hvor fokus på den fælles opgave og intern koordination er afgørende.   

Erfaring fra sundhedsområdet vil være en fordel, men ikke nødvendigvis en forudsætning.

Få et arbejde der giver mening, fordi det handler om liv

Amager og Hvidovre Hospital er akuthospital for den sydlige del af Region Hovedstaden med over ½ mio. indbyggere og har ca. 5.550 ansatte.

På Amager og Hvidovre Hospital handler det om liv. Om at redde liv og bringe liv til verden. Om livskvalitet for patienten og det gode arbejdsliv for medarbejderne. Du kan læse mere om vores værdier og strategi på www.dethandleromliv.dk.  

Løn og ansættelsesforhold

Du vil indgå i Økonomiteamet og referere til Teamleder Signe Elholm Andreasen.

Økonomi og Planlægning består af 20 medarbejdere, der beskæftiger sig med planlægning, data og økonomistyring. Vi arbejder 37 timer om ugen med flekstid. Du vil blive ansat som konsulent. Løn- og ansættelsesforhold følger gældende overenskomst. Dit arbejdssted bliver på i Hvidovre Hospital.

For yderligere oplysninger er du velkommen til at kontakte Økonomi- og Planlægningschef Pernille Møller Pedersen på telefon 38 62 18 47 eller 22 78 83 28 eller Vagtplanskoordinator Maren Nørby på telefon 38626026

Du kan desuden finde mere om Amager og Hvidovre Hospital på www.hvidovrehospital.dk og www.amagerhospital.dk.

Ansøgningsfrist

Vi vægter tværfagligt samarbejde højt, og vi har en arbejdsplads med højt til loftet og en god stemning. Vi ser mangfoldighed som en styrke og opfordrer derfor alle, der kan se sig i stillingen til at søge.

Upload din motiverede ansøgning, CV, relevante bilag samt vellignende foto senest fredag den 14. februar kl.12. Foto samt relevante bilag kan uploades under ”øvrige dokumenter”.
Samtaler afholdes onsdag den 19. februar 2020. Evt. 2. samtale afholdes fredag den 21. februar 2020.