Region Nordjylland

Apovision og Forvaltning

Hadsundvej 190, 9000 Aalborg

Test koordinator til sygehusapotekernes indkøbs- og logistiksystem

Grib muligheden for at spille en central rolle som test koordinator på sygehusapotekernes indkøbs- og logistiksystem. Systemet kaldes ApoVision og ejes af regionerne i fællesskab med Region Nordjylland som den systemforvaltende region.

Stillingen er tidsbegrænset til 2 år med mulighed for forlængelse.

Om ApoVision:
Sygehusapotekerne benytter ApoVision til at understøtte forretningsprocesserne omkring indkøb, salg, økonomi, lager og logistik. ApoVision er bygget på en Microsoft Dynamics NAV platform med fælles kernefunktionalitet og lokale tilpasninger for hver region. Region Nordjylland har ansvaret for specifikation, udvikling og test af det fælles kernemiljø og de 5 regioner har ansvaret for installation, test og drift af eget selvstændigt produktionsmiljø. Kvalitetssikring af ApoVision sker efter gældende regulativer som GxP og GAMP5. ApoVision er desuden præget af en række forretningskritiske integrationer til 3. parts systemer, f.eks. hos Amgros, DMVO og Lægemiddelstyrelsen.

Om jobbet:
Vi har brug for dig i det fællesregionale forvaltningsteam – ApoVision teamet, der har til opgave at sikre løbende vedligeholdelse, fejlrettelser og videreudvikling af den fælles kernefunktionalitet. Du vil indgå i et tæt samarbejde med forvaltningsteamet, som består af en fællesregional systemadministrator, en forretningsspecialist, en technical lead, en test og release manager og QA ansvarlig.

Vi forventer, at du har dokumenteret erfaring og har kendskab til planlægning, ledelse og afvikling af test i et kvalitetsstyret miljø på et niveau, hvor du kan sparre med ApoVision teamet, regionale forretningsspecialister og en underleverandør, som udvikling og fejlrettelser er outsourcet til. Du har personlig gennemslagskraft, er udadvendt og har stærke kommunikative evner både skriftligt og især verbalt.

Stillingen er tilknyttet ApoVision teamet, og du kan forvente at blive inddraget i teamets øvrige opgaver i leverancen af ApoVision, samt opgaver med andre teams i det nationale og tværsektorielle kontor.

Om dig:
Vi vægter personlige kompetencer som: gennemslagskraft, overblik, struktureret, målrettet, fleksibel, forandringsparat og evnen til at finde balancen mellem detaljer og tid. Som Test koordinator skal du formå at kommunikere på tværs af både det tekniske og forretningsmæssige domæne, og du skal have evnen til at løfte opgaverne via et konstruktivt samarbejde med andre. Du skal kunne trives i et miljø, hvor humør, hastighed og høj faglighed går hånd i hånd.

Dine arbejdsopgaver:
Du vil primært blive ansvarlig for at:
  • Sikre, at der bliver udarbejdet testdesign, testcases og testdata.
  • Sikre, at testdata understøtter de nødvendige test cases og at GDPR overholdes.
  • Planlægge, styre og gennemføre tests og sikre at disse gennemføres i overensstemmelse med kvalitetskrav (forretningstest, brugervenlighedstest, integrationstests, regressionstest, installationstest, load og performancetest, accepttest, sikkerhedstest osv.)
  • Koordinering af ressourcer til test indenfor ApoVision teamet og de regionale forvaltningsteams.
  • Review af leverandørens planer, metoder og resultater for leverandørens interne tests.
  • Arbejde med indsatser som fremmer testautomatisering og brug af test-værktøjer.
Og herudover i tæt samarbejde med Test og Release Manager og ApoVision teamet at:
  • Planlægge, styre og koordinere leverance af releases til sygehusapotekerne.
Det vil være en fordel – men ikke en forudsætning - at du:
  • Har kendskab til farmaci eller medicinalindustrien
  • Har kendskab til sundhedssektoren
  • Har kendskab til indkøb og logistik
  • Har kendskab til kvalitetsstyring, eksempelvis GAMP5/GxP og/eller ISO/IEC/IEEE 29119
  • Har en ISEB- eller en ISTQB-certificering

Hvad tilbyder vi?
En spændende, afvekslende stilling, hvor du selv har mulighed for at præge og tilrettelægge din arbejdsdag. Du får en travl hverdag, hvor de færreste dage er ens – dette i et tæt samarbejde med engagerede og dygtige kollegaer, hvor der arbejdes uformelt og loyalt, med brede samarbejdsrelationer både internt og eksternt. Rummelighed og humor er nøgleord for os.

Om os:
Digitalisering og IT i Region Nordjylland har 165 kompetente medarbejdere og har som hovedmål at levere stabil og sikker drift, 24/7/365 til Region Nordjyllands egne ca. 14.000 brugere og 12.000 it-arbejdspladser. Stillingen er tilknyttet kontoret National og Tværsektoriel IT, som er en del af Digitalisering og IT. Du kan læse mere om Region Nordjylland på www.rn.dk.

Arbejdssted: Regionshuset i Aalborg – bemærk, at Region Nordjyllands matrikler er røgfrie.
 
Løn- og ansættelsesvilkår: Løn og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst og konkret lønforhandling med den forhandlingsberettigede organisation.

Vi søger med dette opslag 1 fuldtidsansat i en tidsbegrænset stilling på 2 år.
 
Ansøgningsfrist: 
Send os din ansøgning og CV via linket nedenfor senest d. 18. februar 2020  
Der forventes afholdelse af ansættelsessamtaler d. 21. februar 2020.  

Tiltrædelse: Hurtigst muligt eller gerne senest 1. april.

Vil du vide mere om jobbet, så er du velkommen til at kontakte systemadministrator Jette Jønck (tlf. 60540999 / mail j.joenck) eller vicekontorchef Søren Corneliussen (tlf. 97649714 / mail sco@rn.dk)

For at komme i betragtning til stillingen, skal du søge jobbet ved at klikke på SØG JOB. Kun ansøgninger som er sendt via vores hjemmeside tages i betragtning.

  • Fakta

  • Arbejdssted
    Regionshuset
  • Kontaktperson
    Søren Corneliussen
  • Adresse
    Hadsundvej 190, 9000 Aalborg
  • Stillingstyper
    Administrativ sygeplejerske, Sygeplejerske med specialfunktion, Sygeplejerske med specialuddannelse
  • Ansættelsesform
    Projektansættelse
  • Ugentlig arbejdstid
    Fuld tid
  • Ansættelsens start
    01-04-2020
  • Regionens jobnr.
    6787
  • Quick-nr.
    387958
  • Indrykningsdato
    05-02-2020
  • Ansøgningsfrist
    18-02-2020 (udløbet)


  • Fakta

  • Arbejdssted
    Regionshuset
  • Adresse
    Hadsundvej 190, 9000 Aalborg
  • Kontaktperson
    Søren Corneliussen
  • Stillingstyper
    Administrativ sygeplejerske & Sygeplejerske med specialfunktion & Sygeplejerske med specialuddannelse
  • Ansættelsesform
    Projektansættelse
  • Ugentlig arbejdstid
    Fuld tid
  • Ansættelsens start
    01-04-2020
  • Regionens jobnr.
    6787
  • Quick-nr.
    387958
  • Indrykningsdato
    05-02-2020
  • Ansøgningsfrist
    18-02-2020 (udløbet)

Du er ikke logget ind

For at kunne oprette en jobagent på baggrund af dette job skal du først logge ind. Vil du logge ind nu?

Ja, tak! Opret bruger ×
På baggrund af dette job

Sundhedsjobs

Sundhedsjobs.dk er en portal, der samler alle regionernes stillingsopslag i sundhedssektoren. Portalen drives af Danske Regioner og de 5 regioner i fællesskab.