Region Hovedstaden

Region Hovedstaden

Blegdamsvej 9, 2100 København Ø

Lægesekretær til Gynækologisk akutmodtagelse (AMA) på Rigshospitalet

Juliane Marie Centret

Da vores sekretær i AMA efter mange år har valgt at gå på pension, søger vi en ny kollega.

Har du lyst til at arbejde i et velfungerende tværfagligt team bestående af sygeplejersker og læger i en spændende og travl modtagelse, så er det dig vi har brug for.

Vi søger pr. 1. juni eller efter aftale, en uddannet lægesekretær, gerne med erfaring fra det akutte 30-32 timer om ugen. Du skal kunne arbejde i SP, varetage tidstro kodning og registreringsopgaver, have et godt overblik og være serviceminded.

I AMA modtages akutte patienter til udredning og behandling, med gynækologiske lidelser fra lokalt optageområde. Patienterne henvises primært med tidlige graviditetskomplikationer som graviditet udenfor livmoderen, spontane aborter, blødning, smerter og komplikationer efter operation.

Gynækologisk afdeling og AMA har en stor uddannelsesforpligtelse både præ- og postgraduat. AMA modtager derfor mange medicin-, sygepleje- og jordemoderstuderende samt læger til almenpraksis og i videreuddannelse.

Udover AMA består Gynækologisk afdeling af to sengeafsnit til planlagte og akutte indlæggelser, et ambulatorium, Center for seksuelle overgreb (CSO) og Center for kønsidentitet (CKI).

Vi tilbyder dig en stilling i en udadvendt funktion i et godt arbejdsmiljø, hvor du får:

  • varierede arbejdsopgaver med forskellige funktioner
  • et godt tværfagligt samarbejde
  • stor patientkontakt, både telefonisk og personligt
  • fokus på et rart arbejdsmiljø, høj service og udvikling, hvor vi gør en forskel for patienterne
  • professionelle, ambitiøse og engagerede kollegaer
  • et godt arbejdsklima, hvor omgangstonen er fri og uformel, og hvor vi har fokus på løsninger og muligheder
  • medindflydelse på din arbejdsdag med mulighed for aftalt, fleksibel arbejdstid

Læs mere om Gynækologisk Klinik på: www.gynaekologi.rh.dk

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til overenskomst.

Har du lyst til at høre mere om stillingen eller besøge os i klinikken, er du velkommen til at kontakte ledende oversygeplejerske Charlotte Strømberg på tlf. 35 45 84 76 eller Afdelingssygeplejerske Marlene Bendixen på tlf. 35 45 55 48.

Ansøgningsfristen er mandag d. 20. april og ansættelsessamtaler vil foregå torsdag d. 23. april.

Søg stillingen via linket.

Stillinger i Juliane Marie Centret er omfattet af bekendtgørelse om indhentelse af børneattest. Det er derfor en forudsætning for ansættelse, at du har blank børneattest. Centret indhenter børneattesten hos Rigspolitiet, efter samtykke fra ansøger.

Rigshospitalet er en røgfri arbejdsplads.

Rigshospitalet er en del af Region Hovedstaden.

 

 

  • Fakta

  • Arbejdssted
    Rigshospitalet, Blegdamsvej
  • Kontaktperson
    Charlotte Strømberg
  • Adresse
    Blegdamsvej 9, 2100 København Ø
  • Stillingstyper
    Lægesekretær
  • Ansættelsesform
    Fast ansættelse
  • Ugentlig arbejdstid
    Deltid over 21 timer
  • Ansættelsens start
    01-06-2020
  • Regionens jobnr.
    223923
  • Quick-nr.
    390353
  • Indrykningsdato
    07-04-2020
  • Ansøgningsfrist
    20-04-2020 (udløbet)


  • Fakta

  • Arbejdssted
    Rigshospitalet, Blegdamsvej
  • Adresse
    Blegdamsvej 9, 2100 København Ø
  • Kontaktperson
    Charlotte Strømberg
  • Stillingstyper
    Lægesekretær
  • Ansættelsesform
    Fast ansættelse
  • Ugentlig arbejdstid
    Deltid over 21 timer
  • Ansættelsens start
    01-06-2020
  • Regionens jobnr.
    223923
  • Quick-nr.
    390353
  • Indrykningsdato
    07-04-2020
  • Ansøgningsfrist
    20-04-2020 (udløbet)
På baggrund af dette job

Andre job fra Region Hovedstaden der minder om dette

Jobbet ligger i Region Hovedstaden

Lægesekretær eller sundhedsadministrativ koordinator 26 – 30 timer til Afdeling for Blodsygdomme på Rigshospitalet

Rigshospitalet, Blegdamsvej  |  Blegdamsvej 9, 2100 København Ø
Lægesekretær

Opslået
30-04-2025

Ansøgningsfrist
19-05-2025

Jobbet ligger i Region Hovedstaden

Teamleder og lægesekretær/SAK til skadeambulatoriet

Herlev Hospital  |  Borgmester Ib Juuls vej 1, 2730 Herlev
Lægesekretær

Opslået
02-05-2025

Ansøgningsfrist
20-05-2025