Jobbet "Registreringsansvarlig lægesekretær ved Kirurgisk Afdeling A" er udløbet

Region Syddanmark

Region Syddanmark

J.B. Winsløws Vej 4, Indgang 20, Penthouse, 5000 Odense C

Dit næste skridt

 

Har du erfaring med og lyst til at arbejde med opgaven som registreringsansvarlig, så læs endelig videre.

Kirurgisk Afdeling A søger en erfaren lægesekretær med interesse i registreringsopgaver. Det er en fordel, at du har en solid indsigt i arbejdet med LPR3.

 

Om Kirurgisk Afdeling A

Kirurgisk Afdeling A er en højt specialiseret, ambitiøs og dynamisk afdeling med fokus på cancerbehandling, øvre og nedre benign kirurgisk gastroenterologi samt børnekirurgi. Afdelingen består af ca. 350 medarbejdere. Kulturen i afdelingen er præget af tillid, respekt, humor og et konstant fokus på god patientbehandling. Afdelingens 40 sekretærer er faggruppen, som binder de gode patientforløb sammen, sekretærgruppen er engagerede, har høje faglige kompetencer og et konstant fokus på patient og pårørende.

Kirurgisk Afdeling A arbejder på tre matrikler, Nyborg Sygehus, Svendborg Sygehus og Odense Universitetshospital.

 

Din rolle som registreringsansvarlig

Du vil stå i spidsen for afdelingens registreringsteam, hvor du sammen med afdelingens 5 kliniske teams skal sikre korrekt registrering samt planlægning og gennemførelse af undervisning for egen og øvrige faggrupper. Du vil i tæt samarbejde med den Ledende Lægesekretær være ansvarlig for introduktion til registreringsopgaven for nyansatte, udarbejdelse af vejledninger vedrørende registrering. Du vil få en særlig rolle i forbindelse med opfølgning på kontrolopgaven, og det er vigtigt, du trives med fordybelse i analyser og registreringsdata.

 

Hos os er plusserne:

  • Gode muligheder for at præge arbejdsgange og opgaveløsning
  • Godt tværfagligt samarbejde i en stor afdeling
  • Et sundt arbejdsmiljø med en god og respektfuld omgangstone
  • Dygtige og hjælpsomme kollegaer

 

Vi leder efter dig, der:

  • Er i stand til at formidle til større grupper i skrift og tale
  • Besidder en stærk klinisk indsigt og en høj grad af systemforståelse
  • Har en positiv og optimistisk tilgang til kompleks opgaveløsning
  • Begejstres når det lykkes at knuse LPR-fejl – alene og i fællesskabet
  • Har fokus på mønstre og arbejdsgange til gavn for dine kollegaer og den fælles kerneopgave
  • Trives med undervisning og vidensdeling
  • Er fortrolig med LPR3 Indberetningsvejledningen og øvrige værktøjer, som stilles til rådighed via Sundhedsdatastyrelsen
  • Vægter og bidrager til et godt arbejdsmiljø

 

Baggrund og erfaring  

Godkendt lægesekretæruddannelse er et krav. Det vil være en fordel at du har f.eks. en Sundhedskommunom eller på sigt er villig til at gennemføre formel efteruddannelse.

 

Løn- og ansættelsesforhold

Du ansættes i en fast stilling på fuld tid og med fleksibel arbejdstid. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst for lægesekretærer m.fl. mellem HK/Kommunal og Regionernes lønnings- og takstnævn.

Hvis du kommer fra et ansættelsesforhold uden for Region Syddanmark, vil der være 3 måneders prøvetid.

Inden endelig ansættelse påregnes det, at der indhentes referencer - så du bedes enten i din ansøgning eller medbragt til eventuel indkaldt samtale, medbringe data på hvem vi kan kontakte derom.

Yderligere oplysninger om stillingen fås hos Ledende Lægesekretær Trine Kongstad Kristensen, tlf.: 23620276, e-mail: trine.kongstad.kristensen@rsyd.dk eller G2 Registreringssekretær Tanja Sotiris Milling, tlf.: 51427659, e-mail: tanja.millinge@rsyd.dk

 

Ansøgning

Der er ansøgningsfrist onsdag den 24. juni 2020. Ansættelsessamtaler forventes afholdt fredag den 26. juni 2020. Tiltrædelse pr. den 1. august 2020 eller efter aftale.
 

Ansøgning skal være vedlagt CV samt dokumentation for uddannelse og erhvervserfaring. ​

Det anbefales, at der søges via Region Syddanmarks jobportal

​​

OUH's internetside, Facebook og Linkedin kan du læse mere om afdelingen​.