Region Hovedstaden
Italiensvej 1, 2300 København S
Bedste akut-team søger 2 lægesekretærer
Brænder du for en hverdag med vekslende arbejdsopgaver og hvor der er fokus på lægesekretærernes vigtige rolle samt lyst til at prøve kræfter med det akutte arbejdsliv uden nattevagter, så bør du læse videre.
Vi søger pr. 1. august 2020 to uddannede lægesekretærer på ca. 32 timer i blandet dag-/aftenvagt inkl. weekendvagt hver 2. uge. Du har stor medindflydelse på dine vagtønsker.
Hvem er vi?
Vi er en gruppe på 17 sekretærer, der er glade for vores arbejdsplads og passer godt på hinanden. Vi har et godt og velfungerende team, hvor vi arbejder på tværs af faggrupper. Du vil blive en integreret del af personalegruppen – både hos sekretærer, læger, sygeplejersker, portører m.fl.
Arbejdsmæssigt lægger vi stor vægt på korrekt registrering, høj faglighed, fleksibilitet og ansvarlighed. Lægesekretærerne er med til at sikre det gode patientforløb, da vi blandt andet skriver for lægerne i vores skadespor. Det er ikke et krav at være rutineret skriver, men bestemt et plus.
Udover at være uddannet lægesekretær, lægger vi vægt på, at du:
- Har lyst til at bidrage positivt til samarbejdet i afdelingen
- Deltager aktivt i afdelingens forandringsprocesser
- Tager medansvar for egen faglig og personlig udvikling
- Høj arbejdsmoral og trives med to dage ikke er ens
- Har lyst til at sidde i front og have den første kontakt med patienterne
- Mestrer forstyrrelser, er serviceminded og udviser en kompetent kontakt til såvel patienter som kollegaer
- Er positiv over for forandringer og har en positiv tilgang til opgaveløsning
- Lægger vægt på korrekt registrering
- Er mødestabil og udstyret med godt humør
- Har flair for IT
Vi kan tilbyde dig
- Fast rul, så du kender din vagtplan frem i tiden samt indflydelse på planlægningen af din arbejdstid
- Tværfagligt samarbejde i en dynamisk personalegruppe med stor faglighed og lyst til udvikling
- Tæt patientkontakt
- Engagerede og dygtige kollegaer med en stærk teamånd og humoristisk sans
- Grundig introduktion af alle funktioner
- Gode parkeringsmuligheder og metrostation tæt på
- En spændende arbejdsplads, hvor du har en central rolle
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Ledende lægesekretær Karina Ramón Morales på tlf. 38 62 85 85.
Vi ser frem til at modtage din ansøgning inden mandag den 15. juni 2020 via linket.
Vi afholder løbende ansættelsessamtaler.
Det er vigtigt, at du husker at vedhæfte dit cv og kopi af uddannelsesbeviset. Vær opmærksom på, at der indhentes referencer efter samtalen.
Du kan læse mere om Akutklinikken og Amager Hospital her https://www.amagerhospital.dk/
Fakta
- Arbejdssted
Amager Hospital -
Kontaktperson
Karina Morales - Adresse
Italiensvej 1, 2300 København S - Stillingstyper
Lægesekretær - Ansættelsesform
Fast ansættelse - Ugentlig arbejdstid
Deltid over 21 timer - Ansættelsens start
01-08-2020 - Regionens jobnr.
224679 - Quick-nr.
392247 - Indrykningsdato
27-05-2020 -
Ansøgningsfrist
15-06-2020 (udløbet)
-
Jobbet er udløbet...
- Føj til favoritter
- Læs om regionen
Fakta
- Arbejdssted
Amager Hospital - Adresse
Italiensvej 1, 2300 København S -
Kontaktperson
Karina Morales - Stillingstyper
Lægesekretær - Ansættelsesform
Fast ansættelse - Ugentlig arbejdstid
Deltid over 21 timer - Ansættelsens start
01-08-2020 - Regionens jobnr.
224679 - Quick-nr.
392247 - Indrykningsdato
27-05-2020 -
Ansøgningsfrist
15-06-2020 (udløbet)
Andre job fra Region Hovedstaden der minder om dette
-
Vil du være den røde tråd i vores hvide verden?
Bispebjerg og Frederiksberg Hospital | Nordre Fasanvej 57, 2000 Frederiksberg
LægesekretærOpslået
07-07-2025Ansøgningsfrist
25-07-2025 -
Lægesekretær/sundhedsadministrativ koordinator til Børne- og Ungemodtagelsen, Afdeling for Børn og Unge, Hvidovre Hospital
Hvidovre Hospital | Kettegård Alle 30, 2650 Hvidovre
LægesekretærOpslået
23-06-2025Ansøgningsfrist
20-07-2025 -
Lægesekretær til Danmarks største fødeafdeling – vil du være med dér, hvor livet begynder?
Hvidovre Hospital | Kettegård Alle 30, 2650 Hvidovre
LægesekretærOpslået
04-06-2025Ansøgningsfrist
17-07-2025