Region Hovedstaden

Region Hovedstaden

Dyrehavevej 29, 3400 Hillerød

Radiograf til MR på Nordsjællands Hospital, Radiologisk afsnit, Hillerød

Radiologisk afsnit Hillerød søger autoriseret radiograf til MR afsnittet, på fuld tid og med skiftende vagter.

Stillingen ønskes besat d. 01. september 2020 eller efter aftale.

Vi søger en

  • Stabil radiograf, der kan arbejde meget selvstændigt og er fagligt dygtig samt kvalitetsbevidst.
  • Radiograf, der har viden og interesse indenfor MR.
  • Radiograf, der ser muligheder og har lyst til at bidrage kreativt til nye arbejdsgange i en travl hverdag.
  • Radiograf, der er indstillet på at have fokus på gode patientoplevelser, samt altid have patienten i centrum.
  • Radiograf, der har gode samarbejdsevner, gode kommunikationsevner og er fleksibel.
  • Radiograf, der har gode sociale kompetencer og et godt humør.
  • Radiograf, gerne med erfaring indenfor MR

Vi kan tilbyde:

  • En faglig og personlig udvikling
  • Et afsnit med et dygtigt og engageret personale.
  • Godt arbejdsklima.
  • En afdeling med værdier som fleksibilitet, kompetence, humor og medindflydelse.
  • Mulighed for efter-videreuddannelse indenfor MR.

Billeddiagnostisk Afdeling NOH består af radiologisk afsnit i Hillerød, Frederikssund, Sundhedshus i Helsingør samt klinisk fysiologisk afsnit i Hillerød. I 2024 flytter vi til helt nyt hospital.

MR afsnittet er en del af Billeddiagnostisk Afdeling, Nordsjællands Hospital i Hillerød. Vi har 4 Philips MR skannere, 2 stk. 3T og 2 stk. 1.5 T.

Selve MR -afsnittet er bemandet med radiografer i både faste stillinger og radiografer med rotation mellem MR og røntgenafsnittet.

Mandag – torsdag har vi 2 skannere åbne til kl. 22.00 og i weekenderne har vi 2 skannere åbne i tidsrummet 08.00 til 16.00.

På Radilogisk Afsnit bestræber vi os på at holde et højt fagligt niveau og arbejder for gode samarbejdsrelationer med de kliniske specialer. Vi er 170 meget engagerede medarbejdere, som sætter et godt arbejdsklima, humor og samarbejde i højsædet.

Løn og ansættelsesforhold:

Løn og ansættelsesforhold sker i henhold til overenskomst mellem Danske Regioner og Dansk Sygeplejeråd. Stillingen er omfattet af lokal løndannelse.

Stillingsbeskrivelse kan rekvireres hos Afdelingsledelsens sekretær på tlf. 4829 4604.

Du er velkommen til at kontakte Afdelingsradiograf Kim Køhler tlf. 4829 2031 såfremt du har spørgsmål og/eller er interesseret i at besøge os.

Afsnittets tillidsrepræsentant er Nina Aagaard Spelling nina.aagaard.spelling@regionh.dk

Hillerød Hospital er et røgfrit hospital.

Din ansøgning:

Ansøgningen sendes elektronisk

Sammen med ansøgning skal vedhæftes CV inkl. oplysninger på mulige referencepersoner samt autorisationsbevis.

Ansøgningsfrist d. 24.07-20

Ansættelsessamtale: d. 29.07-20

  • Fakta

  • Arbejdssted
    Nordsjællands Hospital
  • Kontaktperson
    Susanne Mark
    susanne.mark.larsen@regionh.dk
  • Adresse
    Dyrehavevej 29, 3400 Hillerød
  • Stillingstyper
    Radiograf med specialfunktion
  • Ansættelsesform
    Fast ansættelse
  • Ugentlig arbejdstid
    Fuld tid
  • Ansættelsens start
    01-09-2020
  • Regionens jobnr.
    225193
  • Quick-nr.
    393512
  • Ansøgningsfrist
    24-07-2020


Søg jobbet
  • Fakta

  • Arbejdssted
    Nordsjællands Hospital
  • Adresse
    Dyrehavevej 29, 3400 Hillerød
  • Kontaktperson
    Susanne Mark
    susanne.mark.larsen@regionh.dk
  • Stillingstyper
    Radiograf med specialfunktion
  • Ansættelsesform
    Fast ansættelse
  • Ugentlig arbejdstid
    Fuld tid
  • Ansættelsens start
    01-09-2020
  • Regionens jobnr.
    225193
  • Quick-nr.
    393512
  • Ansøgningsfrist
    24-07-2020

Du er ikke logget ind

For at kunne oprette en jobagent på baggrund af dette job skal du først logge ind. Vil du logge ind nu?

Ja, tak! Opret bruger ×
På baggrund af dette job

Del jobbet "Radiograf til MR på Nordsjællands Hospital, Radiologisk afsnit, Hillerød"

×

Sundhedsjobs.dk er en portal, der samler alle regionernes stillingsopslag i sundhedssektoren. Portalen drives af Danske Regioner og de 5 regioner i fællesskab.