Jobbet "Lægesekretærvikariat" er udløbet

Region Midtjylland

Akutafdelingen, sekretariat

Sundvej 30, 8700 Horsens

Dit næste skridt
Lægesekretærvikariat i Akutafdelingen, Regionshospitalet Horsens

Er du vores nye akutsekretærvikar?
Vi søger en dygtig, uddannet lægesekretær med relevant erfaring fra arbejde i Akutafdeling, 37 timer/uge til ansættelse i et 3 måneders vikariat pr. 01.09.20 til og med 30.11.20.

Hvem er vi?
Akutafdelingen modtager akutte medicinske, kirurgiske og ortopædkirurgiske patienter. Afdelingen består af Hospitalsvisitationen, 27 sengepladser, akut ambulante forløb herunder skadestuen og et døgndækkende lægesekretariat.
Vi er 19 meget motiverede og engagerede lægesekretærer ansat i afdelingen inklusiv en ledende lægesekretær. Vi vil ikke lægge skjul på, at vi er en meget travl afdeling, og lægesekretærgruppen løser opgaverne i fællesskab på alle tider af døgnet og i godt samarbejde med de øvrige faggrupper. 

Lægesekretærgruppen arbejder 24/7/365, det vil sige alle døgnets timer hele året rundt. Der er mulighed for stor fleksibilitet i forhold til planlægning af egen arbejdstid, og de skiftende arbejdstider giver god mulighed for frihed på andre tidspunkter.

Vi ønsker en kollega, som:
  • er uddannet lægesekretær (ufravigeligt krav)
  • har erfaring fra tidligere ansættelse/ophold i en akutafdeling
  • har god erfaring med at arbejde i MidtEPJ og Klinisk Logistik Anywhere.
  • kan lide at arbejde i skiftende vagter: Dag-, aften-, natte-, weekend- samt helligdagsvagter
  • har stor erfaring med skrivning af journalnotater, herunder journaloptagelser og akut ambulante notater og skal være god til dansk retskrivning
  • er fagligt dygtig og trives med udfordringer
  • kan lide at sidde i front og tage imod patienter og pårørende på en imødekommende og professionel vis
  • er positiv og med til at sikre en god kommunikation med patienter, kolleger og samarbejdspartnere
  • er engageret, fleksibel og brænder for faget og dets muligheder
  • er serviceminded og har let til smil
  • er i stand til at klare et hurtigt og skiftende arbejdstempo
Vi kan tilbyde dig et rummeligt og lærende arbejdsmiljø, en høj arbejdsmoral, rigtig gode kolleger, variation mht. skrivning/skrankepasning og varierede arbejdstider samt mulighed for at være med til at skabe rammerne for en afdeling i rivende udvikling, hvor det tværfaglige kollegiale fællesskab vægtes højt. 

Har du lyst til at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Christina Briesemeister-Hansen på 78 42 52 35.

Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst. 
Ansættelsen er betinget af tilfredsstillende børneattest.

Ansøgningsfrist er tirsdag den 7. juli 2020. Ansættelsessamtaler planlægges til den 9. eller 10. juli efter aftale. 
Ansøgningen sendes elektronisk via nedenstående link.

Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.