Region Hovedstaden

Region Hovedstaden

Borgmester Ib Juuls vej, 2730 Herlev

Klinisk Underviser i Afdeling for Blodsygdomme søges til barselsvikariat Herlev Hospital

Afdeling for Blodsygdomme er den ene af Region Hovedstadens to universitetsafdelinger og varetager diagnostik, behandling og pleje af patienter med hæmatologiske sygdomme, der spænder bredt fra benigne til maligne sygdomme med højintensive behandlingsforløb samt kroniske livslange sygdomme. Afdelingen er organiseret med sengeafdeling, ambulatorium, modtageafsnit, Klinisk forskningsenhed samt Hæmatologisk laboratorium, hvor vi arbejder ud fra afdelingens vision ”Patienternes tid er dyrebar”, med et skarpt fokus på det gode patientforløb af høj faglig kvalitet.

Sengeafdelingen er opdelt i to sengeafsnit med hvert sit subspeciale.

Sengeafsnit 1 varetager behandling og pleje af patienter med maligne lymfomer, myelomatose og kronisk lymfatisk leukæmi.

Sengeafsnit 2 varetager behandling og pleje af patienter med akut leukæmi, myelodysplastisk syndrom og benigne blodsygdomme.

 

Vi tilbyder

  • Stilling som klinisk underviser i fast dagvagt 37 timer ugentligt fra d. 01-09-2020 og et år frem. Du bliver ansat i stab til den ledende oversygeplejerske og arbejder tæt sammen med afdelingssygeplejerskerne
  • Introduktion og oplæring  
  • Engagerede kolleger på alle kompetenceniveauer og i alle aldersgrupper
  • Spændende speciale i konstant udvikling, hvor alle bidrager med løsninger til gavn for vores patientforløb med baggrund i evidensbaseret viden
  • Godt arbejdsmiljø, hvor faglig stolthed og kollegial omsorg er i højsædet.

  

I stillingen er der mulighed for et øget fokus på arbejdet i den nære kliniske praksis i et tæt samarbejde med den daglige ledelse, kliniske vejledere, andre uddannelsesansvarlige samt menige sygeplejersker. Desuden er der rig mulighed for en vekselvirkning mellem klinisk, pædagogisk og administrativt arbejde.  

 

 Vi søger klinisk underviser, der

  • har relevant videreuddannelse, f.eks. kandidat eller masteruddannelse med voksenpædagogisk fokus
  • er engageret og initiativrig
  • er struktureret, og kan arbejde selvstændigt samt har erfaring med at koordinere og planlægge uddannelsesforløb for studerende og elever
  • evner til at yde differentieret vejledning og undervisning
  • bidrager til og vedligeholder det eksisterende gode studiemiljø, hvor den enkelte elev og studerende får lov til at trives
  • kan indgå i samarbejde på tværs af afdelinger, sektorer samt sygepleje og uddannelsesinstitutioner.

 

Hvad er den kliniske undervisers rolle og ansvar?

  • At varetage den kliniske uddannelse målrettet, pædagogisk og fagligt bevidst indenfor uddannelsens studieordning for de studerende i afdelingen
  • At koordinere, planlægge og gennemføre undervisningsopgaver samt fordele studerende og elever i afdelingen 
  • At anvende ny viden i den kliniske undervisning
  • Fortsat at udvikle det pædagogiske miljø i afdelingen
  • Videndeling i relation til afdelingens kliniske vejledere, medarbejdere og ledelse
  • At varetage opgaverne i samarbejde med de kliniske vejledere og lederne.                                                                            

 

Administrative og kliniske ansvarsområder:

  • Planlægge og varetage introduktion af nye studerende og elever på hospitalet samt lokalt i afdelingen, samt sende introduktionsbrev- og materiale 
  • Planlægge og varetage den kliniske uddannelse af studerende og elever i samarbejde med kliniske vejledere og praktikvejledere i afdelingen
  • Implementere ændringer i uddannelsernes studieordninger
  • Deltage i den forberedende kliniske undervisning for studerende og elever på tværs af hospitalet
  • Planlægge og gennemføre refleksionsøvelser, studiesamtaler, brug af læringsredskaber og interne prøver
  • Undervise i specialet og relateret praksisteori
  • Deltage i og videreformidle informationer fra hospitalets forum for kliniske undervisere
  • Håndtere problematiske uddannelsesforløb
  • Bidrage til beskrivelse af afdelingen som uddannelsessted samt ajourføre uddannelsesmateriale i samarbejde med afdelingsledelsen
  • Være pædagogisk sparringspartner for kliniske vejledere, praktikvejledere og øvrige personale i afdelingen
  • Deltage i afdelingens kliniske arbejde sammen med studerende og elever
  • Deltage i den praktiske oplæring, herunder før-, under- og eftervejledning samt bed side undervisning
  • Gennemføre løbende refleksionsøvelser for både elever og studerede.

  

Er du blevet nysgerrig og vil vide mere

Så er du velkommen til at kontakte konstitueret ledende oversygeplejerske Elin Lindberg Mogensen på telefon 38 68 29 44 eller nuværende klinisk underviser Kirsten S. Nielsen på 38 68 94 55, eller læse mere om afdelingen på: www.herlevhospital.dk

 Ansøgningsfrist er den 28-07-2020 kl.12.00.

 Samtaler foretages løbende.

 

Ansøgning sendes til

Ansøgning og CV sendes online via linket her på siden.

 

 

 

  • Fakta

  • Arbejdssted
    Herlev Hospital
  • Kontaktperson
    Elin Mogensen
  • Adresse
    Borgmester Ib Juuls vej, 2730 Herlev
  • Stillingstyper
    Klinisk vejleder
  • Ansættelsesform
    Vikariat
  • Ugentlig arbejdstid
    Fuld tid
  • Ansættelsens start
    01-09-2020
  • Regionens jobnr.
    225315
  • Quick-nr.
    393790
  • Indrykningsdato
    01-07-2020
  • Ansøgningsfrist
    28-07-2020 (udløbet)


  • Fakta

  • Arbejdssted
    Herlev Hospital
  • Adresse
    Borgmester Ib Juuls vej, 2730 Herlev
  • Kontaktperson
    Elin Mogensen
  • Stillingstyper
    Klinisk vejleder
  • Ansættelsesform
    Vikariat
  • Ugentlig arbejdstid
    Fuld tid
  • Ansættelsens start
    01-09-2020
  • Regionens jobnr.
    225315
  • Quick-nr.
    393790
  • Indrykningsdato
    01-07-2020
  • Ansøgningsfrist
    28-07-2020 (udløbet)

Du er ikke logget ind

For at kunne oprette en jobagent på baggrund af dette job skal du først logge ind. Vil du logge ind nu?

Ja, tak! Opret bruger ×
På baggrund af dette job

Sundhedsjobs

Sundhedsjobs.dk er en portal, der samler alle regionernes stillingsopslag i sundhedssektoren. Portalen drives af Danske Regioner og de 5 regioner i fællesskab.