Kræftbehandling: Sekretariat
Hobrovej 18-22, 9000 Aalborg
Lægesekretær – Team for Lindrende Behandling på Hospice Vangen
Vi søger en uddannet lægesekretær 34 timer ugentligt pr. 1.10., gerne tidligere.
Arbejdstiden er mandag til torsdag fra 8 – 15 og fredag fra 8 – 14. Har du den rette profil til jobbet er vi villige til at justere en smule i timeantal og arbejdstid.
Afdelingens og sekretariatets profil.
Team for Lindrende Behandling tilbyder lindrende behandling og rådgivning til alvorligt syge og døende, hvad enten de opholder sig på sygehus, plejehjem eller i eget hjem. Teamet er tværfagligt sammensat med egne sekretærer, læger, sygeplejersker, socialrådgiver, fysioterapeut, præst og psykolog. Arbejdet foregår i tæt samarbejde med praktiserende læger og hjemmeplejen.
Lægesekretærerne har en vigtig koordinerende funktion for hele teamet i at sikre optimalt patientflow samt være med til at tegne teamet udadtil i forbindelse med telefonpasning. Dokumentation i form af skrivning, registrering og booking fylder en stor del af arbejdsdagen.
Sekretærkontoret ligger sammen med kontorerne for resten af det tværfaglige team i en fløj på det nybyggede Hospice på Vangen.
Sekretærerne er en del af Speciale for Kræftbehandling og Team for Lindrende Behandling i Farsø og der er tæt samarbejde og god mulighed for sparring mellem sekretærerne - på trods af fysisk afstand. Team for Lindrende Behandling i Aalborg har i alt 3 sekretærer tilknyttet – alle på deltid og i Farsø er 1 fast sekretær tilknyttet. Fleksibilitet og vilje til at ”få det til at lykkes” er et must for teamet.
Vi tilbyder
- En dejlig arbejdsplads med engagerede og ansvarsbevidste kollegaer
- Et selvstændigt og udfordrende arbejde i en afdeling med høj aktivitet
- Et job, hvor professionalisme, anerkendelse og nærvær er nøgleord
- Grundig oplæring ved dygtige kolleger
De typiske arbejdsopgaver er
- Journalskrivning for patienter indlagt på hospice samt for ambulante patienter
- Booking samt andre opgaver i Bookplan
- Registreringsopgaver
- Telefonpasning
- Ajourføring af den palliative database
- Andre administrative opgaver
Har du
- en godkendt lægesekretæruddannelse
- gode IT-færdigheder og gerne erfaring i Regionens IT-systemer
- interesse for at varetage bagvedliggende opsætningsopgaver i Bookplan
- gode samarbejdsevner og veludviklet situationsfornemmelse
- lyst til at gøre en forskel for både patienter, pårørende og kolleger
- overblik også i pressede situationer
Yderligere oplysninger om stillingen kan indhentes ved kontakt til lægesekretær Tina Pallisgaard Støve i Team for Lindrende Behandling, på telefon 97 66 10 30 eller ledende lægesekretær Sussi Vestergaard på telefon 97 66 14 40.
Vi glæder os til at modtage din ansøgning.
Fakta
- Arbejdssted
Regionshospital Nordjylland -
Kontaktperson
Sussi Vestergaard - Adresse
Hobrovej 18-22, 9000 Aalborg - Stillingstyper
Lægesekretær - Ansættelsesform
Fast ansættelse - Ugentlig arbejdstid
Deltid over 21 timer - Ansættelsens start
01-10-2020 - Regionens jobnr.
7552 - Quick-nr.
395083 - Indrykningsdato
07-08-2020 -
Ansøgningsfrist
25-08-2020 (udløbet)
-
Jobbet er udløbet...
- Føj til favoritter
- Læs om regionen
Fakta
- Arbejdssted
Regionshospital Nordjylland - Adresse
Hobrovej 18-22, 9000 Aalborg -
Kontaktperson
Sussi Vestergaard - Stillingstyper
Lægesekretær - Ansættelsesform
Fast ansættelse - Ugentlig arbejdstid
Deltid over 21 timer - Ansættelsens start
01-10-2020 - Regionens jobnr.
7552 - Quick-nr.
395083 - Indrykningsdato
07-08-2020 -
Ansøgningsfrist
25-08-2020 (udløbet)