Jobbet "Lægesekretær – Team for Lindrende Behandling på Hospice Vangen" er udløbet

Region Nordjylland

Kræftbehandling: Sekretariat

Hobrovej 18-22, 9000 Aalborg

Dit næste skridt

Vi søger en uddannet lægesekretær 34 timer ugentligt pr. 1.10., gerne tidligere.
Arbejdstiden er mandag til torsdag fra 8 – 15 og fredag fra 8 – 14. Har du den rette profil til jobbet er vi villige til at justere en smule i timeantal og arbejdstid.
 
Afdelingens og sekretariatets profil.
Team for Lindrende Behandling tilbyder lindrende behandling og rådgivning til alvorligt syge og døende, hvad enten de opholder sig på sygehus, plejehjem eller i eget hjem. Teamet er tværfagligt sammensat med egne sekretærer, læger, sygeplejersker, socialrådgiver, fysioterapeut, præst og psykolog. Arbejdet foregår i tæt samarbejde med praktiserende læger og hjemmeplejen.
 
Lægesekretærerne har en vigtig koordinerende funktion for hele teamet i at sikre optimalt patientflow samt være med til at tegne teamet udadtil i forbindelse med telefonpasning. Dokumentation i form af skrivning, registrering og booking fylder en stor del af arbejdsdagen.
Sekretærkontoret ligger sammen med kontorerne for resten af det tværfaglige team i en fløj på det nybyggede Hospice på Vangen.
Sekretærerne er en del af Speciale for Kræftbehandling og Team for Lindrende Behandling i Farsø og der er tæt samarbejde og god mulighed for sparring mellem sekretærerne - på trods af fysisk afstand. Team for Lindrende Behandling i Aalborg har i alt 3 sekretærer tilknyttet – alle på deltid og i Farsø er 1 fast sekretær tilknyttet. Fleksibilitet og vilje til at ”få det til at lykkes” er et must for teamet.
 
Vi tilbyder  
  • En dejlig arbejdsplads med engagerede og ansvarsbevidste kollegaer
  • Et selvstændigt og udfordrende arbejde i en afdeling med høj aktivitet
  • Et job, hvor professionalisme, anerkendelse og nærvær er nøgleord
  • Grundig oplæring ved dygtige kolleger
 
De typiske arbejdsopgaver er 
  • Journalskrivning for patienter indlagt på hospice samt for ambulante patienter
  • Booking samt andre opgaver i Bookplan
  • Registreringsopgaver
  • Telefonpasning
  • Ajourføring af den palliative database
  • Andre administrative opgaver
 
Har du 
  • en godkendt lægesekretæruddannelse
  • gode IT-færdigheder og gerne erfaring i Regionens IT-systemer
  • interesse for at varetage bagvedliggende opsætningsopgaver i Bookplan
  • gode samarbejdsevner og veludviklet situationsfornemmelse
  • lyst til at gøre en forskel for både patienter, pårørende og kolleger
  • overblik også i pressede situationer
 
Yderligere oplysninger om stillingen kan indhentes ved kontakt til lægesekretær Tina Pallisgaard Støve i Team for Lindrende Behandling, på telefon 97 66 10 30 eller ledende lægesekretær Sussi Vestergaard på telefon 97 66 14 40.
 
Vi glæder os til at modtage din ansøgning.