Region Syddanmark

Region Syddanmark

J.B. Winsløws Vej 4, Indgang 20, Penthouse, 5000 Odense C

Afdelingsledelsessekretær til Kirurgisk Afdeling A, OUH Odense Universitetshospital

 

Vi søger en robust, loyal og handlekraftig sekretær, som har lyst til at arbejde med lægernes vagtplanlægning og arbejdstidstilrettelæggelse. Derudover skal du også arbejde med udvalgte opgaver for Afdelingsledelsen. Du skal kunne trives i en travl og omskiftelig hverdag, have overblik og gode samarbejdsevner.

Stillingen er fra den 1. april 2021 eller efter aftale og timenormen er på 37 timer/ugen eller efter aftale. Ved den rette ansøger er det ikke afgørende, om stilingen er på fuld tid.

 

Kirurgisk Afdeling A er en stor afdeling med aktivitet på matriklerne Odense, Svendborg og Nyborg. Der er ca. 380 medarbejdere ansat på Kirurgisk Afdeling A svarende til ca. 90 læger – ca. 235 plejepersonaler – ca. 40 lægesekretærer – ca. 15 stabspersonale. Kirurgisk Afdeling A har et samlet løn- og driftsbudget på 256 mio. kr.

 

Afdelingen ledes af én Afdelingsledelse bestående af en Ledende Overlæge og en Oversygeplejerske. Ligeledes hører der en stabsfunktion til Afdelingsledelsen. Denne består af et ledelsessekretariat, en kvalitets- og arbejdsmiljøkoordinator, udviklingssygeplejersker, samt en forskningsenhed.

Afdelingsledelsen er 3 dage i Odense og 2 dage i Svendborg hver uge.

 

Dine ansvarsområder vil umiddelbart være nedstående, men de kan ændres med tiden:

  • Arbejdstilrettelæggelse for lægegruppen i Odense i samarbejde med den Ledende Overlæge
  • Ajourføring af normeringsoversigt for læger i Odense
  • Introduktion af vagtplanlægning for nye læger i Odense
  • Deltagelse i Operationsplanlægningsmøder
  • Administration af Tjenestefriansøgninger
  • Post og kalenderstyring for Afdelingsledelsen i samarbejde med de øvrige sekretærer
  • Deltagelse i Sektionsledermøder og Specialerådsmøder for læger
  • Bidrage til sekretariatets tværgående opgaver
  • Ad Hoc opgaver for Afdelingsledelsen

Du kommer til at have et samarbejde med de øvrige stabsmedarbejdere i afdelingen og tværgående stabsafdelinger på OUH, såsom HR, Lønfunktionen og Direktionen.

 

Faglige og personlige kompetencer:

  • Uddannet lægesekretær gerne suppleret med klinisk erfaring
  • Eventuelt en kommunom eller diplomuddannelse, men det er ikke et krav
  • Gerne erfaring fra en lignende stilling
  • Gerne erfaring med Modul Tjenestetid/Silkeborg Data, Acadre, Sydid og ILS
  • Du har god analytisk sans og flair for tal og brugen af IT, herunder erfaren Office bruger – særligt Excel.
  • Du er udviklings- og handlingsorienteret, kan bevare overblikket og roen i en travl hverdag
  • Du kan arbejde selvstændigt, men er også en Teamplayer og har gode samarbejdsevner
  • Du arbejder struktureret og er detaljeorienteret og har sans for at tilrettelægge egen arbejdsdag
  • Du har flair for kreative løsninger til gavn for de daglige arbejdsgange
  • Villig til at indgå i en hverdag som ofte forandrer sig, og ser det som et krydderi i det daglige arbejde

 

Hvad kan vi tilbyde?

  • Tæt sparring med Afdelingsledelsen, bl.a. i form af daglige Postmøder
  • 3 super gode kolleger, som kender afdelingen og arbejdsgangene rigtig godt
  • Grundig oplæring i funktionen og introduktion til Afdeling A
  • Et spændende job i en afdeling i udvikling, og hvor du får mulighed for indflydelse på dine opgaver og for strukturering af din arbejdsdag
  • Relativt fleksible rammer for mødetider, afspadsering og ferieafvikling
  • Mulighed for hjemmearbejdsdage
  • Faglig udvikling i form af kurser og uddannelse i forhold til funktionen

 

Løn og ansættelsesvilkår

Du ansættes på den timenorm der aftales ved ansættelsen og arbejdsstedet er på OUH i Odense.

Løn og ansættelsesforhold sker i henhold til gældende overenskomst mellem HK og Regionernes Løn- og Takstnævn, ligesom øvrige ansættelsesvilkår er efter gældende overenskomst.

Kandidater der kommer uden for Region Syddanmark er omfattet af 3 måneders prøvetid. Inden endelige ansættelse påregnes det, at der indhentes referencer – så du bedes enten i din ansøgning eller medbragt til en eventuelt samtale, medbringe data på hvem vi kan kontakte herom.

 

Ansøgning

Der er ansøgningsfrist torsdag den 11. februar 2021 og ansættelsessamtaler forventes afholdt tirsdag den 23. februar 2021 i Svendborg.

Ansøgning skal være vedlagt CV samt dokumentation for uddannelse og erhvervserfaring. Der søge elektronisk via Regionens Jobportal.

 

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at rette henvendelse til en af følgende:

 

Du er også meget velkommen til at komme på et uforpligtigende besøg i vores afdeling.

OUH´s internetside, Facebook og Linkedin kan du læse mere om afdelingen​.

  • Fakta

  • Arbejdssted
    OUH Odense Universitetshospital, Odense
  • Kontaktperson
    Maria Thamm
  • Adresse
    J.B. Winsløws Vej 4, Indgang 20, Penthouse, 5000 Odense C
  • Stillingstyper
    Lægesekretær
  • Ansættelsesform
    Fast ansættelse
  • Ugentlig arbejdstid
    Fuld tid
  • Ansættelsens start
    01-04-2021
  • Regionens jobnr.
    213936
  • Quick-nr.
    402929
  • Indrykningsdato
    12-01-2021
  • Ansøgningsfrist
    11-02-2021 (udløbet)


  • Fakta

  • Arbejdssted
    OUH Odense Universitetshospital, Odense
  • Adresse
    J.B. Winsløws Vej 4, Indgang 20, Penthouse, 5000 Odense C
  • Kontaktperson
    Maria Thamm
  • Stillingstyper
    Lægesekretær
  • Ansættelsesform
    Fast ansættelse
  • Ugentlig arbejdstid
    Fuld tid
  • Ansættelsens start
    01-04-2021
  • Regionens jobnr.
    213936
  • Quick-nr.
    402929
  • Indrykningsdato
    12-01-2021
  • Ansøgningsfrist
    11-02-2021 (udløbet)

Du er ikke logget ind

For at kunne oprette en jobagent på baggrund af dette job skal du først logge ind. Vil du logge ind nu?

Ja, tak! Opret bruger ×
På baggrund af dette job

Sundhedsjobs

Sundhedsjobs.dk er en portal, der samler alle regionernes stillingsopslag i sundhedssektoren. Portalen drives af Danske Regioner og de 5 regioner i fællesskab.