Jobbet "Sygeplejersker søges til Mave – og tarmkirurgisk Sengeafsnit" er udløbet

Region Midtjylland

Kirurgiske Mave og tarm Kikkertundersøgelser

Skovlyvej 1, 8930 Randers NØ

Dit næste skridt
Vi søger to sygeplejersker til Mave- og Tarmkirurgisk Sengeafsnit.

Der er tale om
  • En fast stilling som sygeplejerske med start 1. marts 2021
  • Et barselsvikariat for sygeplejerske i perioden fra 1. marts 2021 til 31. januar 2022

Du kan selv få indflydelse på timetallet. Stillingerne er på 37 timer ugentligt.
Dette jobopslag kalder på sygeplejersker, der har lyst til at arbejde i to holds skifte, enten dag/aften eller dag/nat. Man skal regne med 6-8 vagter på 4 uger.
Ved interesse for fast aftenvagt eller fast nattevagt, er der også mulighed for det. Du får mulighed for medindflydelse på vagtplanlægningen. 

Der arbejdes efter eget ønske hver 2. eller hver 3. weekend i 8 timers vagter.

Den kirurgiske sygepleje er kendt som et spændende, udfordrende og lærerigt sygeplejespeciale. Specialet er præget af høj faglighed, hvor der konstant er fokus på udvikling og det gode patientforløb. Afsnittet er normeret til 26 senge.
Vi modtager både elektive - og akutte patienter. Patienter indlagt akut, modtages via den fælles akutte modtagelse.

Under det kirurgiske speciale tilhører operationspatienter fra øre, næse og halsspecialet.
Til sengeafsnittet er knyttet et Korttidsafsnit, der varetager modtagelse af elektive – og sub akutte patienter. I dette afsnit klargøres patienter til operation, undersøgelser eller anden behandling.

Personalet i sengeafsnittet er en blanding af både erfarne sygeplejersker og personale med knap så meget erfaring.
Personalet er omstillingsparat og er altid positivt indstillet over for forandringer.
Vi arbejder konstant med det gode arbejdsmiljø i afdelingen og har kontinuerligt fokus på udviklingen af det gode tværfaglige samarbejde.

Vi har et rigtig godt socialt sammenhold, som vi værner meget om. Vi har en åben og ærlig omgangstone. Kolleger kærer sig om hinanden. Vi er gode til at grine sammen, og laver sammen flere sociale arrangementer.

Hos får du:

Du får her mulighed for at arbejde i et meget spændende speciale i konstant udvikling. Du kommer til at indgå i et godt kollegaskab. I afdelingen er vi engagerede, ambitiøse og motiverede, og vi glæder os til at tage imod dig.
Som ny i afdelingen følger du et struktureret introduktionsprogram ved vores introduktions – og oplæringsansvarlige sygeplejerske. Introduktionen tilpasses dine kompetencer, og tager udgangspunkt i dig, og hvordan du lærer bedst.


Du får ligeledes:
 
  • Engagerede, fleksible og fagligt dygtige kollegaer
  • Mulighed for personlig og faglig udvikling
  • Et indholdsrigt og udfordrende job
  • En hverdag med mange varierende sygeplejefaglige opgaver
  • Indflydelse på vagtplanlægningen

Vi forventer en kollega, der har/er:
 
  • Positiv indstilling
  • Fagligt velfunderende. Gerne med erfaring inden for specialet, men ikke et krav
  • Fleksibel, omstillingsparat og samarbejdsvillig
  • Gode kommunikative evner
  • Engagement og initiativrig
  • Tager ansvar for egen læring
  • Tager del i udviklingen af det fortsat gode arbejdsmiljø
  • Evner i forhold til at have mange bolde i luften

Der gøres opmærksom på, der vil blive indhentet børneattest som forudsætning for ansættelse.

Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst efter principper for lokal løndannelse.

Der må påregnes en prøvetid på 3 måneder.

Yderligere oplysninger om stillingen kan fås hos afdelingssygeplejerske Birgitte Aborg, tlf. 78 42 13 21.

 
Ansøgningsfrist: 25. januar 2021

Ansøgningen skal sendes via link: "Søg job/Send ansøgning"

Ansættelsessamtaler vil finde sted den 28. januar 2021

Hvis ansøgere ikke har hørt fra os inden udgangen af januar måned 2021, er man ikke kommet i betragtning til stillingerne.

Det er muligt at læse mere om Regionshospitalet Randers på www.regionshospitalet-randers.dk























Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.