Region Syddanmark
J.B. Winsløws Vej 4, Indgang 211,, 5000 Odense C
OUH Logistikafdelingen søger en indkøber
Indkøbs- og Lagersektionen i Logistikafdelingen søger pr. 1. maj 2021 eller hurtigst muligt en indkøber til en 37 timers fast administrativ stilling inden for indkøb. Du skal understøtte vores nuværende indkøbsgruppe i den daglige drift med kommunikationen til vores kunder, de kliniske samt administrative afdelinger på OUH og vores eksterne samarbejdspartnere. Frem mod Nyt OUH vil en stor del af dine opgaver bestå i at soignere varesortimentet, så det vil være en klar fordel, hvis du har et bredt kendskab til kliniske utensilier.
Sektionen består af funktionsområderne Indkøb/Økonomi, Lager samt Brik Logistik.
Sektionen er én af fire sektioner i Logistikafdelingen og vi er én af tre serviceafdelinger på OUH. Vi er samlet set ca. 400 medarbejdere i afdelingen. Link til korte film om afdelingen: http://www.ouh.dk/wm383384
Om jobbet:
Opgaverne vil bl.a. omhandle:
- Indkøbe til sterillageret
- Soignere varesortiment
- Rykker efter varer
- Finde erstatningsvarer
- Besvare henvendelser via telefon, mail og portal.
- Deltage i udbud
- Opfølgning og genforhandling af indkøbs- og prisaftaler
- Supportere kliniske afdelinger med vareoprettelser i indkøbssystemet ILS
- Kontakt til hospitalets afdelinger
- Kontakt til eksterne leverandører
- Samarbejde med og understøtte økonomiteamet med at sikre korrekt håndtering og rettidig betaling af fakturaer
- Samarbejde med Indkøbsafdelingen i Region Syddanmark om indkøbsaftaler på OUH.
Profilen som vi søger:
- Vi ser gerne, at du har klinisk og/eller sygeplejefaglig baggrund
- Er i besiddelse af en større indsigt og erfaring med sterilvarer og hygiejneforhold
- Har fokus på kvalitet, forsyningssikkerhed og det optimale logistiske flow
- Serviceminded og arbejder ud fra vores strategiske mål om: ”Patienten først”
- Kan selvstændigt håndtere ad hoc opgaver og mindre projekter ud fra mål opsat af ledelse og medarbejdere
- Din funktion vil være vores ansigt ud ad til i organisationen, hvor du i dialog med kunden ser muligheder frem for begrænsninger
- Erfaring med Excel
- Bindeled og kontaktperson mellem kunder, samarbejdspartnere og sektionen
- Generelt gode IT-kompetencer
- Gode samarbejdsevner
- Dialogbaseret - med en positiv indstilling til arbejdet
- Struktureret og analytisk
- Stærk i skrift og tale
- Kan have mange bolde i luften.
Vi tilbyder:
- Du bliver en del af en afdeling, som er i udvikling frem mod Nyt OUH
- Et arbejdsmiljø, hvor vi er omstillingsparate i forhold til hvad kunden og patienten forventer
- En kultur hvor vi vægter, at vi skal have det sjovt og samtidig skabe resultater sammen
Løn- og ansættelsesforhold er i henhold til gældende overenskomst mellem Danske Regioner og HK.
Yderligere oplysninger:
Henvendelse til Driftsleder Charlotte Unger på mail: charlotte.unger@rsyd.dk
Ansøgningsfrist: Mandag d. 22. marts 2021
Ansættelsessamtaler gennemføres løbende
Ansøgning sker elektronisk via nedenstående link til HR Manager
Fakta
- Arbejdssted
OUH Odense Universitetshospital, Odense -
Kontaktperson
Mia Didriksen - Adresse
J.B. Winsløws Vej 4, Indgang 211,, 5000 Odense C - Stillingstyper
Administrativ sygeplejerske - Ansættelsesform
Fast ansættelse - Ugentlig arbejdstid
Fuld tid - Ansættelsens start
01-05-2021 - Regionens jobnr.
214730 - Quick-nr.
406196 - Indrykningsdato
08-03-2021 -
Ansøgningsfrist
22-03-2021 (udløbet)
-
Jobbet er udløbet...
- Føj til favoritter
- Læs om regionen
Fakta
- Arbejdssted
OUH Odense Universitetshospital, Odense - Adresse
J.B. Winsløws Vej 4, Indgang 211,, 5000 Odense C -
Kontaktperson
Mia Didriksen - Stillingstyper
Administrativ sygeplejerske - Ansættelsesform
Fast ansættelse - Ugentlig arbejdstid
Fuld tid - Ansættelsens start
01-05-2021 - Regionens jobnr.
214730 - Quick-nr.
406196 - Indrykningsdato
08-03-2021 -
Ansøgningsfrist
22-03-2021 (udløbet)