Nyoprettet sekretærstilling i Hjertemedicinsk afdeling B - Receptionen.
Vi søger en dygtig lægesekretær eller sundhedsservicesekretær til afdelingens reception i Vestfløjen, Hjertemedicinsk afdeling B. Stillingen genslås for at tiltrække flere ansøgere.
Hjertemedicinsk afdeling er en stor afdeling med ca. 270 ansatte og med et årligt driftsbudget på ca. 300 mill. kr.
Vi er en stor og spændende afdeling, der varetager udredning og behandling af alle former for hjertesygdomme.
Afdelingen er organiseret med tre stationære sengeafsnit, et akut kardiologisk modtageafsnit, et kardiologisk laboratorium og et omfattende ambulatorium. Hjertemedicinsk afdeling B udgør ét af Danmarks fire hjertecentre, der varetager højt specialiserede funktioner.
Vi er 30 sekretærer ansat i Hjertemedicinsk Afdeling B, hvor vi har ansvar for mange forskellige og spændende opgaver.
Hjertemedicinsk Afdeling B søger pr. 1. maj eller efter aftale en uddannet lægesekretær eller sundhedsservicesekretær til afdelingens receptionistfunktion. Stillingen er på 37 timer pr. uge med arbejdstid i tidsrummet kl. kl. 08.00-15.30
Opgaverne i receptionen er mangeartede og for at komme i betragtning til stillingen skal du gerne have blæksprutte-evner, være et energibundt, elske patientkontakt og være serviceminded. Man må gerne kunne høre dit smil i telefonen! Dine primære opgaver i receptionen vil være modtagelse af patienter i receptionsområdet, indkaldelse af ambulante patienter og en del telefonkontakt til patienter og pårørende. Desuden vil du i tæt tværfagligt samarbejde med læger og sygeplejersker indgå i planlægningen af dagens program.
Opgaverne i afdelingen er mangeartede. For at komme i betragtning til stillingen forventer vi, at du har et positivt sind, er glad for patientkontakt, og forstår at sætte patient og pårørende først.
Krav til stillingen
- Du er enten uddannet lægesekretær/sundhedsservicesekretær eller har erfaring som receptionist.
- Du er rutineret i at benytte Cosmic/CPAS. Herudover må du gerne kunne begå dig i programmerne i Office pakken.
Vi tilbyder
- En afdeling i rivende udvikling frem mod nyt OUH.
- Tværfagligt samarbejde med både læger, sygeplejersker, øvrige sekretærer og andre personaler både i egen afdeling og med øvrige samarbejdspartnere.
- Gode kolleger med godt humør, også i en travl hverdag.
- En afdeling med mulighed for udvikling af kompetencer både i egen afdeling, ved faglige kurser og ved videreuddannelse.
Ansættelse
01.05.21 eller snarest muligt. Ansættelsessamtaler afholdes løbende.
Vil du høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Anette Reimer Hansen på mobil 29210046 eller mail anette.reimer.hansen@rsyd.dk eller stedfortræder Lis Rasmussen mobil 23482846, mail lis.rasmussen@rsyd.dk
-
Jobbet er udløbet...
- Føj til favoritter
- Læs om regionen
Fakta
- Arbejdssted
OUH Odense Universitetshospital, Odense - Adresse
J.B. Winsløws Vej 4, Indgang 20, Penthouse 2. sal, 5000 Odense C -
Kontaktperson
Louise Bang - Stillingstyper
Lægesekretær - Ansættelsesform
Fast ansættelse - Ugentlig arbejdstid
Fuld tid - Ansættelsens start
01-05-2021 - Regionens jobnr.
214916 - Quick-nr.
406965 - Indrykningsdato
11-03-2021 -
Ansøgningsfrist
18-04-2021 (udløbet)
Du er ikke logget ind
For at kunne oprette en jobagent på baggrund af dette job skal du først logge ind. Vil du logge ind nu?
Ja, tak! Opret bruger ×Andre job fra Region Syddanmark der minder om dette
-
Lægesekretær/sundhedsadministrativ koordinator til Ortopædkirurgisk afdeling, Esbjerg Sygehus/Grindsted Sygehus
Sydvestjysk Sygehus Esbjerg | Finsensgade 35, 6700 Esbjerg
LægesekretærOpslået
22-04-2024Ansøgningsfrist
17-05-2024 -
Steno Diabetes Center Odense (SDCO) søger effektiv vagtplanlægger til ny central funktion
OUH Odense Universitetshospital, Odense | Indgang 112, 5. sal, Kløvervænget 10, 5000 Odense C
LægesekretærOpslået
19-04-2024Ansøgningsfrist
30-05-2024