Daglig leder til højt specialiseret tilbud Autismeflex og Bostøtten Søren Møllers Gade - Specialområde Autisme
Er du drevet af ledelse i krydsfeltet mellem drift og strategi og hvor faglighed er omdrejningspunktet - så har vi måske et job til dig.Vil du være med til at stå i spidsen for to højtspecialiserede afdelinger bestående af dygtige tværfaglige sammensatte medarbejdergrupper, der yder 1:1 bistand i borgerens hjem?
Har du en inddragende og anerkendende ledelsesstil, der gør det nemt for medarbejderne at gøre det, de er bedst til?
Vil du være med til at stå i spidsen for større forandringsprocesser, hvor der er fokus på arbejdsmiljø og faglighed med afsæt i en inddragende, anerkendende og systematisk ledelsesstil?
Så har vi måske et job til dig.
Vi søger en barselsvikar for vores daglige leder - med start 1. juni hvor du vil få en måneds overlap med nuværende daglig leder, så vi understøtter en god intro og opstart i afdelingerne.
Dine opgaver
- Du understøtter afdelingslederen og sikrer den daglige drift
- Du har ansvaret for den faglige indsats, kvalitetssikring og daglig drift i afdelingerne
- Du har det daglige ansvar for arbejdsmiljøet og personalet
- Du har ansvar for opgaver i forbindelse med kvalitetssikring i tæt samarbejde med fagkoordinator, teamkoordinator og kvalitetsnøgleperson
- Du skal agere i tæt samarbejde med TR, AMR og TRIO gruppe i dagligdagen
- Du har tæt samarbejde med sundhedsansvarlige i sikring af afdelingernes sundhedsfaglige opgaver
- Du er med til at sikre, at budgetterne overholdes bl.a. gennem et vedholdende fokus på arbejdstidsplanlægningen.
- Du samarbejder med borgere og pårørende i det omfang, hvor din involvering understøtter medarbejdernes opgave hos borgerne
- Du samarbejder med kommunale myndigheder og øvrige eksterne
- samarbejdspartere
- Du skal kunne lede medarbejdere på distancen, når de ikke er tilstede på kontoret
- Engagerede og gode medarbejdere i tværfagligt samarbejde, som brænder for at gøre en forskel for borgerne
- Markant indflydelse i implementering af forandringer i afdelingerne, såsom arbejdsmiljømæssige tiltag, implementering af faglige tilgange og metoder samt forbedringstiltag i resultatdokumentation.
- En arbejdsplads, hvor vi sætter fokus på alt det, vi kan sammen – både i samarbejde med lederkollegaer og medarbejdere
- Introprogram i samarbejde med daglig leder
- Vejledning og støtte fra Specialområde Autismes Sekretariat
- Løbende opkvalificering på interne temadage og kurser
- Du er loyal overfor fælles beslutninger og handler derefter
- Du udviser handlekraft og kan navigere imellem vilkår og muligheder
- Du formår at være vedholdende i din ledelsesstil og sikrer samtidig medarbejdernes følgeskab ved at være lyttende, inddragende og dialogorienteret
- Du er god til at skaber rammer, som gør det muligt for medarbejderne at udføre kerneopgaven
- Du bevarer overblikket og træffer beslutninger – også i pressede situationer
- Du har gode kommunikative evner – både mundtligt og skriftligt
- Du har kendskab til komplekse borgere med flere komorbiditeter
Din profil
- Du har en faglig relevant uddannelse som f.eks. pædagog, ergoterapeut eller lignende, og praktisk erfaring fra arbejdet med autisme og med målgruppen.
- Du må gerne have erfaring med ledelse, men mest af alt skal du være opdateret på den seneste viden om autisme og komorditet og have lyst til ledelse af flere afdelinger i en større forandringsproces.
Om Autismeflex og Bostøtten i Søren Møllers Gade
Autismeflex er en del af Specialområde Autisme, Region Midtjyllands specialiserede
tilbud til voksne med autisme. Vi tilbyder varierende støtte med individuelle
udviklingsmuligheder og grundlag for et trygt og meningsfyldt voksenliv med autisme.
Bostøtten i Søren Møllers gade yder bostøtte til borgere med egen bopæl i Randers. I
tilknytning til bostøtten ligger SAU-Værket som er et aktivitets- og samværstilbud, der
tilbyder mulighed for spisning og samvær med andre.
Målgruppen er normalbegavede - højtbegavede borgere med meget komplekse udfordringer og høj grad af kompleksitet i diagnosen indenfor autismespektret. Ofte er diagnosen kombineret
med yderligere komorbiditet som psykiatriske diagnoser og misbrugsproblematikker,
ligesom nogle kan have en dom som følge af konkret adfærd.
Du kan læse mere om Specialområde Autisme og Autismeflex på www.sau.rm.dk
Vil du vide mere
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Mette Vase på tlf. 24644187 eller daglig leder Malene Holm Eskildsen tlf. 20334691.
Løn og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst og aftaler om Ny
Løn mellem din faglige organisation og Region Midtjylland.
Ansøgningsfrist
Ansøgningsfristen er den 18.april og ansættelsessamtaler afholdes d. 21.april og
d. 26. april.
Der vil efter 1. samtale udarbejdes en profilanalyse, som vil være udgangspunktet for 2. samtale, ligesom der vil blive indhentet reference efter 2. samtale.
Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.
-
Jobbet er udløbet...
- Føj til favoritter
- Læs om regionen
Fakta
- Arbejdssted
Socialområdet - Adresse
Provstegade 10, 8900 Randers C -
Kontaktperson
Charlotte Bødker Lorenzen - Stillingstyper
Ergoterapeut - Ansættelsesform
Tidsbegrænset periode - Ugentlig arbejdstid
Fuld tid - Ansættelsens start
01-06-2021 - Regionens jobnr.
29765 - Quick-nr.
407032 - Indrykningsdato
24-03-2021 -
Ansøgningsfrist
18-04-2021 (udløbet)
Du er ikke logget ind
For at kunne oprette en jobagent på baggrund af dette job skal du først logge ind. Vil du logge ind nu?
Ja, tak! Opret bruger ×