Region Hovedstaden

Region Hovedstaden

Borgervænget 7, 2100 København Ø

Nye kollegaer til Sundhedsplatformens Servicedesk i Center for IT og Medicoteknologi (CIMT)

Brænder du for værdiskabende Sundhedsplatforms (SP)-support og imødekommende service? Så er du måske vores nye kollega.

I CIMT´s Servicedesk sikrer vi 1. line telefonisk SP-support til Region Hovedstadens mere end 40.000 medarbejdere, der primært består af frontpersonalet på hospitalerne. Hos os handler it og digitalisering om liv.

Vi har tilfredse brugere og medarbejdere, der trives

Vi har i gennemsnit månedligt ca. 2.100 telefoniske og 250 skriftlige henvendelser, som vi løser professionelt, kompetent og hurtigt (over 80 % løses ved første kontakt).

Vi er en succes, når vores brugere er tilfredse med den service, de får. Det kræver tilfredse medarbejdere. Derfor er vores andet succesparameter en høj medarbejdertrivsel. Det skaber vi gennem et stærkt fællesskab og en åben og tillidsfuld kultur, hvor vi arbejder fokuseret og professionelt, mens vi har det sjovt.

Om jobbet
Vi er er ca. 50 medarbejdere opdelt i to dynamiske teams: Teknisk team og Sundhedsplatform team.

Du vil blive en del af vores velfungerende og kompetente Sundhedsplatform team.

Dine kerneopgaver bliver:

  • At yde professionel og serviceminded SP-telefonsupport til regionens ansatte
  • At sagsregistrere alle henvendelser med udførlig beskrivelse af problem og løsning
  • At besvare skriftlige henvendelser fra brugerne
  • At håndtere/løse sager i vores 2.level sagsløsning
  • På sigt at varetage særopgaver som f.eks. kollegahjælp (floorwalker), oplæring af nye kollegaer, udarbejdelse af templates m.m.

Du vil få en grundig oplæring i alle opgaverne.

Om dig:
Du er enten uddannet kliniker eller har på anden måde tilegnet dig SP-kompetencer og har eventuelt relevant erfaring med kundeservice eller telefonsupport. Du motiveres af at yde en imødekommende telefonbetjening og samtidig opbygge nye stærke SP-kompetencer.

Vi forestiller os desuden, at du:

  • Er en dygtig formidler og kan kommunikere med mange forskellige mennesker og dermed sikre en høj brugertilfredshed
  • Har SP-kendskab og evner at yde anvendelsessupport på SP-udfordringer, der sikrer at vores brugere hurtigt kan fortsætte deres arbejde
  • Er stærk i skriftlig kommunikation, da vi dagligt dokumenterer og korresponderer skriftligt 
  • Er proaktiv og kommer med forslag til forbedringer
  • Er indstillet på at blive en del af et team, hvor både selvstændighed og samarbejde er en selvfølgelighed i en tempofyldt og omskiftelig hverdag
  • Har udviklingspotentiale til på sigt at varetage forskellige roller i sektionen - og måske tidligere beskæftiget dig med træning, supervision el.lign.
  • Har en god situationsfornemmelse og bidrager til en god energi og trivsel i sektionen

Ansættelsesforhold
Dit nye arbejdssted vil være Borgervænget 7, 2100 København Ø, der ligger lige ved siden af Ryparken Station og Hans Knudsens Plads med rigtig gode transportmuligheder.

Løn- og ansættelsesvilkår er med udgangspunkt i gældende overenskomst for Administrations- og IT-personale m.fl., med mulighed for forhandling af eventuelle tillæg, der modsvarer dine kvalifikationer.

Arbejdstiden er 37 timer pr. uge. Der er 13 personer tilknyttet SP teamet. Åbningstiden for support på Sundhedsplatformen er hverdage 8-20 og weekend- og helligdage 8-18. Alle i teamet indgår i rullet, og du vil gennemsnitligt have en aftenvagt fra 12.35-20.05 hver 13. dag, og en weekendvagt fra 7.55-18.05 hver 13. weekend.  Der er gode muligheder for at bytte vagter med dine kolleger.

Yderligere oplysninger
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte sektionschef Henriette Stilling på telefon 21 12 90 23 eller teamkoordinator Pernille Hall Villadsen på telefon 21 82 84 20.

Ansøgningsfrist
Vi ser frem til at modtage din ansøgning med relevante bilag senest den 1. november 2021 via vores online rekrutteringssystem.

Samtalerne afholdes løbende. Forventet tiltrædelse er den 1. december 2021 eller hurtigst muligt.

Om CIMT
Som Danmarks største offentlige sundhedsteknologiske virksomhed har vi med godt 1.000 medarbejdere den kritiske masse på mange områder. Vi repræsenterer og hylder en stor mangfoldighed, og mange af vores leverancer præsteres på tværs af faglige og organisatoriske skel. Vores mission er vores vigtigste aktiv for motivation. Vækst i medarbejderes kompetencer er garanteret af dynamikken i sundhedsteknologien. Arbejdsmiljøet er højt prioriteret i ledelse og samarbejdsorganer.

Du kan læse mere om CIMT på vores hjemmeside

Klik her for at høre mere om stillingen.

 

  • Fakta

  • Arbejdssted
    Almen praksis - Region Hovedstaden
  • Kontaktperson
    Henriette Stilling
  • Adresse
    Borgervænget 7, 2100 København Ø
  • Stillingstyper
    Administrativ sygeplejerske
  • Ansættelsesform
    Fast ansættelse
  • Ugentlig arbejdstid
    Deltid over 21 timer
  • Ansættelsens start
    Snarest muligt
  • Regionens jobnr.
    234913
  • Quick-nr.
    417027
  • Indrykningsdato
    20-09-2021
  • Ansøgningsfrist
    01-11-2021 (udløbet)


  • Fakta

  • Arbejdssted
    Almen praksis - Region Hovedstaden
  • Adresse
    Borgervænget 7, 2100 København Ø
  • Kontaktperson
    Henriette Stilling
  • Stillingstyper
    Administrativ sygeplejerske
  • Ansættelsesform
    Fast ansættelse
  • Ugentlig arbejdstid
    Deltid over 21 timer
  • Ansættelsens start
    Snarest muligt
  • Regionens jobnr.
    234913
  • Quick-nr.
    417027
  • Indrykningsdato
    20-09-2021
  • Ansøgningsfrist
    01-11-2021 (udløbet)
På baggrund af dette job