Jobbet "Sekretær/personlig assistent søges til professorer i Afdeling for Led- og Knoglekirurgi:" er udløbet

Region Hovedstaden

Region Hovedstaden

Blegdamsvej 9, 2100 København Ø

Dit næste skridt

Afdeling for Led- og Knoglekirurgi på Rigshospitalet har tre professorer. Til en nyoprettet stilling søger vi nu en sekretær/personlig assistent, som har lysten og kompetencerne til at varetage funktionen som vigtig nøgleperson for dem.

Der er tale om en fuldtidsstilling med tiltrædelse d. 1. januar 2022 eller snarest derefter.

Stillingen indebærer en række spændende og mangeartede arbejdsopgaver og er præget af behov for stor selvstændighed og overblik og udøves i tæt samarbejde med professorerne og relevante parter.

Afdeling for Led- og Knoglekirurgi på Rigshospitalet er en stor afdeling, der primært varetager den højt specialiserede ortopædkirurgiske behandling af patienter, primært fra Østdanmark, Færøerne og Grønland. Vi arbejder dagligt med mange faglige udfordringer og stor variation i hverdagen indenfor et bredt og komplekst speciale.

Vi foretager kirurgiske behandlinger af sygdomme i og skader på kroppens knogler, væv og led.  Afdelingen er en specialafdeling for traumekirurgi, rygkirurgi, kunstige led, tumor- og håndkirurgi samt børneortopædi.

Afdelingen består af en klinik med ca. 20.000 ambulante konsultationer pr. år samt et sengeafsnit med 38 sengepladser og har derved et stort patientvolumen. Vi er i alt ca. 140 ansatte, hvoraf sekretærgruppen består af 15 dygtige og engagerede sekretærer.

Der er tale om en ny sekretærfunktion, og der er derfor rig mulighed for at være med til at opbygge funktionen og have medindflydelse på arbejdsopgaver mm. Dette naturligvis i samarbejde med den ledende lægesekretær og vores tre professorer.

Vi værdsætter et arbejdsmiljø og arbejdsfællesskab, hvor der er plads til den enkelte. Vores værdier bygger på respekt, ansvarlighed og dynamik. Vi tilstræber, at alt samarbejde foregår i anerkendende dialog og med vidensdeling for øje. Vi er en afdeling i rivende udvikling og har et højt aktivitetsniveau. Vi har en stor berøringsflade og mange samarbejdspartnere, og det er vigtigt, at alle vores sekretærer er udadvendte og imødekommende. Vi tilstræber et meget højt serviceniveau, både i relation til patienter, pårørende og samarbejdende parter.

Vi forventer du dækker følgende:

  • Kalenderstyring, herunder booking og indkaldelse af møder, lokaler, forplejning mm.
  • Praktisk bistand i forbindelse med tilrettelæggelse og afvikling af undervisning og kurser.
  • Praktisk bistand i forbindelse med møder fx skrivning af referater.
  • Fundraising: afsøgning af muligheder, udarbejdelse af udkast samt indsendelse af ansøgninger.
  • Bistand i forbindelse med forskningsprojekter.
  • Økonomiopgaver relateret til forskning.
  • Bistand til udarbejdelse af indrapportering i relation til forskning.
  • Assistance ved manuskriptskrivning, herunder referencer og opsætning til tidsskrift.
  • Diverse korrespondancer på dansk og engelsk.

Vi tilbyder:

  • Et godt tværfagligt samarbejde, hvor du er en væsentlig medspiller.
  • Nyoprettet funktion med mulighed for medindflydelse på organiseringen af din hverdag.
  • Mulighed for relevant videreuddannelse fra Københavns Professionshøjskole.
  • Forskellige spændende typer af sekretæropgaver indenfor et bredt og komplekst speciale.
  • En dynamisk og levende arbejdsplads.
  • En samlet sekretærgruppe, der sparrer, støtter og hjælper hinanden.
  • En tværfaglig medarbejdergruppe med et højt fagligt niveau og stolthed.

Du har:

  • Uddannelse som lægesekretær, kontorassistent, korrespondent eller anden akademisk uddannelse på bachelorniveau.
  • Gerne erfaring fra lignende stilling.
  • Gerne erfaring med styring af forskningsprojekter, herunder forskningskonti.
  • Lyst til at indgå i en teamstruktur og et samarbejde med flere forskellige faggrupper.
  • Lyst til at arbejde i et hektisk miljø og er vant til at arbejde struktureret for derved at bevare overblikket.
  • Glimt i øjet og har fokus på det gode samarbejde.
  • Gerne erfaring med at kommunikere på engelsk på et højt niveau.

Hvis du har spørgsmål til stillingen eller ønsker at besøge klinikken, er du velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Sara Elisabeth Eilsø på telefon 35 45 86 26.

Løn og arbejdstid:

37 timer ugentligt. Løn efter gældende overenskomst.

Ansøgningsfrist:

Motiveret ansøgning og CV skal være os i hænde senest mandag d 6. december kl. 12.

Vi forventer at afholde samtaler løbende, og ansætter når den rigtige kandidat er fundet.