Respirationscenter Øst søger en sygeplejefaglig lægesekretær til kombineret stilling med opgaver i vores sengeafsnit og i ambulatorium, samt som SP ansvarlig pr. 1. januar 2022
Trives du i et selvstændigt job med stort tværfagligt samarbejde, og ofte med flere opgaver ad gangen?
Vil du være limen som binder afsnittet sammen, og kan du lide at være ansigtet udadtil, og den første patienterne og de pårørende møder?
Så er det dig vi står og mangler.
Ansættelsen vil være placeret i Afdeling for Bedøvelse, Smerter og Respirationsstøtte, respirationscenter Øst, RCØ, Neurocentret, Rigshospitalet/Glostrup med tjeneste på Glostrup-matriklen.
Vi tilbyder dig en spændende hverdag hvor ikke to dage er ens, en afdeling hvor vi prioriterer et godt arbejdsmiljø og høj faglighed.
Hvem er vi?
Respirationscenter Øst er en højt specialiseret klinik med ca. 1800 patienter tilknyttet. Vi modtager børn og voksne fra hele Østdanmark, Grønland og Færøerne. Patientgruppen der diagnosticeres, behandles og kommer til kontrol på RCØ, lider bl.a. af neuromuskulære sygdomme, traumer og/eller kompliceret søvnapnø.
Respirationscenter Øst består af en ekstern funktion der betjener borgerne i eget hjem og en intern funktion bestående af en klinik Y24 og 1 sengeafdeling Y14. Afdelingen har desuden 1-2 akutpladser til patienter i respiratorbehandling. Patienterne er indlagte i korte og længere forløb til opstart af ny behandling (CPAP, NIV og invasiv respirator-behandling), oplæring af respiratoriske hjælpere der skal varetage den respiratoriske behandling i patientens eget hjem samt kontrol af eksisterende behandling.
Vi søger en person med følgende profil:
Faglige kvalifikationer:
- Er uddannet lægesekretær, evt. med sygeplejefaglig erfaring
- Certificeret i SP
- Gode IT-kompetencer
- Kendskab til SAP/TUR er en fordel
- Kendskab til Workzone og PIM eller har lyst til at lære det
- Kendskab og erfaring med DIPO
Personlige kvalifikationer:
- Positiv og åben og sætter en ære i, at alle som kommer i afsnittet føler sig ventet og velkommen
- Er initiativrig, struktureret og i stand til at prioritere opgaver og egen arbejdstid
- Har ordenssans
- Er serviceminded, udviser fleksibilitet og er parat til forandringer
- Har humor og empati
Arbejdsopgaver omfatter bl.a.:
- Modtagelse af patienter
- Booking af patienter i Sundhedsplatformen til videokonsultationer, ambulante- og indlagte forløb
- Arbejdslister i Sundhedsplatformen
- In-basket
- Registrering og koordination af forløb
- Kvalitetssikring i forhold til korrekt DRG-afregning, samt godkendelser i SAP/TUR
- Telefonbetjening
- Div. ad hoc-opgaver for ledelsen, og andet personale
Vi tilbyder:
- Sekretærerne har opgaver for både ambulatoriet og sengeafdelingen. Opgaverne er varierede, og du vil dagligt beskæftige dig med alle typer sekretæropgaver, fortrinsvis på sengeafdelingen.
- Et tæt samarbejde med alle faggrupper på afsnittet og afsnitsledelsen.
- Dagvagter i tidsrummet 07.00-15.30 på hverdage.
- Søde engagerede kolleger.
- At være en del af et sekretærnetværk i klinikken hvor der prioriteres et nært og godt samarbejde på tværs.
- Vi lægger vægt på en positiv og uformel tone, hvor erfaringsudveksling og dialog er udgangspunktet for at levere arbejde af høj kvalitet.
- Deltagelse i diverse relevante temadage og kurser.
Stillingen er som udgangspunkt på 37 timer. Løn- og ansættelsesforhold vil være i overensstemmelse med den gældende overenskomst.
For yderligere oplysninger er du velkommen til at kontakte afdelingssygeplejerske Tippe Rasmussen, tlf. 3863 4161 / afdelingssygeplejerske Majken Heldarskard-Winnerskjold, tlf. 2115 9203
Ansøgningsfrist 16.12.2021
Ansættelsessamtaler finder sted løbende
Søg stillingen via linket.
Interesserede uanset alder, køn, religion og etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.
Stillinger i Afdeling for Bedøvelse, Smerter og Respirationsstøtte, er omfattet af bekendtgørelse om indhentelse af børneattest. Det er derfor en forudsætning for ansættelse, at du har blank børneattest. Centret indhenter børneattesten hos Rigspolitiet, efter samtykke fra ansøger.
Rigshospitalet er en røgfri arbejdsplads.
Rigshospitalet er en del af Region Hovedstaden.
-
Jobbet er udløbet...
- Føj til favoritter
- Læs om regionen
Fakta
- Arbejdssted
Rigshospitalet, Glostrup - Adresse
Valdemar Hansens Vej 13, 4. sal rødt trafikcenter, 2600 Glostrup -
Kontaktperson
Majken Heldarskard-Winnerskjold - Stillingstyper
Lægesekretær - Ansættelsesform
Fast ansættelse - Ugentlig arbejdstid
Fuld tid - Ansættelsens start
01-01-2022 - Regionens jobnr.
236971 - Quick-nr.
421541 - Indrykningsdato
03-12-2021 -
Ansøgningsfrist
16-12-2021 (udløbet)
Du er ikke logget ind
For at kunne oprette en jobagent på baggrund af dette job skal du først logge ind. Vil du logge ind nu?
Ja, tak! Opret bruger ×Andre job fra Region Hovedstaden der minder om dette
-
Sundhedsadministrativ koordinator / lægesekretær til Afdeling for Patologi, Herlev og Gentofte Hospital
Herlev og Gentofte hospital | Borgmester Ib Juuls Vej 73, 2730 Herlev
LægesekretærOpslået
18-04-2024Ansøgningsfrist
16-05-2024 -
NY visitationssekretær søges til lille selvstændigt team i Gastroenheden
Hvidovre Hospital | Kettegård Allé 30, 2650 Hvidovre
LægesekretærOpslået
25-03-2024Ansøgningsfrist
20-04-2024 -
Brænder du for patientkontakt og at skabe de bedste patientforløb i det bedste arbejdsmiljø?
Herlev Hospital | Borgmester Ib Juuls vej 101, 2730 Herlev
LægesekretærOpslået
03-04-2024Ansøgningsfrist
22-04-2024 -
Kalder alle registrerings-SP-nørder
Bispebjerg og Frederiksberg Hospital | Bispebjerg Bakke 23, 2400 København
LægesekretærOpslået
15-04-2024Ansøgningsfrist
01-05-2024 -
Afdeling for Medicinske Sygdomme på Herlev Hospital søger en frisk, engageret og uddannet lægesekretær/Sundhedsadministrativ koordinator
Herlev Hospital | Herlev Ringvej 75, 2730 Herlev
LægesekretærOpslået
10-04-2024Ansøgningsfrist
23-04-2024