Region Hovedstaden

Region Hovedstaden

Valdemar Hansens Vej 13, 4. sal rødt trafikcenter, 2600 Glostrup

Respirationscenter Øst søger en sygeplejefaglig lægesekretær til kombineret stilling med opgaver i vores sengeafsnit og i ambulatorium, samt som SP ansvarlig pr. 1. januar 2022

Trives du i et selvstændigt job med stort tværfagligt samarbejde, og ofte med flere opgaver ad gangen?

Vil du være limen som binder afsnittet sammen, og kan du lide at være ansigtet udadtil, og den første patienterne og de pårørende møder?

Så er det dig vi står og mangler.

Ansættelsen vil være placeret i Afdeling for Bedøvelse, Smerter og Respirationsstøtte, respirationscenter Øst, RCØ, Neurocentret, Rigshospitalet/Glostrup med tjeneste på Glostrup-matriklen.

Vi tilbyder dig en spændende hverdag hvor ikke to dage er ens, en afdeling hvor vi prioriterer et godt arbejdsmiljø og høj faglighed.

Hvem er vi?

Respirationscenter Øst er en højt specialiseret klinik med ca. 1800 patienter tilknyttet. Vi modtager børn og voksne fra hele Østdanmark, Grønland og Færøerne. Patientgruppen der diagnosticeres, behandles og kommer til kontrol på RCØ, lider bl.a. af neuromuskulære sygdomme, traumer og/eller kompliceret søvnapnø.

Respirationscenter Øst består af en ekstern funktion der betjener borgerne i eget hjem og en intern funktion bestående af en klinik Y24 og 1 sengeafdeling Y14. Afdelingen har desuden 1-2 akutpladser til patienter i respiratorbehandling. Patienterne er indlagte i korte og længere forløb til opstart af ny behandling (CPAP, NIV og invasiv respirator-behandling), oplæring af respiratoriske hjælpere der skal varetage den respiratoriske behandling i patientens eget hjem samt kontrol af eksisterende behandling.

 Vi søger en person med følgende profil:

Faglige kvalifikationer:

  • Er uddannet lægesekretær, evt. med sygeplejefaglig erfaring
  • Certificeret i SP
  • Gode IT-kompetencer
  • Kendskab til SAP/TUR er en fordel
  • Kendskab til Workzone og PIM eller har lyst til at lære det
  • Kendskab og erfaring med DIPO

Personlige kvalifikationer:

  • Positiv og åben og sætter en ære i, at alle som kommer i afsnittet føler sig ventet og velkommen
  • Er initiativrig, struktureret og i stand til at prioritere opgaver og egen arbejdstid
  • Har ordenssans
  • Er serviceminded, udviser fleksibilitet og er parat til forandringer
  • Har humor og empati

Arbejdsopgaver omfatter bl.a.:

  • Modtagelse af patienter
  • Booking af patienter i Sundhedsplatformen til videokonsultationer, ambulante- og indlagte forløb
  • Arbejdslister i Sundhedsplatformen
  • In-basket
  • Registrering og koordination af forløb
  • Kvalitetssikring i forhold til korrekt DRG-afregning, samt godkendelser i SAP/TUR
  • Telefonbetjening
  • Div. ad hoc-opgaver for ledelsen, og andet personale

Vi tilbyder:

  • Sekretærerne har opgaver for både ambulatoriet og sengeafdelingen. Opgaverne er varierede, og du vil dagligt beskæftige dig med alle typer sekretæropgaver, fortrinsvis på sengeafdelingen.
  • Et tæt samarbejde med alle faggrupper på afsnittet og afsnitsledelsen.
  • Dagvagter i tidsrummet 07.00-15.30 på hverdage.
  • Søde engagerede kolleger.
  • At være en del af et sekretærnetværk i klinikken hvor der prioriteres et nært og godt samarbejde på tværs.
  • Vi lægger vægt på en positiv og uformel tone, hvor erfaringsudveksling og dialog er udgangspunktet for at levere arbejde af høj kvalitet.
  • Deltagelse i diverse relevante temadage og kurser.

 Stillingen er som udgangspunkt på 37 timer. Løn- og ansættelsesforhold vil være i overensstemmelse med den gældende overenskomst.

 For yderligere oplysninger er du velkommen til at kontakte afdelingssygeplejerske Tippe Rasmussen, tlf. 3863 4161 / afdelingssygeplejerske Majken Heldarskard-Winnerskjold, tlf. 2115 9203

 Ansøgningsfrist 16.12.2021

 Ansættelsessamtaler finder sted løbende

 Søg stillingen via linket.

 Interesserede uanset alder, køn, religion og etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.

Stillinger i Afdeling for Bedøvelse, Smerter og Respirationsstøtte, er omfattet af bekendtgørelse om indhentelse af børneattest. Det er derfor en forudsætning for ansættelse, at du har blank børneattest. Centret indhenter børneattesten hos Rigspolitiet, efter samtykke fra ansøger.

 Rigshospitalet er en røgfri arbejdsplads.

 Rigshospitalet er en del af Region Hovedstaden.

  • Fakta

  • Arbejdssted
    Rigshospitalet, Glostrup
  • Kontaktperson
    Majken Heldarskard-Winnerskjold
  • Adresse
    Valdemar Hansens Vej 13, 4. sal rødt trafikcenter, 2600 Glostrup
  • Stillingstyper
    Lægesekretær
  • Ansættelsesform
    Fast ansættelse
  • Ugentlig arbejdstid
    Fuld tid
  • Ansættelsens start
    01-01-2022
  • Regionens jobnr.
    236971
  • Quick-nr.
    421541
  • Indrykningsdato
    03-12-2021
  • Ansøgningsfrist
    16-12-2021 (udløbet)


  • Fakta

  • Arbejdssted
    Rigshospitalet, Glostrup
  • Adresse
    Valdemar Hansens Vej 13, 4. sal rødt trafikcenter, 2600 Glostrup
  • Kontaktperson
    Majken Heldarskard-Winnerskjold
  • Stillingstyper
    Lægesekretær
  • Ansættelsesform
    Fast ansættelse
  • Ugentlig arbejdstid
    Fuld tid
  • Ansættelsens start
    01-01-2022
  • Regionens jobnr.
    236971
  • Quick-nr.
    421541
  • Indrykningsdato
    03-12-2021
  • Ansøgningsfrist
    16-12-2021 (udløbet)

Du er ikke logget ind

For at kunne oprette en jobagent på baggrund af dette job skal du først logge ind. Vil du logge ind nu?

Ja, tak! Opret bruger ×
På baggrund af dette job

Sundhedsjobs

Sundhedsjobs.dk er en portal, der samler alle regionernes stillingsopslag i sundhedssektoren. Portalen drives af Danske Regioner og de 5 regioner i fællesskab.