Region Hovedstaden

Region Hovedstaden

Borgmester Ib Juuls Vej 1, 2730 Herlev

Sekretær/lægesekretær søges til Akutmodtagelsen

Vi søger dygtige, udviklingsorienterede og servicemindede sekretærer til Akutmodtagelsen.

Har du lyst til at arbejde i en akutmodtagelse

  • Hvor du som sekretær sidder i front
  • Hvor to dage ikke er ens?
  • Ønsker du at gøre en forskel for patienter og pårørende, så de føler sig ventede og velkomne?
  • Ønsker du at være en del af et fantastisk team af dygtige sekretærer

Så er en af vores ledige stillinger måske noget for dig.

Dine kerneopgaver vil bestå i at give vores patienter en god start på deres behandlingsforløb. Du bliver en del af et stærkt fagligt og socialt team, der brænder for akutområdet. Du har første og sidste hånd på registreringen af vores patientforløb. Du får mulighed for at være med til at udvikle og sætte dit præg på sekretærens funktion i vores nye hospital. Du vil få et tæt tværfagligt samarbejde med afdelingens øvrige teams samt vores samarbejdspartnere.  

Hvad forventer vi af dig?

At du er uddannet lægesekretær eller evt. har en anden kontoruddannelse. Du kan også have en baggrund som SOSU eller sygeplejerske med flair for de administrative opgaver og med ønske om at skifte spor til en administrativ stilling.

Vi ønsker en kollega, der kan sætte kryds ved følgende:

  • Du er fagligt dygtig og god til at sætte dig ind i nye systemer og arbejdsgange
  • Du er serviceminded
  • Du er udadvendt, og sætter en ære i at give vores patienter den bedste start på deres behandlingsforløb
  • Du er omstillingsparat. Du kan skifte tempo, når der er behov for det, og du har en rolig udstråling og kan bevare et godt overblik, også når vi har travlt

Hvad kommer du til at lave?

Efter at du har gennemgået et grundigt introduktions- og oplæringsprogram, vil du komme til at arbejde med flere forskellige sekretærfunktioner.

Vores arbejdsopgaver er blandt andet:

  • Modtagelse og opskrivning af patienter i vores 3 receptioner
  • Teamsekretær i skadespor hvor der skrives efter direkte diktering, samt arbejdes tæt sammen med læge og sygeplejerske
  • Traumesekretær
  • CVI-funktion (central visitation)
  • Registrering af patientdata og kvalitetssikring af det administrative forløb

Hvorfor skal du vælge os?

Udvikling til den enkelte. Vi sørger løbende for, at du er godt klædt på til at varetage dine arbejdsopgaver. Vi har et formaliseret introduktions- og oplæringsforløb, hvor du vil blive fulgt af vores faglige mentor det første år.  Vi har et struktureret kompetenceudviklingsprogram med lønaftale i forhold til indplacering på kompetenceniveauer. Vi har indgået et samarbejde med Center for Offentlig Kompetenceudvikling (COK) og har udviklet et formelt kompetencegivende forløb, der klæder akutmodtagelsens lægesekretærer på til fremtidens opgaver. Forløbet tager udgangspunkt i tre moduler fra Sundhedskommunomuddannelsen, som vi har skræddersyet til vilkår, behov og praksis i akutmodtagelsen. 

Omstillingsparate og medinddragende ledere. Vi er nysgerrige på vores medarbejderes observationer og forslag til ændringer, og vi prioriterer at inddrage medarbejderne i vores forandringsprocesser og optimeringer af arbejdsgange.

At blive del af et stærkt fagligt team. Vi vægter et godt arbejdsmiljø med en god og konstruktiv omgangstone højt. Vi holder faste morgenmøder og personalemøder. Vi arbejder for åben dialog, hvor ledelse og medarbejdere sparrer og udveksler ideer med hinanden.

Vi er flyttet i et nyt Akuthus. Vi har store fremtidsplaner, og er lige flyttet ind i et nyt Akuthus. Her er diagnostikken i front og innovation og kreativitet kan få lov at udfolde sig i nye, topmoderne rammer. I de nye rammer skal vi være med til at sætte standarden for udredning og behandling af akutte patienter i Danmark.

Ansøgningsfrist og ansættelsesvilkår

Vi tilbyder en ansættelse i en fast stilling på 32-37 timer i blandede vagter. Du har fast vagt hver 2 eller hver 3. weekend. Løn og ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst. Stillingen er til besættelse pr. 1.4.2022 eller efter aftale.

Send os din ansøgning senest d. 11.2.2022 kl. 12.00 men gerne før, da vi indkalder til samtaler løbende.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Pernille Fris Kriegsbaum Stender på pernille.kriegsbaum.stender@regionh.dk

 

  • Fakta

  • Arbejdssted
    Herlev Hospital
  • Kontaktperson
    Pernille Fris Kreigsbaum Stender
  • Adresse
    Borgmester Ib Juuls Vej 1, 2730 Herlev
  • Stillingstyper
    Lægesekretær
  • Ansættelsesform
    Fast ansættelse
  • Ugentlig arbejdstid
    Fuld tid
  • Ansættelsens start
    01-04-2022
  • Regionens jobnr.
    238280
  • Quick-nr.
    424347
  • Indrykningsdato
    20-01-2022
  • Ansøgningsfrist
    11-02-2022 (udløbet)


  • Fakta

  • Arbejdssted
    Herlev Hospital
  • Adresse
    Borgmester Ib Juuls Vej 1, 2730 Herlev
  • Kontaktperson
    Pernille Fris Kreigsbaum Stender
  • Stillingstyper
    Lægesekretær
  • Ansættelsesform
    Fast ansættelse
  • Ugentlig arbejdstid
    Fuld tid
  • Ansættelsens start
    01-04-2022
  • Regionens jobnr.
    238280
  • Quick-nr.
    424347
  • Indrykningsdato
    20-01-2022
  • Ansøgningsfrist
    11-02-2022 (udløbet)

Du er ikke logget ind

For at kunne oprette en jobagent på baggrund af dette job skal du først logge ind. Vil du logge ind nu?

Ja, tak! Opret bruger ×
På baggrund af dette job

Sundhedsjobs

Sundhedsjobs.dk er en portal, der samler alle regionernes stillingsopslag i sundhedssektoren. Portalen drives af Danske Regioner og de 5 regioner i fællesskab.