Jobbet "Registreringskonsulent til Psykiatrien, Region Nordjylland (barselsvikar)" er udløbet

Region Nordjylland

Digitalisering og Registrering

Mølleparkvej 10, 9000 Aalborg

Dit næste skridt
Vi søger, med tiltrædelse snarest muligt, en barselsvikar for vores dygtige registreringskonsulent, som skal være med til at understøtte korrekt patientregistrering på tværs af Psykiatrien. Vi lægger vægt på, at du brænder for og har indgående kendskab til patientregistrering samt organisatorisk forståelse for sammenhængen mellem registrering, indberetning, aktivitet, økonomi og datadrevet ledelse.

Du bliver en del af Psykiatriens team for Digitalisering, Registrering & Kvalitet, men vil have et nært samarbejde med ledende sekretærer og registreringsansvarlige i Psykiatrien. Du vil også skulle samarbejde med såvel Psykiatri- og klinikledelserne, ledere i klinikken samt konsulenter i Regionshuset og Digitalisering & IT.   

Om jobbet
Som registreringskonsulent vil dit arbejde bestå af en lang række forskellige opgaver i forhold til patientregistrering og undervisning i forhold til dette, fx:
  • Rådgivningsfunktion overfor hospitalets registreringsansvarlige lægesekretærer i registreringsspørgsmål
  • Understøttelse af psykiatri, klinik- og afsnitsledelser med statistikker og data (inden for registreringsområdet)
  • Generel opfølgning på opgaver af registreringsmæssig karakter
  • Monitorering og kvalitetssikring af registrering og data
  • Planlægge og gennemføre undervisningsforløb, herunder såvel fysiske som digitale forløb i form af webinarer) for nyansatte lægesekretærer såvel som registreringsansvarlige
  • Deltage i analyser vedrørende data- og registreringskvalitet
  • Tovholder for Psykiatriens registreringsorganisation
  • Repræsentere Psykiatrien i den regionale registreringsorganisation
  • Repræsentere Psykiatrien i nationale og regionale erfa- og arbejdsgrupper i regi af den regionale registreringsorganisation
Om dig
  • Kendskab til og erfaring med patientregistrering og patientadministration i NordEPJ
  • Kendskab til og erfaring med at arbejde i en politisk styret organisation
  • Gerne kompetencer og erfaring med at undervise samt gennemføre og planlægge undervisningsforløb
  • Gode samarbejdsevner på alle niveauer
  • Kan arbejde selvstændigt
  • Er en dygtig skriftlig og mundtlig formidler
Vi tilbyder
En arbejdsplads med gode muligheder for faglig udvikling. Du bliver en del af et kompetent og travlt team, hvor du får mulighed for at arbejde med spændende og udviklende opgaver.

Du vil blive introduceret til opgaverne af vores erfarne registreringskonsulent, og vi håber, at din ansættelse vil falde på plads tids nok til, at der kan køres parløb med denne i nogle uger, så der sikres en solid overlevering af opgaver. Vi vil desuden sørge for, at du får en mentor, som har stor faglig indsigt.

Du får en stilling med en bred vifte af opgaver og en bred kontaktflade, hvor du kan få stor indflydelse på patientregistrering i Psykiatrien.

Vi tilbyder desuden en arbejdskultur præget af fleksibilitet, hvor hjemmearbejde anses som en værdifuld mulighed for fordybelse. Der er mulighed for flere ugentlige hjemmearbejdsdage med digital understøttelse.

Om os
Digitalisering, Registrering & Kvalitet består af to kvalitetskonsulenter, fem digitaliseringskonsulenter, en registreringskonsulent og en teamleder.
Vores opgave- og projektportefølje er bred og omfatter alle de områder i Psykiatrien, hvor kvalitet, patientsikkerhed, it-systemer, registreringspraksis og digitale arbejdsgange anvendes og understøtter det kliniske arbejde. Vi er en lille enhed, som arbejder som ét team, hvor ansvarlighed, faglighed og socialt fællesskab er centralt for vores arbejde.
Vi har kontor i Psykiatrien, Mølleparkvej 10, 9000 Aalborg, men arbejder på alle Psykiatriens matrikler i regionen. Det er derfor et krav, at du har har kørekort.

Vil du vide mere?
Du kan få yderligere oplysninger om stillingen ved at kontakte registreringskonsulent Mika Povlsen, mail helle.p@rn.dk / telefon 20 78 04 32 eller teamleder Pernille Mejer Højholt, mail pmh@rn.dk / telefon 41 10 44 46.

Det praktiske
Stillingen er et barselvikariat på 37 timer t/ugentligt med et forventeligt udløb i marts 2023.  Tiltrædelse snarest muligt eller efter nærmere aftale. Vi forventer at afholde samtaler mandag den 23. maj 2022.
  • Løn og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til gældende overenskomst. Stillingen er et barselsvikariat.
  • Vi indhenter referencer på den person, som vi ønsker at ansætte. Er det påkrævet for stillingen, indhenter vi også straffeattest og børneattest.
  • I Region Nordjylland har vi røgfri arbejdstid.
  • Du sender din ansøgning ved at trykke på ”Søg Job” knappen og udfylde den formular, som kommer frem. Du kan vedhæfte ansøgning, CV og eventuelle bilag.
  • Vi modtager udelukkende ansøgninger via linket i stillingsopslaget. Ansøgninger sendt på mail vil ikke blive behandlet.


Om Region Nordjylland
Region Nordjylland leverer velfærd til omkring 590.000 nordjyder inden for sundhed, regional udvikling og det specialiserede socialområde. Vi er ca. 15.000 medarbejdere om opgaven, der med et utal af forskellige fagligheder hver dag arbejder for at skabe værdi for de nordjyske patienter og borgere og et sammenhængende Nordjylland. Hos os kan du både gøre karriere, gøre hver dag vigtig og gøre en forskel. Læs mere om regionen på www.rn.dk.