Fleksibilitet, forskel og fremtid - Sekretær søges til Hjerte-, Lunge- og Karkirurgi, AUH
Fleksibilitet, forskel og fremtid – De tre nøgleord i dit kommende job"Jeg elsker den uforudsigelige hverdag på afdelingen. Det er spændende at møde ind og se, hvad dagen bringer og samtidig være med til at gøre en forskel for patienterne".
Lyder ovenstående som noget, du kunne have sagt? Så er det nu, du skal slå til!
Til en nyoprettet stilling i Hjertekirurgisk Afsnit søger vi nemlig en sundhedsfaglig uddannet person, der i tæt samarbejde med afsnittets koordinator og øvrige plejepersonale kan få dagligdagen til at glide og sikre det gode patientforløb.
Dine arbejdsopgaver er f.eks. telefonservicering, administrative opgaver i EPJ, Klinisk Logistik inkl. bestilling af undersøgelser og øvrige patientrelaterede opgaver i tæt samarbejde med plejepersonalet.
I denne nyoprettede stilling, er du også selv med til at definere dine opgaver. Du får selvfølgelig en grundig oplæring.
Om Hjertekirurgisk Afsnit:
Vi plejer og behandler patienter, der er hjerteopererede, patientforløbene kan variere i længde, typisk er patienterne indlagt i tre til syv dage. Du kan læse mere om hjertepatientforløb på www.hjerteop.dk.
Vi, dine måske kommende kolleger, er sygeplejersker, SOSU-assistenter, lægesekretærer og læger. Vi har et godt socialt fællesskab og har fokus på det gode arbejdsmiljø.
Vi glæder os til at høre fra dig, der er positiv, professionel, servicemindet og kan have flere bolde i luften på én gang. Du er fleksibel og er også god til at skabe relationer med patienter, pårørende og samarbejdspartnere. Du bevarer overblikket, når vi har travlt.
Stillingen er på 32-37 timer/uge mandag-fredag, uden vagter og med start 15. august 2022 eller efter aftale.
Har vi lige beskrevet dit fremtidige job?
Så send en ansøgning senest 13. juni 2022. Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 24/25, 2022.
Du er meget velkommen til at ringe og høre mere om stillingen eller blive vist rundt på Hjertekirurgisk Sengeafsnit ved oversygeplejerske Marianne N. Jensen på telefon 2477 8806.
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Ansættelsen er betinget af en tilfredsstillende børneattest.
Stillingen er som udgangspunkt en fuldtidsstilling.
Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.
-
Jobbet er udløbet...
- Føj til favoritter
- Læs om regionen
Fakta
- Arbejdssted
Aarhus Universitetshospital - Adresse
Palle Juul-Jensens Boulevard 99, 8200 Aarhus N -
Kontaktperson
Marianne N. Jensen
2477 8806 - Stillingstyper
Lægesekretær - Ansættelsesform
Fast ansættelse - Ugentlig arbejdstid
Fuld tid - Ansættelsens start
15-08-2022 - Regionens jobnr.
36283 - Quick-nr.
431117 - Indrykningsdato
17-05-2022 -
Ansøgningsfrist
13-06-2022 (udløbet)
Du er ikke logget ind
For at kunne oprette en jobagent på baggrund af dette job skal du først logge ind. Vil du logge ind nu?
Ja, tak! Opret bruger ×