Region Hovedstaden

Region Hovedstaden

Borgmester Ib Juuls Vej 1, 2730 Herlev

Lægesekretær til Afdeling for Børn og Unge på Herlev Hospital

Vi har brug for dig!

Vi leder efter en sekretærkollega, der har mod på faglige udfordringer og stor variation i hverdagen. Vi leder efter dig, der ligesom os motiveres af hver dag at være med til at sikre den patientoplevede kvalitet, hvor du kommer til at spille en aktiv rolle overfor patienter og deres familier og ligeledes overfor dine kolleger, både sekretærer og tværfaglige kolleger. Motiveres du af en stabil personalegruppe med høj faglighed og godt humør, så har vi en ledig stilling klar til dig.

Vi ser, at du:

  • Er uddannet lægesekretær
  • Er vant til at arbejde i Sundhedsplatformen
  • Har lyst til at indgå i et team og et samarbejde med flere faggrupper
  • Har lyst til at arbejde i et til tider hektisk miljø
  • Er god til at arbejde struktureret og selvstændigt samt bevare overblikket
  • Har fokus på det gode samarbejde
  • Kan tage medansvar også for andre opgaver end dine egne
  • Har lyst til at arbejde i et godt arbejdsmiljø med plads til drøftelser og sparring og også plads til en god portion humor

Vi tilbyder dig:

  • En afdeling i spændende udvikling og nye omgivelser
  • Et godt og trygt arbejdsmiljø hvor vi støtter og hjælper hinanden
  • Et team med fokus på sparring og faglig nysgerrighed
  • Grundig og veltilrettelagt oplæring
  • En hverdag med run på, hvor timerne flyver afsted
  • En sekretærgruppe med høj faglighed
  • En hverdag med plads til smil og grin trods travlhed

Vi søger en topmotiveret lægesekretær til en fast stilling på 37 timer ugentligt med tiltrædelse 1. september eller efter aftale.

Stillingen er i ambulatoriet, Klinik 2 og med fast weekendvagt hver 6. uge i Børne- og Ungemodtagelsen. Opgaverne er mange, spændende og varierede både i ambulatoriet og i Børne og Ungemodtagelsen.


Hvem er vi og hvad kan vi tilbyde dig?

Ambulatoriet varetager specialer som astma, almene børnesygdomme (inkl. hjerte), mave- og tarmsygdomme, urinvejssygdomme og hormon- og vækstforstyrrelser.

I Børne- og Ungemodtagelsen modtages alle akut syge børn og unge i alderen 0-17 år. Afhængigt af hvordan barnet eller den unge har det, vurderes det, om barnet skal observeres for en kortere periode, komme igen næste dag eller indlægges. Vi har sekretærer både i dag- og aftenvagter.

Der kan ved spidsbelastninger forekomme arbejde på alle afdelingens klinikker.

Som sekretær i Afdelingen for Børn og Unge er du med til planlægning af patientforløb, både i forbindelse med de ambulante forløb, indlæggelser og det akutte. Der planlægges ift. operation og skanninger, ambulante besøg, blodprøver mm.

Som sekretærer er vi afdelingens smilende ansigt udadtil og vi vægter altid en god service og samarbejde med patienter og forældre også selvom det kræver lidt ekstra. Vi møder vores patienter/familier og personale professionelt og empatisk.

Vi kvalitetssikrer al patientrelateret registrering i afdelingen og har et højt fagligt niveau både ift. vores specialer og ift. at sikre og medvirke til gode patientforløb.

Du vil sammen med os opleve spændende og udfordrende arbejdsdage med en god og rar atmosfære. Vi har i hele afdelingen et tæt tværfagligt samarbejde og formålet er, at vi hele tiden udvikler os og lærer sammen – vi har også et tæt samarbejde sekretærerne i mellem, på kryds og tværs af afsnit og klinikker.

Du vil som ny medarbejder få en grundig oplæring af erfarne kollegaer, således du bliver sat ordentlig ind i det daglige arbejde.

Vi er 17 faste sekretærer i afdelingen. Vi er et engageret team med høj arbejdsmoral og stor respekt for hinanden. Vi hjælper gerne på kryds og tværs og har et godt kollegaskab. Vi vægter et godt arbejdsmiljø og også gerne sociale arrangementer.

I sommeren 2021 flyttede en stor del af Afdeling for Børn og Unge ind i Kvinde-Barn-Centret ved Nyt Hospital Herlev, hvorfor din arbejdsgang vil forekomme i nyistandsatte omgivelser.


Har ovenstående fanget din interesse?

Hvis du synes, at du er den rette kandidat til stillingen, så send hellere før end siden din ansøgning samt dit CV via linket.

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.

Stillingen er omfattet af bekendtgørelse om indhentelse af børneattest. Det er derfor en forudsætning for ansættelse, at du har blank børneattest.


Ansøgningsfristen er 19. juli 2022

Vi afholder ansættelsessamtaler løbende og ansætter så snart, den rette kandidat er fundet.


Ved spørgsmål eller andet kan du kontakte ledende lægesekretær Charlotte Jensen på tlf.

38 68 90 05 eller klinik 2 sekretærer Mette Maÿland 38 68 50 68 og Anne-Mette Bech på tlf. 38 68 50 64.

Du er også velkommen til at kigge forbi klinik 2.

Vi glæder os meget til at modtage din ansøgning!

  • Fakta

  • Arbejdssted
    Herlev Hospital
  • Kontaktperson
    Charlotte Gransee Jensen
  • Adresse
    Borgmester Ib Juuls Vej 1, 2730 Herlev
  • Stillingstyper
    Lægesekretær
  • Ansættelsesform
    Fast ansættelse
  • Ugentlig arbejdstid
    Fuld tid
  • Ansættelsens start
    01-09-2022
  • Regionens jobnr.
    242420
  • Quick-nr.
    433478
  • Indrykningsdato
    30-06-2022
  • Ansøgningsfrist
    19-07-2022 (udløbet)


  • Fakta

  • Arbejdssted
    Herlev Hospital
  • Adresse
    Borgmester Ib Juuls Vej 1, 2730 Herlev
  • Kontaktperson
    Charlotte Gransee Jensen
  • Stillingstyper
    Lægesekretær
  • Ansættelsesform
    Fast ansættelse
  • Ugentlig arbejdstid
    Fuld tid
  • Ansættelsens start
    01-09-2022
  • Regionens jobnr.
    242420
  • Quick-nr.
    433478
  • Indrykningsdato
    30-06-2022
  • Ansøgningsfrist
    19-07-2022 (udløbet)

Du er ikke logget ind

For at kunne oprette en jobagent på baggrund af dette job skal du først logge ind. Vil du logge ind nu?

Ja, tak! Opret bruger ×
På baggrund af dette job

Sundhedsjobs

Sundhedsjobs.dk er en portal, der samler alle regionernes stillingsopslag i sundhedssektoren. Portalen drives af Danske Regioner og de 5 regioner i fællesskab.