Diagnostisk Center på Rigshospitalet søger en sekretær til Centersekretariatet
Vi søger snarest muligt en positiv, imødekommende og fleksibel sekretær, der er interesseret i et alsidigt job i Centersekretariatet i Diagnostisk Center på Rigshospitalet. Dine arbejdsopgaver vil være af både administrativ og praktisk karakter.
Din primære opgave vil være at sikre, at vi som Centersekretariat fremstår professionelt og serviceminded. Du er med til at sikre en effektiv arbejdsgang og god kommunikation med interne og eksterne samarbejdspartnere med forskellige faglige baggrunde.
Du vil blive en del af Diagnostisk Centers Centersekretariat, der består af 16 medarbejdere, med daglig reference til centerledelsen, som består af en centerdirektør og en centervicedirektør. Centersekretariatet dækker områder som HR, økonomi, sekretariatsfunktioner, arbejdsmiljøkoordinering, uddannelse, kvalitetsudvikling, faglig biblioteksfunktion etc.
Dine arbejdsopgaver vil fortrinsvis være:
- Mødeindkaldelser, dagsorden og referatskrivning fra diverse møder
- Bestilling af varer, mødeforplejning mm
- Administrator ift. brugeradgange til forskellige IT-systemer
- Koordinator i forbindelse med møder, temadage, workshops etc.
- Kontakt til rengøring, håndværkere m.fl.
- Diverse ad hoc-opgaver
Derudover er vi åbne overfor at tilpasse opgaverne efter dine særlige kompetencer og ønsker., som kan være til gavn for organisationen.
Vi forventer, at du har:
- En relevant uddannelse eksempelvis kontoruddannelse, lægesekretær eller lignende gerne kombineret med praktisk erfaring
- En positiv attitude samt at du er omhyggelig, udadvendt og imødekommende
- Gode evner ift. dansk i skrift og tale, samt du har sans for tal og IT
- Erfaring med digital arkivering og journalisering
- Evnen til at arbejde selvstændigt, og at du er i stand til at opfange, hvor du kan understøtte den ledelsesmæssige opgaveløsning
- Et godt overblik samt er god til at have mange bolde i luften og følge opgaverne til dørs
- Gode kommunikationsevner samt en serviceminded og fleksibel tilgang til arbejdet.
Det vil være en fordel, hvis du har kendskab til bogholderiopgaver.
Vi tilbyder:
- En fuldtidsstilling på 37 timer/uge.
- Et selvstændigt og afvekslende job med kontakt til mange samarbejdspartnere
- Gode kolleger i et uformelt arbejdsmiljø med vægt på tværfagligt samarbejde og fleksibilitet i opgaveløsningen
- Mulighed for hjemmearbejde
- Relevante udviklingsmuligheder
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til overenskomst for administrations- og IT-personale m.fl. mellem HK/Kommunal og Regionernes lønnings- og takstnævn eller løn- og ansættelsesvilkår i henhold til overenskomst for lægesekretærer m.fl. mellem HK/Kommunal og Regionernes lønnings- og takstnævn.
Opstart den 1. december eller snarest derefter
Ansøgningsfristen er den 16. oktober 2022.
Ansøgning, CV og relevante oplysninger sendes via linket i opslaget.
Samtaler afholdes fredag den 21. oktober 2022.
Spørgsmål kan rettes til centervicedirektør Lene Ørnstrup på telefon 35452015.
Diagnostisk Center er et af Rigshospitalets syv centre med ca. 1.800 medarbejdere og en årlig omsætning på 1,1 mia. kr. Kerneydelserne er diagnostik og patientbehandling, uddannelse og forskning. Diagnostisk Center understøtter patientbehandlingen ved årligt at producere mere end 10 mio. svar på laboratorieanalyser, mere end 650.000 billeddiagnostiske undersøgelser og centret har mere end 1 mio. kontakter til patienter og donorer.
Centrets 35 professorer og øvrige forskere publicerer årligt mere end 700 videnskabelige artikler i internationalt anerkendte tidsskrifter.
Centret rummer Afdeling for Røntgen og Scanning, Afdeling for Klinisk Biokemi, Afdeling for Patologi, Afdeling for Klinisk Immunologi (Region Hovedstadens blodbanker, vævsbanker og vævstypelaboratorium), Afdeling for Klinisk Fysiologi og Nuklearmedicin, Afdeling for klinisk Mikrobiologi, Afdeling for Genetik, Afdeling for Genomisk Medicin, Medicinsk Forskningsbibliotek og DEKS.
-
Jobbet er udløbet...
- Føj til favoritter
- Læs om regionen
Fakta
- Arbejdssted
Rigshospitalet, Blegdamsvej - Adresse
Blegdamsvej 9, 2100 København Ø -
Kontaktperson
Lene Ørnstrup - Stillingstyper
Lægesekretær - Ansættelsesform
Fast ansættelse - Ugentlig arbejdstid
Fuld tid - Ansættelsens start
01-12-2022 - Regionens jobnr.
244179 - Quick-nr.
437331 - Indrykningsdato
21-09-2022 -
Ansøgningsfrist
16-10-2022 (udløbet)
Du er ikke logget ind
For at kunne oprette en jobagent på baggrund af dette job skal du først logge ind. Vil du logge ind nu?
Ja, tak! Opret bruger ×Andre job fra Region Hovedstaden der minder om dette
-
Lægesekretær eller sundhedsadministrativ koordinator - Vil du være med til at skabe det bedste patientforløb på Psykiatrisk Ambulatorium Ballerup?
Psykiatrisk Center Ballerup | Maglevænget 16, 2750 Ballerup
LægesekretærOpslået
11-04-2024Ansøgningsfrist
12-05-2024 -
Sekretær til Cytostatikaproduktionen på Herlev Hospital
Region Hovedstadens Apotek | Borgmester Ib Juulsvej 9, 2730 Herlev
LægesekretærOpslået
03-04-2024Ansøgningsfrist
26-04-2024 -
Lægesekretær søges til Endoskopien
Hvidovre Hospital | Kettegård Allé 30, 2650 Hvidovre
LægesekretærOpslået
22-04-2024Ansøgningsfrist
28-04-2024 -
Vi søger en sekretærkollega til vores døgnafsnit for unge i Børne- og Ungdomspsykiatrien på Bispebjerg
Børne- og Ungdomspsykiatrisk Center, Region Hovedstaden | Bispebjerg Bakke 30, 2400 Købehavn NV
LægesekretærOpslået
24-04-2024Ansøgningsfrist
08-05-2024 -
Lægesekretær til ambulatorium for unge, Børne- og Ungdomspsykiatrisk Center, Brøndby
Børne- og Ungdomspsykiatrisk Center, Region Hovedstaden | Vibeholmsvej 17, 2605 Brøndby
LægesekretærOpslået
12-04-2024Ansøgningsfrist
25-04-2024