Afdelingsledelsessekretær til Afdeling for Kæbekirurgi
Som afdelingsledelsessekretær bliver du en vigtig og tæt samarbejdspartner for afdelingsledelsen, bestående af cheftandlæge Thomas Kofod og chefsygeplejerske Camilla Kjærulff.
Du bliver det naturlige omdrejningspunkt for afdelingsledelsens aktiviteter som helhed, og du er med til at sikre en veltilrettelagt hverdag, hvor både dag-til-dag administrative opgaver og langsigtede processer fylder dagen.
Afdeling for Kæbekirurgi på Rigshospitalet
Afdeling for Kæbekirurgi behandler sygdomme, alvorlige infektionstilstande, misdannelser, kræft og læsioner i tænder, mundhule og kæber. Regionstandplejen for Region Hovedstaden, tilskudsordningen og Odontologisk Videncenter er desuden forankret i afdelingen. Afdeling for Kæbekirurgi på Rigshospitalet varetager behandling, pleje, uddannelse samt forskning på regionalt, nationalt og internationalt niveau. Arbejdsområdet er svarende til Sundhedsstyrelsens specialebeskrivelse med hovedvægt på de højt specialiserede funktioner. Der foretages årligt ca. 1300-1400 operationer i generel anæstesi, og der er ca. 27.000 ambulante besøg. Afdelingens aktiviteter er organiseret i faglige sektioner, der alle involverer afdelingens forskellige faggrupper: sekretærer, klinikassistenter, sygeplejersker, tandplejere, specialtandlæger, tandlæger og kirurger.
Som afdelingsledelsessekretær har du mange kontakter i organisationen og kommer til at arbejde indgående med forskellige dedikerede faggrupper i vores afdeling, herunder oversygeplejersker, ledende lægesekretær, sektionsledere, øvrige medarbejdere i staben, centerledelsen mfl.
Jobbet som afdelingsledelsessekretær er alsidigt, og opgaverne er mange og forskelligartede. Du får ansvar for faste opgaver, men du kommer også til at løse diverse udfordringer og ad-hoc opgaver, som du tager ejerskab og ansvar for.
Eksempler på arbejdsopgaver er:
- Kalenderstyring/mødebookning for afdelingsledelsens mødeaktiviteter
- Varebestilling, rejsebestilling og fakturering (SAP)
- Sekretariatsbetjening af ledergruppens mødefora, herunder udarbejdelse af dagsordener, referater, opfølgning og koordinering
- Afdelingskontakt for forskningsregistrering
- Sagsbehandling i forbindelse med ansættelser, herunder annoncering, oprettelse og ajourføring af personalesager
- Besvarelse af forespørgsler for afdelingsledelsen og afdelingspostkassen
- Tovholder på klagesager, fremfinde sagsmateriale, arrangere dialogsamtaler etc.
- Praktisk koordinering af stort og småt
Vi ønsker, at du:
- Er uddannet lægesekretær med bred erfaring inden for hospitalsområdet
- Har en høj grad af selvstændighed og kan tage personligt initiativ og ansvar
- Er fleksibel og i stand til at manøvrere i en arbejdsdag med skiftende og mangeartede opgaver
- Sætter professionalismen højt, er serviceminded og har positiv tilgang til nye udfordringer
- Har god situationsfornemmelse og kan holde diskretion
- Er god til at kommunikere såvel skriftligt som mundtligt
Stillingen er på 30-37 timer/uge og er ledig til besættelse pr. 1. december 2022.
Ønsker du at vide mere, så kom gerne forbi til et uformelt besøg og en kop kaffe, og hør lidt mere om os, stillingen og afdelingen.
Du kan ringe eller skrive til chefsygeplejerske Camilla Kjærulff på tlf. 24 61 99 33, eller mail camilla.kjaerulff@regionh.dk
Funktionsbeskrivelse kan fremsendes efter aftale.
Ansøgningsprocedure og frist:
Du søger stillingen ved at fremsende ansøgning, CV og relevante dokumenter via. linket i annoncen.
Ansøgningsfrist er d. 19. oktober 2022.
Vi ser frem til at høre fra dig.
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.
Autoriseret sundhedspersonale med patientkontakt, der ikke har en dansk uddannelse, skal ved ansættelse i Region Hovedstaden have bestået en danskprøve (Danskuddannelse 3, som svarer til 9. klasses afgangseksamen) eller som minimum kunne bestå prøven senest 1 år efter ansættelsen, eller have opnået tilsvarende sprogkompetencer i dansk på anden vis. Danskprøven skal bestås med samme karakterkrav, som Sundhedsstyrelsen kræver af sundhedspersonale fra lande uden for EU, for at de kan få dansk autorisation.
-
Jobbet er udløbet...
- Føj til favoritter
- Læs om regionen
Fakta
- Arbejdssted
Rigshospitalet, Blegdamsvej - Adresse
Blegdamsvej 9, 2100 København Ø -
Kontaktperson
Camilla Kjærulff - Stillingstyper
Ledende lægesekretær - Ansættelsesform
Fast ansættelse - Ugentlig arbejdstid
Fuld tid - Ansættelsens start
01-12-2022 - Regionens jobnr.
244317 - Quick-nr.
437631 - Indrykningsdato
28-09-2022 -
Ansøgningsfrist
19-10-2022 (udløbet)
Du er ikke logget ind
For at kunne oprette en jobagent på baggrund af dette job skal du først logge ind. Vil du logge ind nu?
Ja, tak! Opret bruger ×