Ortopædkirurgi Kolding Sygehus søger lægesekretær – vil du med på vores hold?
Er du en faglig kompetent, uddannet lægesekretær, som har lyst til at prøve nye udfordringer i vores velfungerende sekretariat, så er det måske dig, vi er på udkig efter…
Der er tale om en fast fuldtidsstilling, som er ledig til besættelse hurtigst muligt.
Afdelingens sekretariat består af i alt 21 sekretærer, fordelt i afdelingens tværfaglige teams, sengeafsnit og reception i ambulatoriet. Denne opdeling giver høj faglighed og et tæt tværfagligt samarbejde.
”Patienten først” og ”Ordentlighed i det, vi siger og gør” er værdier, som vi vægter højt.
Den ledige stilling er i vores traumeteam. Teamet består af 5 sekretærer og 12 læger, som alle samarbejder om at sikre et godt og veltilrettelagt patientforløb for afdelingens akutte patienter. Vi er gode til at arbejde sammen for at løse den fælles opgave.
I teamet varetages opgaver omkring både indlagte og ambulante patienter.
Dine primære arbejdsopgaver vil dreje sig om indlagte patienter med registrering og opfølgning på stuegang, operationer og udskrivelse.
Vi har en reception i vores sengeafsnit, som er bemandet i dagtiden med en fast sekretær. Du skal være indstillet på en arbejdsdag pr. uge i receptionen samt at indgå som afløser i perioder med ferie og fravær.
Den enkelte lægesekretær har i samarbejde med teamet og ledende lægesekretær stort ansvar for koordinering og planlægning af opgaverne i teamet.
Sekretariatet i vores afdeling er præget af god trivsel og højt engagement. Vi har et rigtigt godt fællesskab, hvor vi sparrer meget - og hvor vi trives med hinanden. Vi passer godt på hinanden. Vi hjælper hinanden på tværs af sekretærgruppen, når der er behov for det og samarbejde med andre faggrupper er en naturlig del af vores arbejde.
Der vil være mulighed for både faglig og personlig udvikling og på sigt mulighed for at tage del i nye og spændende administrative opgaver.
Vi tilbyder
- Et job i en dynamisk og udviklingsorienteret afdeling, hvor patienten oplever en høj faglighed og bliver mødt af medarbejdere, som har patienten i fokus
- Et selvstændigt, udfordrende og afvekslende arbejde
- Hjælpsomme og engagerede kolleger
- En ledende lægesekretær, der er synlig i hverdagen, lytter og inddrager dig i vigtige beslutninger, og som til gengæld forventer, at du tager ansvar og bidrager positivt i hverdagen
Vores forventninger til dig
- Du er uddannet lægesekretær, hvilket er et ufravigeligt krav
- Du er okay med, at din hverdag ikke kan planlægges 100 procent
- Du er god til at hjælpe på tværs, når der er travlt
- Du bidrager med arbejdsglæde og humor i vores velfungerende sekretærgruppe
- Du behandler henvendelser fra patienter såvel som samarbejdspartnere venligt og professionelt
Løn- og ansættelsesforhold
Løn- og ansættelsesforhold sker i henhold til gældende overenskomst og er omfattet af Ny Løn.
Hør mere
Er du nysgerrig på os og vores arbejdsplads – og matcher du os?
Så er du meget velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Birgitte Junker Fischer på mobilnummer 2031 9719 eller pr. mail birgitte.fischer@rsyd.dk
Din ansøgning
Modtages via nedenstående link.
Vi ser frem til at modtage din ansøgning senest fredag den 17. februar 2023.
Samtaler forventes afholdt i uge 8.
-
Jobbet er udløbet...
- Føj til favoritter
- Læs om regionen
Fakta
- Arbejdssted
Sygehus Lillebælt, Kolding Sygehus - Adresse
Sygehusvej 24, 6000 Kolding -
Kontaktperson
Birgitte Junker Fischer
Birgitte.Fischer@rsyd.dk - Stillingstyper
Lægesekretær - Ansættelsesform
Fast ansættelse - Ugentlig arbejdstid
Fuld tid - Ansættelsens start
Snarest muligt - Regionens jobnr.
224170 - Quick-nr.
443900 - Indrykningsdato
30-01-2023 -
Ansøgningsfrist
17-02-2023 (udløbet)
Du er ikke logget ind
For at kunne oprette en jobagent på baggrund af dette job skal du først logge ind. Vil du logge ind nu?
Ja, tak! Opret bruger ×