Region Hovedstaden

Region Hovedstaden

Ullasvej 8, 3700 Rønne

Selvstændig og servicemindet lægesekretær søges

Klinisk Administration søger dig, som har lyst til at blive udfordret i en afdeling med flere forskellige medicinske specialer. Du er imødekommende i kontakten med både patienter og kolleger, da det tværfaglige samarbejde vægtes højt. Vi har brug for dig 30 timer om ugen, per 1. april. Med mødetider mandag, tirsdag, torsdag og fredag kl. 7:30-15:00, hvor den ugentlige fridag godt kan variere.

Klinisk Administration er en stabsfunktion på Bornholms Hospital, hvor vi har sekretærer i alle specialer på hospitalet. Det betyder at du bliver ansat i Klinisk Administration og på den måde er en del af en samlet gruppe af sekretærer.
Vi er en engageret lægesekretærgruppe med 48 sekretærer og vi mangler dig, som har lyst til at være en del af vores fællesskab.

I Ambulatorie 1 vil du blive en del af et fantastisk team med 4 dedikerede sekretærer, som har kollegapleje som en naturlighed og altid hjælper hinanden, hvor der er behov. Derudover vil der være en fast dag, hvor du skal være i vores reception i laboratoriet.

Vi søger dig som:
- Trives i direkte kontakt med patienterne
- Har struktur som et grundelement
- Kan se dig selv i forhold til vekslende opgaver
- Fungerer i en kompleks hverdag
- Kan bevare roen og overblikket med et smil på læben

I hele Klinisk Administration arbejder vi teamopdelt og er organiseret med en sektionsleder, en souschef og 4 teamkoordinatorer. Hver teamkoordinator er tovholder for den daglige drift og fordeling af arbejdsopgaver i teamet. Vores 4 teams er Medicinsk, Kirurgisk, Akutmodtagelse og Diagnostisk.

Det tværfaglige samarbejde er uvurderligt og prioriteres højt, da vi arbejder tæt og godt sammen med både læge og sygeplejersker og andre faggrupper for at sikre, det bedst mulige forløb for både patienter og pårørende.

Vi ønsker en kollega som;
Er mødestabil, har en positiv tilgang til opgaverne, og vi foretrækker, hvis du har kendskab til sundhedsvæsenet, men det er ikke et krav. Derudover ønsker vi, at du:
• Har erfaring som lægesekretær eller anden administrativ stilling
• Har overblik og kan prioritere samt er fleksibel og ansvarsbevidst
• Kan lide receptionsarbejde og er frisk på telefonbetjening
• Er serviceminded og har gode kommunikations- og samarbejdsevner
• Kan lide en travl og afvekslende hverdag, hvor du trives med og motiveres af tværfagligt samarbejde, som bidrager til fælles opgaveløsning
• Vil arbejde aktivt og konstruktivt for at præge og løse de udfordringer, fremtiden byder os
• Har ”teamspirit”

Opgaverne løses kun på bedste vis, når man trives i hverdagen. Derfor er ordentlighed, omsorg og humor faste ingredienser i vores forventninger til os selv og hinanden. Det er en tilgang til arbejdet, som også forventes af dig.

Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende HK-overenskomst.

Ved spørgsmål kan der rettes henvendelse til; Bornholms Hospital, Klinisk Administration, Sektionsleder Anja Priess tlf:3867 0223, mail: anja.priess@regionh.dk eller souschef Charlotte Holmboe Gren-Hansen tlf.: 3867 1024, mail: charlotte.holmboe.gren-hansen@regionh.dk.

Ansøgning og samtale:
Hvis du vil være en del af en fantastisk lægesekretærgruppe, så send os en ansøgning og dit cv via linket her på siden. Ansøgningen skal være hospitalet i hænde senest d. 16. februar 2023 kl. 12.
Ansøgning, CV og dokumentation for relevant erfaring sendes via ”søg job”, her på siden.

Nysgerrig på jobbet og livet på øen
Du kan møde nogle af vores medarbejdere her og læse mere om vores strategi, særkende og livet på øen: https://www.bornholmshospital.dk/job-og-uddannelse/Sider/default.aspx

Om livet på Bornholm: Bornholm er på mange måder noget særligt. Vi har vandfald, klipper, havets brusen og det fineste sand. Alt sammen inden for kort afstand. Vi nyder øens mange kvalitetsfulde råvarer. Kultur- og fritidslivet markerer sig med musik- og madfestivaller, lokale havkajak- og vinterbadeklubber skyder op, og vi er beriget med imponerende oplevelsesrige gå- og cykelruter. Aldrig længere væk end det er overkommeligt at tage ud i det fri og kombinere hverdagen med fritid, venner og velvære. Og alt dette samtidig med at København og adgangen til storbyen kun er kort tid væk.

Hvis du ikke allerede har kendskab til Bornholm, kan du få gode råd ved at besøge siden www.næstestopbornholm.dk

Læs om Bornholm på facebooksiden ”Næste stop Bornholm”, www.brk.dk eller www.bornholm.info 

  • Fakta

  • Arbejdssted
    Bornholms Hospital
  • Kontaktperson
    Anja Priess
  • Adresse
    Ullasvej 8, 3700 Rønne
  • Stillingstyper
    Lægesekretær
  • Ansættelsesform
    Fast ansættelse
  • Ugentlig arbejdstid
    Deltid over 21 timer
  • Ansættelsens start
    01-04-2023
  • Regionens jobnr.
    247364
  • Quick-nr.
    444129
  • Indrykningsdato
    02-02-2023
  • Ansøgningsfrist
    16-02-2023 (udløbet)


  • Fakta

  • Arbejdssted
    Bornholms Hospital
  • Adresse
    Ullasvej 8, 3700 Rønne
  • Kontaktperson
    Anja Priess
  • Stillingstyper
    Lægesekretær
  • Ansættelsesform
    Fast ansættelse
  • Ugentlig arbejdstid
    Deltid over 21 timer
  • Ansættelsens start
    01-04-2023
  • Regionens jobnr.
    247364
  • Quick-nr.
    444129
  • Indrykningsdato
    02-02-2023
  • Ansøgningsfrist
    16-02-2023 (udløbet)
På baggrund af dette job

Andre job fra Region Hovedstaden der minder om dette

Jobbet ligger i Region Hovedstaden

Teamleder og lægesekretær/SAK til skadeambulatoriet

Herlev Hospital  |  Borgmester Ib Juuls vej 1, 2730 Herlev
Lægesekretær

Opslået
02-05-2025

Ansøgningsfrist
20-05-2025

Jobbet ligger i Region Hovedstaden

Lægesekretær eller sundhedsadministrativ koordinator 26 – 30 timer til Afdeling for Blodsygdomme på Rigshospitalet

Rigshospitalet, Blegdamsvej  |  Blegdamsvej 9, 2100 København Ø
Lægesekretær

Opslået
30-04-2025

Ansøgningsfrist
19-05-2025