Vi skal bruge endnu flere kollegaer!! Vi har et fantastisk team af lægesekretærer, og vi vil gerne have dig med på holdet
Er du uddannet lægesekretær, så læs med her og få svar på, hvorfor du skal søge en stilling hos os.
Ønsker du at gøre en forskel for kræftpatienter og deres pårørende?
Vi søger en ny kollega til et spændende speciale, som konstant er i udvikling. Ønsker du et meningsfulgt job hvor dine kompetencer værdsættes højt og hvor tværfagligt samarbejde er noget af det vigtigste?
Hvem er vi?
Afdelingen på Organkirurgi og Transplantation er beliggende på Rigshospitalets 12. sal, med en flot udsigt over København. Vi har på 12. sal en kontorgang, sekretariat, ambulatorium og sengeafsnit, så vi har god tværfaglig kontakt, uanset profession.
Din daglige arbejdsplads vil være i vores sekretariat, hvor du skal deltage i et rul med opgaver, der dels vil medvirke til sammenhæng i patienternes forløb, dels vil understøtte de tværfaglige arbejdsgange, til gavn for patienterne og til gavn for de øvrige faggrupper på afdelingen. Du vil desuden blive en stor del af vores MDT-konferencer, hvor speciallæger fra vores afdeling samt andre hospitaler, arbejder sammen, for at yde den bedst mulige behandling.
Hvilke opgaver kan vi tilbyde dig?
- Klargøring og tilmelding til diverse MDT-konferencer
- Skrivning og opfølgning på MDT-konferencer
- Forskellige kodningsopgaver/fejllister i SP
- Inbasket besvarelser i SP
- Udarbejdelse af dags- og operationsprogrammer
- Bistå vores ambulatorium med sekretæropgaver
- Administration omkring kautioner og klagesager
- Journaludleveringer
- Sagsbehandling af LÆ-blanketter, politiattester, forsikringsanmodninger mm.
- Telefonbetjening
- Ad hoc opgaver
Hvad ønsker vi os af dig?
- At du er uddannet lægesekretær
- At du er klar på, at ikke to dage er ens
- At du har erfaring med Sundhedsplatformen
- At du har gode IT-kundskaber
- At du er fleksibel, omstillingsparat og ansvarsbevidst
- At du er udviklingsorienteret og har lyst til faglig og personlig udvikling
Vi tilbyder:
- Et selvstændigt og meningsfyldt arbejde med højt fagligt engagement
- Mulighed for sparring med erfarne kollegaer fra alle faggrupper
- Mulighed for videreuddannelse og diverse kurser
- Fokus på inddragelse, indflydelse og ansvar
- Gode udviklingsmuligheder
- Mulighed for hjemmearbejdsdage
- Frugtordning
- Godt arbejdsmiljø
Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er på 37 timer om ugen og er til besættelse 01.05.2023 eller snarest muligt herefter. Din arbejdstid vil være i tidsrummet 7:30-15:00.
Løn- og ansættelsesvilkår følger overenskomst mellem Regionernes Løn- og Takstnævn og HK-Kommunal for lægesekretærer m.fl.
Ansøgningsfristen er den 12. april 2023, og vi ser meget frem til at modtage din ansøgning.
Vi forventer at afholde samtaler i uge 15
Ønsker du mere information om stillingen eller har du nogle spørgsmål, er du velkommen til at kontakte forløbskoordinator Lotte Schultz på lotte.eydal.schultz@regionh.dk eller tlf. 35 45 23 23.
Søg jobbet
-
Dit næste skridt...
- Søg jobbet
- Føj til favoritter
- Del jobbet
- Læs om regionen
Fakta
- Arbejdssted
Rigshospitalet, Blegdamsvej - Adresse
Blegdamsvej 9, 2100 København Ø -
Kontaktperson
lotte schultz
lotte.eydal.schultz@regionh.dk - Stillingstyper
Lægesekretær - Ansættelsesform
Fast ansættelse - Ugentlig arbejdstid
Fuld tid - Ansættelsens start
01-05-2023 - Regionens jobnr.
248390 - Quick-nr.
446418 - Indrykningsdato
16-03-2023 -
Ansøgningsfrist
12-04-2023
Du er ikke logget ind
For at kunne oprette en jobagent på baggrund af dette job skal du først logge ind. Vil du logge ind nu?
Ja, tak! Opret bruger ×