Region Hovedstaden

Region Hovedstaden

Gentofte Hospitalsvej 15, 2900 Hellerup

Vil du arbejde i det mest interessante speciale i sundhedsvæsnet? Vil du hjælpe en kommende speciallæge med diverse opgaver?

Vi søger en medarbejder til Psykiatrisk Center København, der kan fungere som personlig assistent for en af vores dygtige uddannelseslæger. Er det dig? Så tøv ikke med at søge denne stilling, som er en unik mulighed for at arbejde i psykiatrien.

Vi søger en medarbejder til en spændende stilling som personlig assistent. Er du den som kan hjælpe denne læge i dagligdagen:

 

”Jeg er læge og jeg har ADHD. Selvom jeg er rigtig god til mit job, så er der nogle af de organisatoriske og administrative opgaver, der følger med min jobfunktion, der tager uforholdsmæssigt meget af min energi. Som et led i at forebygge stress og udbrændthed, har jeg fået bevilliget en personlig assistent, der sammen med mig kan organisere min hverdag og mit arbejde på en mere hensigtsmæssig måde. Det er nyt for mig og for organisationen at ansætte en personlig assistent til en læge i en klinisk hverdag. Det vil sige, at vi bevæger os ud i ukortlagt land, så du skal være indstillet på, at vi lægger skinnerne, mens vi kører, især i den første tid.”

 

Er du den, vi leder efter, så får du mulighed for at arbejde sammen med en beleven, energisk og taknemmelig lægekollega. Og du får samtidig indsigt i psykiatrien, som er et speciale med stor samfundsmæssig betydning. 

Rollen som personlig assistent

Du vil opleve at få forskellige opgaver, men hovedsageligt vil de bestå af support ift. at:

  • Organisere kalender, herunder skabe og fastholde overblik over nuværende og kommende aftaler
  • Hjælp til at strukturere hverdagen, herunder fx at sikre tid til dokumentation i de kliniske systemer
  • Organisere vagtskema, apps og andre digitale produkter som bruges i uddannelsesstillingen
  • Have øje på deadline, med fokus på uddannelsesdelen af h-uddannelsen
  • Booke kurser, transport mv.
  • Løbende opdatering af lister med telefonnumre, mailadresser og navne
  • Understøtte med teknisk assistance til div. apps, logins, godkendelser osv. 
  • Ad hoc sparring omkring løsning af administrative opgaver
  • Ved behov at kunne agere proxy for telefonsamtaler og møder af administrativ og organisatorisk karakter

Meget af arbejdet vil med tiden kunne ordnes over Teams, mail og telefon. Vores primære behov er, at du med kort varsel i dagtid, og især ved dagens start, kan bistå med opgaverne, som er listet ovenfor.

Vi lægger vægt på følgende kvalifikationer

Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men opgaven som personlig assistent kan f.eks. løftes af en lægesekretær, HK medarbejder eller en medarbejder med klinisk baggrund som fx sygeplejerske eller medicinstuderende med organisatorisk tæft og it-teknisk snilde.

  • Har erfaring med eller kendskab til sundhedsvæsenet og administrativt arbejde
  • Er struktureret og helhedsorienteret
  • Er serviceorienteret, fleksibel og initiativrig i forhold til alle typer af opgaver
  • Kan formidle på en let forståelig måde, både mundtlig og skriftligt
  • Rutineret bruger af Microsoft Office og Outlook, samt Googles forskellige produkter
  • Af personlige egenskaber skal du være god til at opbygge relationer og evne både at være tålmodig, men også kunne være vedholdende, når deadlines mv. kræver det

Du kommer ikke til at skulle forholde dig til diagnostik, behandling, journalføring eller andet arbejde som knytter sig specifikt til lægerollen. Du vil arbejde under tavshedspligt og det forventes at du, grundet den private karakter af den støtte du skal bistå med, udfører dit hverv med stor integritet.

Løn og vilkår

Løn og ansættelsesvilkår i henhold til overenskomsten. Udgangspunktet for stillingen er 16 timer om ugen.

Stillingen er til besættelse snarest muligt, og meget gerne senest den 1. juni 2023.

Din arbejdsplads vil i første omgang blive på Bispebjerg matriklen og du vil personalemæssigt referere til Administrationschef Kristina Stenbæk.

Stillingen vil som udgangspunkt løbe til og med 28. februar 2024 evt. med mulighed for at fortsætte frem til og med 28. februar 2026.

Har du spørgsmål

Hvis du har brug for yderligere oplysninger om stillingen kan du henvende dig til Administrationschef Kristina Stenbæk på tlf. 28720218 eller vagtplanlægningskonsulent Mads Wejrup på tlf. 51527426.

Søg stillingen

Send din ansøgning og CV via linket på siden senest d. 10. maj 2023

Vi forventer at holde samtaler i uge 20/21.

Om Psykiatrisk Center København

PCK er Danmarks største psykiatriske afdeling med et optageområde på cirka 430.000 borgere dækkende Københavnerområderne Nordvest, Nørrebro, Østerbro, indre by, Frederiksberg og Vanløse.
Vi har Danmarks største psykiatriske forskningsenhed med otte professorer og mere end 100 forskere.

PCK har i alt cirka 1300 medarbejdere, har årligt cirka 5500 indlæggelser og 190.000 ambulante kontakter. 

PCK er det største center i Region Hovedstadens Psykiatri, og geografisk placeret dels på Bispebjerg, Gentofte og Frederiksberg Hospitaler, samt i ambulante enheder rundt omkring i optageområdet.

Læs mere på www.psykiatri-regionh.dk.

 

 

  • Fakta

  • Arbejdssted
    Psykiatrisk Center København
  • Kontaktperson
    Kristina Stenbæk
  • Adresse
    Gentofte Hospitalsvej 15, 2900 Hellerup
  • Stillingstyper
    Lægesekretær
  • Ansættelsesform
    Tidsbegrænset periode
  • Ugentlig arbejdstid
    Deltid under 21 timer
  • Ansættelsens start
    01-06-2023
  • Regionens jobnr.
    249057
  • Quick-nr.
    447919
  • Indrykningsdato
    20-04-2023
  • Ansøgningsfrist
    10-05-2023 (udløbet)


  • Fakta

  • Arbejdssted
    Psykiatrisk Center København
  • Adresse
    Gentofte Hospitalsvej 15, 2900 Hellerup
  • Kontaktperson
    Kristina Stenbæk
  • Stillingstyper
    Lægesekretær
  • Ansættelsesform
    Tidsbegrænset periode
  • Ugentlig arbejdstid
    Deltid under 21 timer
  • Ansættelsens start
    01-06-2023
  • Regionens jobnr.
    249057
  • Quick-nr.
    447919
  • Indrykningsdato
    20-04-2023
  • Ansøgningsfrist
    10-05-2023 (udløbet)
På baggrund af dette job