Region Hovedstaden

Region Hovedstaden

Valdemar Hansens Vej 13, indgang 3, 1. sal, 2600 Glostrup

Administrativ medarbejder søges til Afdeling for Røntgen og Skanning på Rigshospitalet Glostrup

Til vores selvstændige og dynamiske tidsbestilling søger vi nye medarbejdere 37 timer pr. uge med opstart snarest muligt eller efter aftale. Stillingerne er vagtfrie med daglig arbejdstid mandag til torsdag kl. 07.30 – 15.00 og fredag fra kl. 07.30 – 14.30.

Vi er på nuværende tidspunkt 5 humørfyldte personer i et selvstændigt, professionelt og velfungerende team i tidsbestillingen. Vi søger administrative kollegaer med sundhedsfaglig baggrund, der har interesse i nedenstående opgaver i en afdeling, der er præget af digitale arbejdsgange.

Foruden den daglige diagnostik er Afdeling for Røntgen og Skanning uddannelsesmæssigt og videnskabeligt aktiv. Vi udfører per år ca. 95.000 undersøgelser, omfattende alle former for konventionel radiologi, CT-/MR-skanning, intervention samt ultralydsskanning.

Primære arbejdsopgaver:

  • Booke alle undersøgelsestyper fra både interne- og eksterne henvisere samt sende indkaldelsesbreve via DIPO.
  • Håndtere akutte-, indlagte- og ambulante henvisninger.
  • Håndtere telefoniske forespørgsler fra patienter og fagligt personale, som har undersøgelsesrelaterede spørgsmål via Callcenter.
  • Bestille blodprøver, portør, transport samt tolkebistand.
  • Håndtere skriftlige forespørgsler via afdelingens mail.
  • Håndtere ventebreve til og fra Enhed for frit sygehusvalg

Kvalifikationer:

  • Uddannet lægesekretær og/eller social- og sundhedsassistent.
  • Er hjemmevant i den anatomiske terminologi.
  • Erfaring fra den radiologiske verden er en stor fordel.
  • Overblik samt gode tværfaglige samarbejdsevner.
  • Fleksibel, mødestabil og lattermild.
  • Er vant til at arbejde bag skærmen samt håndtere en livlig telefon.

Vi kan tilbyde:

En spændende arbejdsplads, der er under konstant udvikling, hvor du dagligt kommer i berøring med mange forskellige mennesker, hvorfor nøgleordene engagement, imødekommenhed og stabilitet er væsentlige.

Vi arbejder alle for det gode arbejdsmiljø, idet det skal være rart at komme på arbejde.

Derudover vægter vi sociale arrangementer højt, lige fra en gang bowling til nytårstaffel.

Afdelingen har siden 2018 benyttet røntgeninformationssystemet Agfa Impax. I november 2023 skal vi implementere nyt røntgensystem (Sectra), i hele regionen, hvortil du vil være en aktiv medspiller.

Ansøgningsfrist:

Ansøgning sendes via linket her på siden senest d. 30.05.2023 kl. 12.00. Samtaler forventes afholdt i de efterfølgende uger.

For yderligere information kan henvendelse ske til enten

ledende lægesekretær Helene Brix på tlf. 3863 4328 /mail helene.brix.01@regionh.dk eller social- og sundhedsassistent Jette Christensen på tlf. 3863 2574

 

  • Fakta

  • Arbejdssted
    Rigshospitalet, Glostrup
  • Kontaktperson
    Helene Brix
  • Adresse
    Valdemar Hansens Vej 13, indgang 3, 1. sal, 2600 Glostrup
  • Stillingstype
    Serviceassistent
  • Ansættelsesform
    Fast ansættelse
  • Ugentlig arbejdstid
    Fuld tid
  • Ansættelsens start
    Snarest muligt
  • Regionens jobnr.
    249571
  • Quick-nr.
    449186
  • Indrykningsdato
    16-05-2023
  • Ansøgningsfrist
    30-05-2023 (udløbet)


  • Fakta

  • Arbejdssted
    Rigshospitalet, Glostrup
  • Adresse
    Valdemar Hansens Vej 13, indgang 3, 1. sal, 2600 Glostrup
  • Kontaktperson
    Helene Brix
  • Stillingstype
    Serviceassistent
  • Ansættelsesform
    Fast ansættelse
  • Ugentlig arbejdstid
    Fuld tid
  • Ansættelsens start
    Snarest muligt
  • Regionens jobnr.
    249571
  • Quick-nr.
    449186
  • Indrykningsdato
    16-05-2023
  • Ansøgningsfrist
    30-05-2023 (udløbet)

Du er ikke logget ind

For at kunne oprette en jobagent på baggrund af dette job skal du først logge ind. Vil du logge ind nu?

Ja, tak! Opret bruger ×
På baggrund af dette job

Sundhedsjobs

Sundhedsjobs.dk er en portal, der samler alle regionernes stillingsopslag i sundhedssektoren. Portalen drives af Danske Regioner og de 5 regioner i fællesskab.